Bekijk volle/desktop versie : Wat is het leukste, liefste of gekste wat iemand voor je gedaan heeft?



Pagina's : [1] 2

26-03-2008, 14:39
Dus meiden, wat is het leukste, liefste of gekste wat een jongen voor je gedaan heeft en voor de heren andersom?

26-03-2008, 14:49


waash vraag je allen aan meiden of???????????

26-03-2008, 15:52
Nee aan beide..

26-03-2008, 15:56
Ik stond zo op een gebouw met wahed chimeid, ik draaide me om en ze wou me van het gebouw af duwen. Mesha ik deed netalsof ik mij veters wou strikken en ze viel over me heen naar beneden

Ze zei: I love you!!

Maaja ze wou me dood hebben dus, zwaaide ik terug!

26-03-2008, 15:58



Citaat door shabGouda:
Ik stond zo op een gebouw met wahed chimeid, ik draaide me om en ze wou me van het gebouw af duwen. Mesha ik deed netalsof ik mij veters wou strikken en ze viel over me heen naar beneden

Ze zei: I love you!!

Maaja ze wou me dood hebben dus, zwaaide ik terug!



Haha.. Waarom nemen jullie me niet serieus..

26-03-2008, 16:01

Citaat door Ibtissame17:
Dus meiden, wat is het leukste, liefste of gekste wat een jongen voor je gedaan heeft en voor de heren andersom?


Een meisje heeft ooit voor mij een stukje steen waar we elkaar voor het eerst ontmoet hadden opgepakt en later aan me gegeven.
Ze zei: Op dit stukje heb ik je ontmoet en wil je nooit kwijt....

Echt waar, is waargebeurd
Nou ben ik nooit iemand die met z`n bek vol tanden staat maar toen was ik echt even stil!!!

26-03-2008, 16:06
3.keer in een date met 3.verschillende gekleurde rozen aankomen geel, rood, en wit, whahahah vond ik wel leuk en geinig.!

26-03-2008, 16:06

Citaat door MarinaSmer:
Een meisje heeft ooit voor mij een stukje steen waar we elkaar voor het eerst ontmoet hadden opgepakt en later aan me gegeven.
Ze zei: Op dit stukje heb ik je ontmoet en wil je nooit kwijt....

Echt waar, is waargebeurd
Nou ben ik nooit iemand die met z`n bek vol tanden staat maar toen was ik echt even stil!!!



Dat is zeker attent! Wat lief.. Wat heb jij teruggedaan?

26-03-2008, 16:08

Citaat door Ibtissame17:
Dus meiden, wat is het leukste, liefste of gekste wat een jongen voor je gedaan heeft en voor de heren andersom?






toen ik mijn man leerde kennen liep ik stage in een bedrijft ik was echt zo verliefd op hem kwam ik in de ochtend aan stond een hele groote mand met ballon aan vast en allemaal leuke spulletjes in en toen ik savond naar mij auto liep was mijn hele auto verziert en vroeg hij me tenhuwelijk hahahahahhahahahahhahahahahahahahhahaahha ik vond het heel erg schatig van hem en nu zijn we gelukkig getrouwd

26-03-2008, 16:09
ik was vrij van me werk..ik liep naar huis..onderweg zag ik een jongen die ik toen nog vaagjes kende...we zeiden hoi tegnelkaar ales goed bladiebla...en toen toverde hij een roosje tevoorschijn en gaf het aan me..ik vond dat echt lief ..ik wordt altijd rood en verlegen als ik een roosje krijg


maarya jmmr genoeg is hij overlede



wat ik ook erg lief vond was dat een jongen een cd voor me maakt met alleaal arabische liedjes derop....omdat ik een keer zei dat bladiebla een leuk liedje was...


en een vriend van me kwam naar me werk...het was valentijsdag...hij vroeg me of ik niks heb gekregen vandaag..ik zei nee joh heb niks ....2 min later zei hij tegen me dat hij ff geld in de automaat moest gooie voor zijn auto...ik zei is goed...even later komt hij terug met een bigsmile en een mooi plant in zijn hand

ik vond dat wel grappig

26-03-2008, 16:10

Citaat door inshaf:
3.keer in een date met 3.verschillende gekleurde rozen aankomen geel, rood, en wit, whahahah vond ik wel leuk en geinig.!



Rozen doen het altijd goed! Echt heel lief! Wat is het leukst, gekst of liefst wat jij voor een jongen hebt gedaan?

26-03-2008, 16:15

Citaat door hajat:
toen ik mijn man leerde kennen liep ik stage in een bedrijft ik was echt zo verliefd op hem kwam ik in de ochtend aan stond een hele groote mand met ballon aan vast en allemaal leuke spulletjes in en toen ik savond naar mij auto liep was mijn hele auto verziert en vroeg hij me tenhuwelijk hahahahahhahahahahhahahahahahahahhahaahha ik vond het heel erg schatig van hem en nu zijn we gelukkig getrouwd



Wat ontzettend lief! Wel een originele manier om iemand ten huwelijk te vragen.. Dat zijn de dingen die je nooit vergeet!

26-03-2008, 16:18



Citaat door Its_Just_Me:
ik was vrij van me werk..ik liep naar huis..onderweg zag ik een jongen die ik toen nog vaagjes kende...we zeiden hoi tegnelkaar ales goed bladiebla...en toen toverde hij een roosje tevoorschijn en gaf het aan me..ik vond dat echt lief ..ik wordt altijd rood en verlegen als ik een roosje krijg


maarya jmmr genoeg is hij overlede



wat ik ook erg lief vond was dat een jongen een cd voor me maakt met alleaal arabische liedjes derop....omdat ik een keer zei dat bladiebla een leuk liedje was...


en een vriend van me kwam naar me werk...het was valentijsdag...hij vroeg me of ik niks heb gekregen vandaag..ik zei nee joh heb niks ....2 min later zei hij tegen me dat hij ff geld in de automaat moest gooie voor zijn auto...ik zei is goed...even later komt hij terug met een bigsmile en een mooi plant in zijn hand

ik vond dat wel grappig



Wat schattig.. Het valt me op, dat Marokkanen vrij attent zijn!

26-03-2008, 16:19

Citaat door Ibtissame17:
Dus meiden, wat is het leukste, liefste of gekste wat een jongen voor je gedaan heeft en voor de heren andersom?


Ik ben een jongenman en hoop dat ik welkom ben.

Maar vandaag ben ik een meisje online tegengekomen en zij was heel eerlijk en ik vertrouwde haar daarom. Dit vind ik heel leuk, heel lief en juist niet gek .

xxsxxmxxxx. Bedankt voor je eerlijkheid

26-03-2008, 16:21

Citaat door Ibtissame17:
Wat schattig.. Het valt me op, dat Marokkanen vrij attent zijn!




ja schattig he


het was een turk...alleen 1tje egyptenaar

Pagina's : [1] 2