Bekijk volle/desktop versie : Werk werken en studeren en leven van amsterdam naar antwerpen.



Pagina's : [1] 2

24-03-2008, 19:21
salaam allemaal,

Ik zoek info voor het feit dat ik na 22 jaartjes te hebben gewoont in amsterdam (jaja geboren en getogen in amsterdam). Heb het hier niet echt naar me zin en heb altijd al gezegd me toekomst ligt in het buitenland. Heb in Nederland de ene ongeluk na de andere elhamdoelila. Ik heb in Antwerpen een mooie school gevonden om me opleiding alsnog af te ronden maar nu de vraag. Hoe kom ik aan informatie over studiefinacering oftewel studiebeurs? Hoe kom ik aan een woning? hoe kom ik aan alle informatie die iemand nodig heeft om in een andere "land" met een nieuw goede start kan beginnen met zijn STUDIE?

bedankt voor al jullie hulp

25-03-2008, 01:49


Je kan eens kijken op de website van Vlaams onderwijs voor de studiebeurs, op die van de stad antwerpen voor alles over antwerpen (staat normaal veel info op) ... de woning zal je moeten zoeken denk ik of ergens zoekhulp/info vragen.

25-03-2008, 08:34
belgische studie is flop!! Nederlands is het best

25-03-2008, 09:35

Citaat door Hassan078:
belgische studie is flop!! Nederlands is het best



Effe serieus dat geloof je zelf toch niet ....

Verder heb ik niks te zeggen..

25-03-2008, 16:45


nee mensen effe serieus

26-03-2008, 00:08

Citaat door insaf18:
Effe serieus dat geloof je zelf toch niet ....

Verder heb ik niks te zeggen..


.


Citaat door BoemChiKaWaWa:
nee mensen effe serieus


Serieus ... als je info vanuit BE wil, typ in google 'studiebeurs', en 'antwerpen' in ... op die sites staat veel uitleg, faq, tel-nrs, ... enzo

26-03-2008, 13:18
Kijk maar op http://www.ond.vlaanderen.be, hierop vind je veel informatie over studiebeurzen en verschillende studiemogelijkheden in Vlaanderen. Op http://www.immoweb.be of http://www.vlan.be of http://www.hebbes.be vind je zeker en vast een woonst naar jouw wensen.

Succes verder!

26-03-2008, 19:44
bedankt allemaal

26-03-2008, 20:00
hoeveel studiebeurs krijg je per maand op je 22ste alleenwoonend en krijg je ook een ov jaarkaart?

krijg je dit (wat hier boven staat) ook als je deeltijds naar school gaat of alleen als je voltijd naar school gaat

26-03-2008, 22:20

Citaat door BoemChiKaWaWa:
salaam allemaal,

Ik zoek info voor het feit dat ik na 22 jaartjes te hebben gewoont in amsterdam (jaja geboren en getogen in amsterdam). Heb het hier niet echt naar me zin en heb altijd al gezegd me toekomst ligt in het buitenland. Heb in Nederland de ene ongeluk na de andere elhamdoelila. Ik heb in Antwerpen een mooie school gevonden om me opleiding alsnog af te ronden maar nu de vraag. Hoe kom ik aan informatie over studiefinacering oftewel studiebeurs? Hoe kom ik aan een woning? hoe kom ik aan alle informatie die iemand nodig heeft om in een andere "land" met een nieuw goede start kan beginnen met zijn STUDIE?

bedankt voor al jullie hulp



Ik denk dat je tegenwoordig wel studiefinanciering gaat krijgen als je naar Antwerpen gaat. Maar ja, dat is wel een van de meest saaiste en lelijkste steden van Europa. Persoonlijk zou ik naar Antwerpen reizen voor een studie die in NL ook te verkrijgen is. Wat is er mis met scholen in NL eigenlijk?

26-03-2008, 22:23
Antwerpen noem ik nou geen buitenland ligt om de hoek hier

15-01-2009, 21:40
Burgers-Invasie...

15-01-2009, 22:02



Citaat door BoemChiKaWaWa:
salaam allemaal,

Ik zoek info voor het feit dat ik na 22 jaartjes te hebben gewoont in amsterdam (jaja geboren en getogen in amsterdam). Heb het hier niet echt naar me zin en heb altijd al gezegd me toekomst ligt in het buitenland. Heb in Nederland de ene ongeluk na de andere elhamdoelila. Ik heb in Antwerpen een mooie school gevonden om me opleiding alsnog af te ronden maar nu de vraag. Hoe kom ik aan informatie over studiefinacering oftewel studiebeurs? Hoe kom ik aan een woning? hoe kom ik aan alle informatie die iemand nodig heeft om in een andere "land" met een nieuw goede start kan beginnen met zijn STUDIE?

bedankt voor al jullie hulp


antwerpen? als je toch uit ned wil en je wilt studeren zou ik naar londen gaan. hele goede opleidingen!! Het is maar dat ik niet KAN gaan

15-01-2009, 22:07
Als De Marokkaanse Hollanders Belgie zo blijven invallen, zal ik naar Darfour verhuizen...

15-01-2009, 22:19

Citaat door Soufiane_A:
Als De Marokkaanse Hollanders Belgie zo blijven invallen, zal ik naar Darfour verhuizen...



niemand houdt je tegen maar daar zul je ook marokkanen tegenkomen. ze zijn overal

Pagina's : [1] 2