Bekijk volle/desktop versie : Het videogastenboek op jullie feest:



26-03-2008, 09:43

Citaat door gastvrouw:
Het videogastenboek op jullie feest:

Beste dames, ik wil insa allah het digitale gastenboek op kort termijn aanschaffen en voordat ik dit doe, wil ik graag jullie mening hierover weten
-------------------------------------------------------------

Het videogastenboek voorzien van uw eigen foto (indien gewenst), is onbemand zodat uw gasten zonder moeite een persoonlijk bericht voor u kunnen inspreken. Uw gasten kiezen zelf het moment waarop ze een bericht achterlaten, hierdoor krijgt u hele spontane, leuke en persoonlijke filmpjes.

Hoe werkt het?

Stap 1
Met een simpele druk op de knop telt het apparaat 5 seconden af, waarna de opname start.
Stap 2
Je gast spreekt een felicitatie, een mooie anekdote of persoonlijke boodschap in
Stap 3
Met nogmaals een druk op de knop wordt de opname beëindigd en opgeslagen. Het gastenboek staat meteen weer klaar voor de volgende gast.

Is iemand vergeten de opname te stoppen? Geen nood, het videogastenboek stopt de opname automatisch na 2 minuten. Het videogastenboek heeft voldoende opslag voor zelfs de grootste feesten.

Na het feest worden alle opnames voor uw verwerkt tot een DVD. Netjes met een DVD-menu van waaruit snel een keuze uit de filmpjes gemaakt kan worden. De filmpjes worden op volle grootte op de TV getoond, dus geen “webcam beeld”

Interesse> meld je aan Marokkaansehostess@gmail.com
.

26-03-2008, 09:50


Wauw, leuk idee zeg. Lijkt me wel leuk op een digitale gastenboek op mijn bruiloft te hebben.