Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk mijn haar verpest :(



26-03-2008, 10:08


hallo dames,

ik heb altijd mooie krullen gehad, ik hoefde maar te douchen en beetje droog maken en klaar ik had leuke krullen en laatste jaren ook gezonde krullen.

maar ik moest zonodig mn haar ontkleuren, ik wou namelijk een goudblonde kop

toen ik ging ontkleuren was ik al tevreden met "ontkleur kleurtje"

en had dan ook geen andere kleur gebruikt.

in het begin zag het er normaal uit, maar na een week begong mn haar langzaam dood te gaan van boven, begon echt bij mijn voorhoofd en is zo naar achtergegaan, ik heb allemaal pluisjes (als je snapt wat ik bedoel en is heel kroesh geworden


ik gebruikte ook nooit mouse en gels, maar nu grijp ik weer naar de mousse en dat maakt t erger als ik douche

nu wil ik mijn gezonde haren terug, ten eerste moet ik t gaan kleuren omdat die kleur heel licht is geworden maar ebn bang dat t erger gaat worden..

wie weet er tips??
voel me zo lelijk met mn rothaar

26-03-2008, 10:27


Koop amandelolie en laat het een dagje intrekken ..Doe dit elke week..

Mijn zusje had prachtig lich bruine krullen sinds ze het in marokko heeft ontkruld ist nar de knoppen haar krullen beginnen stillekes aan terug te komen..

26-03-2008, 10:37
mijn moeder had mij dat ook al aangeraden..

ik wil dat masker wat er in een topic ergens is geadviseerd ook proberen..

mijn krullen zijn ook weg bijna..

26-03-2008, 12:31
ik dacht misschien iemand met hetzelfde probleem waarvan het wel is opgelost.. ?

26-03-2008, 12:34


kunnen krullen weggaan dan.. haha wist k niee

ma maak je niet druk gewoon goed verzorgen en niet tevaak verven en van die dingen.. ik denk dat je haar wel weer hetzelfde word
iedereen heeft wel die bad hair periodes

26-03-2008, 12:36
Het zal zeker nog een maand duren...Maar volg mijn raad op en haal die masker

26-03-2008, 12:58

Citaat door klaagmuur:
ik dacht misschien iemand met hetzelfde probleem waarvan het wel is opgelost.. ?

precies het zelfde probleem gehad...in de Juli 2006...en mijn haar is nog steeds niet gezond!!ik had lang haar net zoals dat meisje van onderweg na morgen alleen dan veeeeeeeeeeel mooierrrrrrrr en langer!!na het ontkleuren was alles kapottttt en waren mijn krullen er allemaal uit,het was net stro!!ik heb weken lang gehuild!!ik knipte het steeds korter en korter en nu heb ik voor de helft mijn krullen weer terug..en dat heeft bijna 2 jaar geduurt moet je na gaan!!ik wilde mijn haren niet knippen anders moest het tot mijn oren geknipt worden en dat is wel heeeeeel erg kort!!ik denk dat ik mijn krullen pas weer na een jaar helemaal trg heb!!dus in totaal 3 jaar

28-03-2008, 16:44

Citaat door Missalissa:
precies het zelfde probleem gehad...in de Juli 2006...en mijn haar is nog steeds niet gezond!!ik had lang haar net zoals dat meisje van onderweg na morgen alleen dan veeeeeeeeeeel mooierrrrrrrr en langer!!na het ontkleuren was alles kapottttt en waren mijn krullen er allemaal uit,het was net stro!!ik heb weken lang gehuild!!ik knipte het steeds korter en korter en nu heb ik voor de helft mijn krullen weer terug..en dat heeft bijna 2 jaar geduurt moet je na gaan!!ik wilde mijn haren niet knippen anders moest het tot mijn oren geknipt worden en dat is wel heeeeeel erg kort!!ik denk dat ik mijn krullen pas weer na een jaar helemaal trg heb!!dus in totaal 3 jaar



mijn krullen drie jaar moeten missen

ik had ook lange krullen, maar had mn haar al geknipt voordat ik die stomme ontkleurder ging gebruiken.

en ja mn krullen zijn boven echt helemaal weg , tis gewoon lang beetje golvend..

maar heb je alleen maar geknipt of ook produkten gebruikt.. want misschien dat het daarom langer heeft geduurd..

28-03-2008, 16:46

Citaat door insaf18:
Het zal zeker nog een maand duren...Maar volg mijn raad op en haal die masker


ik heb het maskertje gehaald, ga van t weekend, een hairweekend maken.

eerst t maskertje gebruiken en dan hele dag met olie mn haar in laten werken .. hoop dat t beetje helpt..

28-03-2008, 16:53
Doe er een donkere kleur in, - Henna verf, zo zal je haar er niet meer zo gebroken uitzien.

En voor het douchen je haar met olijfolie smeren, een half uurtje laten inwerken en dan uitwassen.

28-03-2008, 16:55
ooh wat erg

28-03-2008, 18:32

Citaat door sweety_neda:
Doe er een donkere kleur in, - Henna verf, zo zal je haar er niet meer zo gebroken uitzien.

En voor het douchen je haar met olijfolie smeren, een half uurtje laten inwerken en dan uitwassen.


ik heb donkerbruine verf gehaald van Garnier, mn zusje heeft t gebruikt en is heel goed, mooi glanzend haar. zit fruitolien in.

en al mijn pure dure olijfolie uit marokko gaat allemaal naar mn haar toe

28-03-2008, 18:35


Mijn krullen zijn ook naar de xxxxx sinds ik mn haar blondeerde..Mn krullen waren gewoon trieste steile/halve krul geworden..
Enige oplossing...KNIPPEN

28-03-2008, 18:52

Citaat door Lemia_i:
Mijn krullen zijn ook naar de xxxxx sinds ik mn haar blondeerde..Mn krullen waren gewoon trieste steile/halve krul geworden..
Enige oplossing...KNIPPEN
.


mijn haar is al kortgeknipt

,
en de krullen zijn er nog een onder in mn haar juist boven helemaal weg ..

28-03-2008, 20:01
boven weg..hmm vreemd..je zou denken onder want je haar groeit...

beetje geduld meid...als het gaat groeien komen ze weer terug..

alleen..ik wil je niet depri maken..zoals je het had..lang...krijg je het niet meer...krullen groeien zzzzzzooo langzaam...