Bekijk volle/desktop versie : Loubna Berrada bekeert zich tot christendom



Pagina's : [1] 2

26-03-2008, 16:55

Citaat door Snoozles:
Ik weet niet of dit de goede hoekje is waar ik het plaats, maar ik plaats het toch [/SIZE]

[SIZE="2"]

Op de vraag welk geloof ze nu belijdt, antwoordt ze: ‘Dat zeg ik niet. Ik kom er al negen jaar.


Ex-moslima Loubna Berrada (bekend van het Comité voor Ex-moslims) is tegenwoordig in de Heer. Dit weekend stuurde ze een bekentenis naar haar (politieke) vrienden, aldus Depers.nl

‘Als je dat opschrijft, dan moet je ook mijn beveiliging betalen’, waarschuwt Loubna Berrada ons op Tweede Paasdag nog. De medeoprichter van het Comité voor Ex-moslims van Ehsan Jami is niet gediend van publiciteit rondom haar bekering tot het christendom. ‘Dat wil ik niet in de openbaarheid.’

Toch schreef ze afgelopen weekend een ontroerend en bijna opgelucht mailtje aan haar politieke vrienden van de VVD. Berrada, die met Jami brak omdat hij ‘te veel aandacht’ opeiste en de islam te zeer ter discussie stelde, doet een (inderdaad in sommige landen) niet ongevaarlijke bekentenis. Naar aanleiding van de pauselijke heiligverklaring van de Italiaanse ex-moslim Magdi Allam, afgelopen paasweekend, schrijft Berrada, die ook lid is van de integratiecommissie van de VVD:

‘Beste mensen, Nog steeds en nu misschien wel nog meer worden moslims die zich bekeren of juist afkeren van de islam bedreigd. Zie hier stuk (over de bekering van de Allam - een moslimkritische journalist - tot het katholicisme, red.), voor mij persoonlijk een hele bemoediging om dit te lezen, gezien het feit dat ik dezelfde stap heb gemaakt en hier nooit in het openbaar over zal kunnen spreken vanwege bedreigingen. Nog een prettige Pasen
.

26-03-2008, 16:57


Leuk voor haar?

26-03-2008, 17:02
Ewa mezian, ik bak wel een taart voor haar

26-03-2008, 17:06
Ewa ja, Omar is er niet anders zou hij wel weten wat te doen met die leuke kop van er...

26-03-2008, 17:07


t's gewoon politiek om de mensen te misleiden en miss eventueel massa bekering tot de islam in het westen te kunnen stoppen maar da ga ni lukken, de islam gaat gewoon verder ook al blijven die honden blaffen.

Dat moet zeer duidelijk zijn.

(over de bekering van de Allam - een moslimkritische journalist - tot het katholicisme, red.),

Allam was niet eens een moslim, op egyptische site staat dat hij een jood was en bekeerd tot de islam en spion voor israel spelen en anderen zeggen hij is een orthodox die naar het katholocisme is bekeerd omwillen van politieke reden en geld speelt daar een grote rol in .. gewoon een onbekenden wezen die niets betekent. Ook andere die zeggen dat hij een marxist communist was maar na de val van sovject unie bekeerde hij tot het liberalisme en dan pas islam ofzoiets.

ver van valse politiek en misleidingen

Priests and Preachers Enter Islam (1/5)




http://video.google.com/videoplay?docid=-1489047104871776788


26-03-2008, 19:44
zij is volgens mij nooit een moslima geweest

26-03-2008, 19:50

Citaat door GeenLeven:
Ewa mezian, ik bak wel een taart voor haar


Hahahaha! Droog.

26-03-2008, 19:58
Insha'allah keert zij weer terug naar de Islam. Moge Allah haar leiden.

26-03-2008, 19:59

Citaat door babyjane:
Tja, dan kan je ook wel zeggen dat een christen die moslim wordt nooit christen is geweest.
Maar dat zijn dingen die je niet kunt weten.



dat kan, een vriend is moslim geworden hij is nooit echt christen geweest, maar voordat hij moslim werd heeft hij niet alleen de islam bestudeerd maar ook het christendom en pas daarna de stap genomen om moslim te worden.

trouwens ieder moet zelf weten wat hij/zij wordt er is geen dwang om moslim te worden.

26-03-2008, 20:01
Hel is nooit vol, dus geen zorgen over wachtlijst.

26-03-2008, 20:02

Citaat door Fadoua_lillah:
Insha'allah keert zij weer terug naar de Islam. Moge Allah haar leiden.



okal shirk in de koran staat dat allah alles vergeeft behalf shirk dus vele gode aanbidden,de ene gelooft dat jezus god was de andere zegt dat hij net als zijn vader god was en weer een andere zegt dat hij een zoon was meer niet;S allahohahlam

26-03-2008, 20:03

Citaat door Faris:
Hel is nooit vol, dus geen zorgen over wachtlijst.



presies

26-03-2008, 20:09



Citaat door babyjane:
Wel, wat let dat mevrouw Berrada precies hetzelfde heeft gedaan? Bestuderen en dan beslissen?



daar heb ik mn twijfels over

26-03-2008, 20:16

Citaat door babyjane:
Dat mag. Waarom vraag je haar niet wat haar motieven zijn geweest? Ik kan me voorstellen dat de bedreiging die ex-moslims ondervinden van hun islamitische omgeving mevrouw Berrada tot de overtuiging heeft gebracht dat een religie als islam niet de ware kan zijn. Een religie als het christendom bedreigt haar afvalligen niet, zoals ik je uit persoonlijke ervaring kan vertellen.



als jij je zuster ziet branden ga je haar dan niet helpen ,liever in deze lefen dan in het volgende

26-03-2008, 20:20
Allah Leid wie hij wil en niet wie hij niet wil...

Artikel:
Sommige christenen hebben gezegd: de komst van de moslims is een zegen, omdat ze die kunnen bereiken met het evangelie. Israeli geeft toe dat een aantal moslims christen zijn geworden, maar de aantallen vallen volledig in het niet bij de Europeanen met een christelijke achtergrond die de overstap hebben gemaakt naar de islam. ,,In de afgelopen tien jaar zijn 50.000 Fransen en 50.000 Britten overgegaan tot de islam.

Pagina's : [1] 2