Bekijk volle/desktop versie : Wereldomroep legt 'Fitna' uit in eigen filmpje



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-03-2008, 14:45

Citaat door Wereldburger:
(Novum) - De Wereldomroep heeft een educatief filmpje gemaakt over de verwachte film 'Fitna' van PVV-voorman Geert Wilders. Het negen minuten durende filmpje, dat is gericht op inwoners van moslimlanden, is zaterdag online gepubliceerd in het Engels, Arabisch en Indonesisch.



De film 'About Fitna the movie' probeert antwoord te geven op vragen over de film die wereldwijd opduiken. Uitgelegd wordt waarom de Nederlandse regering de film niet kan verbieden en wat vrijheid van meningsuiting in ons land betekent.

Vanuit het oogpunt van een man die vanuit de islamitische wereld naar Nederland reist, krijgen de kijkers van de film een indruk van de Nederlandse cultuur, Geert Wilders en de discussie rond de film.

Slechts vijf procent van de Nederlandse bevolking steunt het gedachtegoed van Wilders, licht een commentator toe. En Wilders kan zeggen wat hij wil, omdat in Nederland sterk wordt vastgehouden aan de vrijheid van meningsuiting.

Aan het woord komen onder anderen programmamaker Ersin Kiris, die een film over Wilders maakte, en Mohammed Rabbae, voorzitter van het Landelijk Beraad Marokkanen.

Wilders heeft aangekondigd dat zijn film nog deze maand op internet gepubliceerd zal worden. Het kabinet vreest voor woedende reacties in de moslimwereld, zoals die er twee jaar geleden ook waren na de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed in Deense kranten. In Afghanistan gaven demonstranten de afgelopen weken al een voorproefje van dergelijke reacties. Vrijdag in de hoofdstad Kabul werden nog Nederlandse vlaggen en een pop die Wilders uitbeeldde in brand gestoken.
.

25-03-2008, 14:48


een filmpje uitleggen wat nog niet eens bestaat ????

Hebben ze een glazen bol daar bij de wereldomroep of zo....

25-03-2008, 14:50
Wilders die in 15 min de Islam denkt weer te geven.. de wereld omroep die een uitleg geeft op een film die nooit eerder vertoond is.. en hoe het er hier aan toe gaat en dat in slechts 9 min..



Oke dan!

25-03-2008, 15:01

Citaat door Wereldburger:
geef die man een kans...


Ik acht de kans niet groot.. het is gratis dus heb ik niks te klagen..

25-03-2008, 15:01


Gatverdamme, wat een walgelijke propaganda. Waarom geven ze niet gewoon toe dat het grootste deel van de Nederlanders een hekel heeft aan moslims?

25-03-2008, 15:11

Citaat door PresidentQassam:
Gatverdamme, wat een walgelijke propaganda. Waarom geven ze niet gewoon toe dat het grootste deel van de Nederlanders een hekel heeft aan moslims?


Alleen aan moslims die hekel verdienen, hoor........en daar moet je heel wat voor doen.....

eens kijken:

- homo's haten
- vrouwen onderdrukken
- politici bedreigen
- rellen schoppen
- cineasten op straat de keel doorsnijden
- bomaanslagen voorbereiden
- haat prediken tegen ongelovigen
enz
enz....

Maar de moslims die dit niet doen / willen / denken / hopen , daar houden we echt wel van hoor

25-03-2008, 15:15
Hello, I'm Ergun, you're driver for today.

First we go get a kebab,...i'm hungry ,..



25-03-2008, 15:16

Citaat door Wereldburger:
aan moslim als jij wel ja...



Ik doe niets wat in strijd is met de wet.

25-03-2008, 15:16

Citaat door HELLKILL:
Vindt maar eens een meerderjarige actrice die een kind van 9 kan spelen als ze ge consumeert wordt
En waar haal je een vliegend paard


Ohhhh maar dat mag toch geen probleem geven voor een autochtoon om een 9 jarig meisje op te trommelen om een sexcene te spelen..

Raak je nou nooit moe van jezelf? ( serieus )

[I]Pegasus is beschikbaar..

[/I]

25-03-2008, 15:19

Citaat door BlueAngel:
Ohhhh maar dat mag toch geen probleem geven voor een autochtoon om een 9 jarig meisje op te trommelen om een sexcene te spelen..

Raak je nou nooit moe van jezelf? ( serieus )

[I]Pegasus is beschikbaar..

[/I]


Ik denk dat je dan toch wel erg snel terecht komt bij een Turkse of Marokkaanse loverboy.......

denk je niet ?

25-03-2008, 15:22

Citaat door Hoelahoep:
Ik denk dat je dan toch wel erg snel terecht komt bij een Turkse of Marokkaanse loverboy.......

denk je niet ?


9 jarige hoep..

25-03-2008, 15:26

Citaat door BlueAngel:
9 jarige hoep..


no way......

heb het niet op pederasten, mogen ze van mij levenslang opsluiten of chemisch castreren. Kom niet aan mijn kinderen................

25-03-2008, 15:49



Citaat door Hoelahoep:
Alleen aan moslims die hekel verdienen, hoor........en daar moet je heel wat voor doen.....

eens kijken:

- homo's haten


je bedoelt achterlijke nederlanders zoals jij


http://www.dumpert.nl/mediabase/39158/6b5847f8/je_mag_geen_homo_s_in_het_water_flikkeren_.html

25-03-2008, 15:51

Citaat door Hoelahoep:
Alleen aan moslims die hekel verdienen, hoor........en daar moet je heel wat voor doen.....

eens kijken:


- vrouwen onderdrukken



bullshit... kijk alleen naar je eigen familie, daar is vast wel een vrouw geweest die een pak slaag van haar man heeft gekregen(misschien je eigen moeder)

25-03-2008, 15:51

Citaat door Hoelahoep:
Alleen aan moslims die hekel verdienen, hoor........en daar moet je heel wat voor doen.....

eens kijken:


- politici bedreigen




zoals volkert van de G.

Pagina's : [1] 2 3 4 5