Bekijk volle/desktop versie : Ik heb zoveel goed te maken



Pagina's : [1] 2 3

26-03-2008, 18:35
ALs ik terug denk aan de tijden dat ik nog bij mijn ouders woonde

fase 1 in de eerste instantie was ik een nachtmerrie voor elke moeder, was een huilbaby

fase 2 waar ik heel lang ik ben blijven hangen, werd ik een kotsmisselijk makende puber had overal de maling aan deed waar ik zin in had, lekker laat thuis komen en niks zeggen, merkkleding eisen en d8 nog eens dat ik moedersmooiste was en mocht niemand en ook niemand mijn naam opnoemen want dan schreeudw ik al dat ze hun bekken moesten houden.

fase 3 werd ik de schijnheilge dochter, zegma ik ben volwassen pappie ik werk van 9 tot 11 uur in de avond, terwijl ik dag en nacht alleen aan het chillen was, omdat mijn ouders mijn verstandig vonden mocht lekker alleen op vakantie en veel andere dingen en heb ik vaak moeten liegen, was drie keer(nooit meer) stoned thuis gekomen en mijn mammie, oooh meskiena je bent de laatste tijd wel heel vaak ziek ga maar liggen schat. ondertussen voelde ik me schuldig maar vond ik mezelf ook helemaal te gek

als ik terug denk begrijp ik die actie van mij niet, want ik heb helemaal geen strenge ouders.

maar 1 die weet ik wel zeker op deze drie punten wordt ik teruggepakt als ik insallah moeder wordt wel op een andere manier want die trucjes ken ik nu wel


zijn er meer meiden die stout zijn of geweest

26-03-2008, 18:38


Zo heftig!

26-03-2008, 18:40

Citaat door Hanane_Hanane:
Zo heftig!



nou dit valt dan nog wel mee toch

26-03-2008, 18:41
Je hebt ze genoeg ellende bezorgd, misschien is het nu tijd om vreugde te bezorgen. Vergeving vragen en doa doen dat jou dit niet overkomt, want lijkt me verschrikkelijk om als moeder zo een kind te hebben zoals jij WAS (hoop ik)

26-03-2008, 18:48



Citaat door meyes86:
Je hebt ze genoeg ellende bezorgd, misschien is het nu tijd om vreugde te bezorgen. Vergeving vragen en doa doen dat jou dit niet overkomt, want lijkt me verschrikkelijk om als moeder zo een kind te hebben zoals jij WAS (hoop ik)



ik ben zeker veranderd heb mijn verstand hamdoellah nog op een jonge leeftijd gekregen 22 jaar.

heb alles eerlijk aan mijn moeder verteld en nu zorg ik zeker voor vrede ze hebben me als vergeven

het is suppergezellig als we samen zijn

26-03-2008, 18:53
Ik was ook zeker een moeilijk kind. Heel erg zelfs!
Als kleintje een schatje maar als puber een monster. Alle 4 en de 5e is nog klein dus ik hoop dat die een makkelijkere puber is.

26-03-2008, 18:53

Citaat door tabascolove:
ik ben zeker veranderd heb mijn verstand hamdoellah nog op een jonge leeftijd gekregen 22 jaar.

heb alles eerlijk aan mijn moeder verteld en nu zorg ik zeker voor vrede ze hebben me als vergeven

het is suppergezellig als we samen zijn


gekke meid, ben je nu getrouwd???

26-03-2008, 19:02
je hebt inderdaad veel goed te maken. niet iedereen kan hetzelfde zeggen namelijk

26-03-2008, 19:04

Citaat door tabascolove:
ik ben zeker veranderd heb mijn verstand hamdoellah nog op een jonge leeftijd gekregen 22 jaar.

heb alles eerlijk aan mijn moeder verteld en nu zorg ik zeker voor vrede ze hebben me als vergeven

het is suppergezellig als we samen zijn



Alhamdoulilah dat je je verstand op jonge leeftijd terug hebt gekregen zoals jij het noemt We hebben hier thuis een ver twintiger die nog alleen voor ellende zorgt en geen verstand heeft, dus weet hoe erg het is om zoiemand thuis te hebben

26-03-2008, 19:11

Citaat door Asroetoe:
gekke meid, ben je nu getrouwd???



ja nu wel had ik dusssssss nooit verwacht

26-03-2008, 19:11

Citaat door noona:
je hebt inderdaad veel goed te maken. niet iedereen kan hetzelfde zeggen namelijk



dus jij bent hamdoellah een nette meid geweest

26-03-2008, 19:19
fouten kan iedereen maken in zijn of haar leven het is de kunst dat je ooit tot bezinning komt en je fouten inziet en de draad weer oppakt, echt goed van je . die schuldgevoelens over vroeger zullen je denk ik altijd blijven achtervolgen. ik vind het wel knap dat je alles aan je moeder hebt toegegeven. maar ik zal je een tip geven voor later bij de opvoeding van jou kinderen als je streng en consequent met je kinderen omgaat is gewoon het beste te los is ook niet goed!en goede gesprekken met je kinderen voeren inshallah krijg je volwaardige kinderen waar iedereen op hoopt!

26-03-2008, 19:24



Citaat door nadina20:
fouten kan iedereen maken in zijn of haar leven het is de kunst dat je ooit tot bezinning komt en je fouten inziet en de draad weer oppakt, echt goed van je . die schuldgevoelens over vroeger zullen je denk ik altijd blijven achtervolgen. ik vind het wel knap dat je alles aan je moeder hebt toegegeven. maar ik zal je een tip geven voor later bij de opvoeding van jou kinderen als je streng en consequent met je kinderen omgaat is gewoon het beste te los is ook niet goed!en goede gesprekken met je kinderen voeren inshallah krijg je volwaardige kinderen waar iedereen op hoopt!


dank je wel schat

insallah zullen jou wensen ook uitkomen

26-03-2008, 19:30
Stoute puber!

26-03-2008, 19:30
Achja,van fouten leer je

Pagina's : [1] 2 3