Bekijk volle/desktop versie : Broodje hond in Peking



Pagina's : [1] 2 3

26-03-2008, 12:05
AMSTERDAM - Hondenliefhebbers: niet kijken. Uit Peking, zo kort voor de Olympische Spelen, komt een schokkende en actuele fotoserie van een hondenslachterij.. De viervoeters worden achter een huis gehouden. Allerlei soorten scharrelen er rond op het plaatsje waar fotograaf Reinhard Krause van Reuters een kijkje nam.

Hij was er getuige van dat een scharminkel van een hond eerst wordt doodgeknuppeld en daarna aan een haak gevild met een mes.

De eigenaar vertelde de fotograaf dat hij het vlees verkoopt aan restaurants en winkels. De honden worden er speciaal voor gefokt.

Broodje McDobermann? Of een McHerder dan?



http://www.telegraaf.nl/buitenland/3636856/_Broodje_hond_in_Peking__.html?p=17,1



Iedereen probeert een slaatje te slaan om het feit dat china olympische spelen organiseerd ......en stellen alles aan de kaak


Zelfs Nederland wilt volgens de media China op het matje noemen.

26-03-2008, 12:14


MMM , krokant gebraden hond met een lekker sausje is niet te versmaden hoor.

sst , laat Kazan het maar niet horen..

26-03-2008, 12:18
Een Filipijnse vriend van me zegt dat hond best lekker is.

Bovendien, toen de olympische spelen in Italie was zat toch niemand te zeuren om het feit dat ze koeien en kippen slachten. Oh, the horror.

In China zijn kippen bijv hun huisdieren, houd daar dan ook rekening mee ZEURPIETEN!

26-03-2008, 12:20

Citaat door lap_doek:
Een Filipijnse vriend van me zegt dat hond best lekker is.

Bovendien, toen de olympische spelen in Italie was zat toch niemand te zeuren om het feit dat ze koeien en kippen slachten. Oh, the horror.

In China zijn kippen bijv hun huisdieren, houd daar dan ook rekening mee ZEURPIETEN!



Hond is inderdaat lekker .

26-03-2008, 12:21



Citaat door zalikhetzeggen:
Hond is inderdaat lekker .


Slang is ook lekker zeggen ze. Smaakt naar kip.

26-03-2008, 12:26
lekkerder dan broodje karton..

http://www.nu.nl/news/1151258/122/Chinese_broodjes_gemaakt_van_karton.html

26-03-2008, 12:27
vreselijke foto's overigens

26-03-2008, 12:29

Citaat door lap_doek:
Slang is ook lekker zeggen ze. Smaakt naar kip.


MM de slangen die ik gegeten hebt waren niet bijzonder hoor, wat taai en smaakloos.


Het waren geen tuinslangen hoor.

26-03-2008, 12:47

Citaat door lap_doek:
Slang is ook lekker zeggen ze. Smaakt naar kip.


Anaconda is een delicatesse

26-03-2008, 12:53

Citaat door janmetdepet:
Anaconda is een delicatesse


Nooit gegeten, wel van die zwarte joekels in vietnam.

26-03-2008, 13:04

Citaat door zalikhetzeggen:
MM de slangen die ik gegeten hebt waren niet bijzonder hoor, wat taai en smaakloos.


Het waren geen tuinslangen hoor.


ik wordt er niet goed van, daarom slachten wij zelf koe en schaap en kip en vis.

ik vertrouw geen vlees in de winkels en bij eetgebieden kom ik nooit en zekers niet bij een chinees of een turk

26-03-2008, 13:06
krijg er waarschijnlijk nacht merries svonds echt vreselijk honden walgelijk echt waar bah gatverdamme chinee zijn gore mensen nee het zijn geen mensen meer

26-03-2008, 13:09



Citaat door aicha_23:
ik wordt er niet goed van, daarom slachten wij zelf koe en schaap en kip en vis.

ik vertrouw geen vlees in de winkels en bij eetgebieden kom ik nooit en zekers niet bij een chinees of een turk


zo jij slacht dus thuis koeien en schapen en ook kippen, waar woon je dan??

Slangen zelf uitgekozen en ze werden geslacht waar ik bij stond!

26-03-2008, 13:12

Citaat door aicha_23:
krijg er waarschijnlijk nacht merries svonds echt vreselijk honden walgelijk echt waar bah gatverdamme chinee zijn gore mensen nee het zijn geen mensen meer


Niet alleen chinezen eten hond hoor!!!


Waarom ??
Ik eet ook konijnen,hazen, fazanten, parelhoentjes, hert, ree, leguaan in de soep, kikkers, slijkkruipers ( kwikwi) , varken, koe, kip, paard, lam, vis, oesters, mosselen, garnalen, kreeft en krab. ppf en nog wat meer.

26-03-2008, 13:18

Citaat door zalikhetzeggen:
Niet alleen chinezen eten hond hoor!!!


Waarom ??
Ik eet ook konijnen,hazen, fazanten, parelhoentjes, hert, ree, leguaan in de soep, kikkers, slijkkruipers ( kwikwi) , varken, koe, kip, paard, lam, vis, oesters, mosselen, garnalen, kreeft en krab. ppf en nog wat meer.


Jij vreet gewoon alles met poten en vinnen aan.

Pagina's : [1] 2 3