Bekijk volle/desktop versie : Fitna, de film op MJA? Poll.



25-03-2008, 17:48
Wat vinden jullie; moet Marokko.nl Fitna, de 10 minuten docu van Geert Wilders hier uitzenden?

Die dames en heren van MJA kunnen dat technisch vast wel in orde maken.

Wat een goede reclame zou dat zijn. Voor de moslimgemeenschap in Nederland, voor Marokko.nl en dat zou gelijk de film veel minder beladen maken.

Ik ben voor.

25-03-2008, 17:50


NMO wilde dat ook doen. Wilders is gewoon een zeurpiet.

Anyway, ik ben voor. Ik wil het best zien met mijn koran naast me. Het zou geweldig zijn als we daarna een grote discussie houden.

25-03-2008, 17:52

Citaat door Scottie:
Wat vinden jullie; moet Marokko.nl Fitna, de 10 minuten docu van Geert Wilders hier uitzenden?[/SIZE]

[SIZE=2]Die dames en heren van MJA kunnen dat technisch vast wel in orde maken.[/SIZE]

[SIZE=2]Wat een goede reclame zou dat zijn. Voor de moslimgemeenschap in Nederland, voor Marokko.nl en dat zou gelijk de film veel minder beladen maken.[/SIZE]

[SIZE=2]Ik ben voor.


yep...wrom niet. Film stelt evenals z'n producer geen moer voor. la maar zien heurrrr...t filmpie.

25-03-2008, 17:52
zou het ook wel willen zien en daarna een discussie wat je er van vond zou goed zijn ik ben voor

25-03-2008, 17:53


ja ja! en dan een rubriek met filmpjes: "hangende homo's in iran"

25-03-2008, 17:54

Citaat door Scottie:


Wat vinden jullie; moet Marokko.nl Fitna, de 10 minuten docu van Geert Wilders hier uitzenden?

Die dames en heren van MJA kunnen dat technisch vast wel in orde maken.

Wat een goede reclame zou dat zijn. Voor de moslimgemeenschap in Nederland, voor Marokko.nl en dat zou gelijk de film veel minder beladen maken.

Ik ben voor.





Goed idee.

Alleen vindt ik niet dat we het een docu moeten noemen.

Reclames voor inlegkruisjes op TV duren zelfs langer.


25-03-2008, 17:56

Citaat door Wereldburger:
NMO wil het eerst zien..


Ja, dus...

25-03-2008, 17:56

Citaat door grendel:
Goed idee.

Alleen vindt ik niet dat we het een docu moeten noemen.

Reclames voor inlegkruisjes op TV duren zelfs langer.

Zou er in Fitna geen inlegkruis voor komen?

25-03-2008, 18:00

Citaat door Wereldburger:
dat wil Geert niet, hij wil de film ongezien uitzenden.


Elk film moet eerst gezien worden voordat het uitgezonden mag worden. Zodat je er allemaal etiketten aan kan zetten van "16 jaar en ouder", "12 jaar en ouder" blablabla.

25-03-2008, 18:07

Citaat door Scottie:
Zou er in Fitna geen inlegkruis voor komen?



hahahahaha Lijkt me sterk!

26-03-2008, 11:38
Ik zet hem even terug.