Bekijk volle/desktop versie : Er 'hangt' hier een jaloerse EX-vriendin rond.



Pagina's : [1] 2 3

25-03-2008, 12:19
Wat een zielig geval. Hier vind ik t allemaal niet zo erg. Maar ze loopt mij ook nog is anoniem te bellen, en valt nou ook mijn vriendenkring lastig met allemaal vragen over mij en zit mij een beetje zwart te maken bij iedereeen.
Ik weet echt niet hoe ze aan al die nummers komt
Ik wist wel dat er zielige mensen bestonden, maar dit is gewoon t toppunt!
Wat verlagen sommigen meiden zichzelf zeg, en dat allemaal voor wat? aandacht Hiermee win je heus geen positieve aandacht, je zorgt er alleen voor dat mensen je nog meer gaan haten..

25-03-2008, 12:25


Lekker voor je

25-03-2008, 12:26
Een tragisch geval is het dan.

25-03-2008, 12:28

Citaat door Mr_Perfect123:
Wat een zielig geval. Hier vind ik t allemaal niet zo erg. Maar ze loopt mij ook nog is anoniem te bellen, en valt nou ook mijn vriendenkring lastig met allemaal vragen over mij en zit mij een beetje zwart te maken bij iedereeen.
Ik weet echt niet hoe ze aan al die nummers komt
Ik wist wel dat er zielige mensen bestonden, maar dit is gewoon t toppunt!
Wat verlagen sommigen meiden zichzelf zeg, en dat allemaal voor wat? aandacht Hiermee win je heus geen positieve aandacht, je zorgt er alleen voor dat mensen je nog meer gaan haten..


Ignore button indrukken.

25-03-2008, 12:29



Citaat door Doewnyaaa:
Een tragisch geval is het dan.

Zeker weten, als ik wist dat ze zo zielig was, was ik nooit wat met der begonnen.. Had dit echt niet achter haar gezocht

25-03-2008, 12:30

Citaat door Mr_Perfect123:
Wat een zielig geval. Hier vind ik t allemaal niet zo erg. Maar ze loopt mij ook nog is anoniem te bellen, en valt nou ook mijn vriendenkring lastig met allemaal vragen over mij en zit mij een beetje zwart te maken bij iedereeen.
Ik weet echt niet hoe ze aan al die nummers komt
Ik wist wel dat er zielige mensen bestonden, maar dit is gewoon t toppunt!
Wat verlagen sommigen meiden zichzelf zeg, en dat allemaal voor wat? aandacht Hiermee win je heus geen positieve aandacht, je zorgt er alleen voor dat mensen je nog meer gaan haten..



Oke en Wat Wil je Hiermee BEreiken???

25-03-2008, 12:30

Citaat door Mr_Perfect123:
Wat een zielig geval. Hier vind ik t allemaal niet zo erg. Maar ze loopt mij ook nog is anoniem te bellen, en valt nou ook mijn vriendenkring lastig met allemaal vragen over mij en zit mij een beetje zwart te maken bij iedereeen.
Ik weet echt niet hoe ze aan al die nummers komt
Ik wist wel dat er zielige mensen bestonden, maar dit is gewoon t toppunt!
Wat verlagen sommigen meiden zichzelf zeg, en dat allemaal voor wat? aandacht Hiermee win je heus geen positieve aandacht, je zorgt er alleen voor dat mensen je nog meer gaan haten..


Vindt het heel zielig van haar. Dat ze je gaat stalken en zelfs andere mensen lastig vallen. Heeft ze niets te doen ofso, zielig meisjes!

25-03-2008, 12:33

Citaat door Biatch_:
Oke en Wat Wil je Hiermee BEreiken???

Dat biatches zoals jij uit mn buurt blijven

25-03-2008, 12:33

Citaat door Mr_Perfect123:
Zeker weten, als ik wist dat ze zo zielig was, was ik nooit wat met der begonnen.. Had dit echt niet achter haar gezocht



Laat haar in haar waarde.
Besteed er gewoon geen volle aandacht aan.
Op een gegeven moment merkt ze zelf wel dat het doelloos gericht is met waar ze mee bezig is.

25-03-2008, 12:34
Iegh met dat lichaam van jou? wat voor broodje voodoo heb je haar te eten gegeven?

25-03-2008, 12:36

Citaat door Mr_Perfect123:
Dat biatches zoals jij uit mn buurt blijven



Ait...Ben Zeker wel Een bIatch maar op een goeie manier...!!

En plak niet bij homo's zoals jou soort..!!!

25-03-2008, 12:37

Citaat door Doewnyaaa:
Laat haar in haar waarde.
Besteed er gewoon geen volle aandacht aan.
Op een gegeven moment merkt ze zelf wel dat het doelloos gericht is met waar ze mee bezig is.

Kijk als alleen ik t was, vond ik t niet zo erg (ik neem dan gewoon een ander nummer maar op de een of andere manier komt ze daar steeds achter). Maar ze loopt mijn vriendenkring ook rond te bellen en uit te schelden, dat gaat gewoon te ver.. Sommigen hebben er niks mee te maken, en zij loopt ze midden in de nacht de bellen met verhaaltjes over mij. Dat kan gewoon niet, snapje.

25-03-2008, 12:39



Citaat door Mr_Perfect123:
Kijk als alleen ik t was, vond ik t niet zo erg (ik neem dan gewoon een ander nummer maar op de een of andere manier komt ze daar steeds achter). Maar ze loopt mijn vriendenkring ook rond te bellen en uit te schelden, dat gaat gewoon te ver.. Sommigen hebben er niks mee te maken, en zij loopt ze midden in de nacht de bellen met verhaaltjes over mij. Dat kan gewoon niet, snapje.


Dan moet je haar erop aanspreken.

25-03-2008, 12:40
Arme arme jij, je hebt ook echt vaak ongeluk wat meiden betreft. Eerst 1 die boos wordt wanneer je niet terug smst en nu een stalker!

25-03-2008, 12:41

Citaat door Mr_Perfect123:
Kijk als alleen ik t was, vond ik t niet zo erg (ik neem dan gewoon een ander nummer maar op de een of andere manier komt ze daar steeds achter). Maar ze loopt mijn vriendenkring ook rond te bellen en uit te schelden, dat gaat gewoon te ver.. Sommigen hebben er niks mee te maken, en zij loopt ze midden in de nacht de bellen met verhaaltjes over mij. Dat kan gewoon niet, snapje.




je houdt wel van die aandacht en dat geldt ook voor je "vriendenkring" Je kan ook gwn niet opnemen Of nog beter Een ander Nr Nemen...Maar men Zoekt De Spanning op...!!! Loser

Pagina's : [1] 2 3