Bekijk volle/desktop versie : Schijnheilig of niet?



Pagina's : [1] 2

24-03-2008, 18:31
Wat vind je ervan dat iemand die zijn werk is kwijt geraakt en zijn school, zijn vriendin (ja okay, is eigenlijk haram) dumpt, nadat zij hem heeft proberen te helpen met alles? Ze zeurde teveel, want ze miste hem, maar hij kon geen aandacht geven. Zich ineens helemaal stort op het geloof en haar niet eens meer groet als hij haar tegenkomt? Geen contact is beter nu ineens

24-03-2008, 18:32


Zo hoort 't.

24-03-2008, 18:32
zoek definitie op van het woord schijnheilig


24-03-2008, 18:33
Even serieus, Je kan een goede moslim zijn en toch goed bezig zijn met werk en/of school.

24-03-2008, 18:35


schijn·hei·lig (bijvoeglijk naamwoord; schijnheiliger, schijnheiligst; schijnheiligheid)
1 vroom, deugdzaam in schijn

24-03-2008, 18:36
achterlijk en gevoelloos. Je kunt je keuzes toelichten, niet zomaar niks van je laten horen. Dankbaar zijn is een groot goed in de islam, daar weet deze jongeman helaas niks van.

24-03-2008, 18:36

Citaat door sultana86:
Wat vind je ervan dat iemand die zijn werk is kwijt geraakt en zijn school, zijn vriendin (ja okay, is eigenlijk haram) dumpt, nadat zij hem heeft proberen te helpen met alles? Ze zeurde teveel, want ze miste hem, maar hij kon geen aandacht geven. Zich ineens helemaal stort op het geloof en haar niet eens meer groet als hij haar tegenkomt? Geen contact is beter nu ineens


Goed, je kunt van veel afstand nemen, zoals dames die niet wettig zijn. Geen probleem, hij heeft gelijk. Hij is er bewust van geraakt...
Maar die zogenaamde super moslims die niet willen werken omdat ze de salaat niet op tijd kunnen verrichten. Vind ik onzin mensen...
Dat vind ik pas schijnheilig.

24-03-2008, 18:37

Citaat door sultana86:
schijn·hei·lig (bijvoeglijk naamwoord; schijnheiliger, schijnheiligst; schijnheiligheid)
1 vroom, deugdzaam in schijn


Ik vind het schijnheilig als je ineens iemand dumpt, omdat je je werk kwijt raakt, je school en je dan ineens gaat storten op het geloof..

24-03-2008, 18:37

Citaat door sultana86:
Wat vind je ervan dat iemand die zijn werk is kwijt geraakt en zijn school, zijn vriendin (ja okay, is eigenlijk haram) dumpt, nadat zij hem heeft proberen te helpen met alles? Ze zeurde teveel, want ze miste hem, maar hij kon geen aandacht geven. Zich ineens helemaal stort op het geloof en haar niet eens meer groet als hij haar tegenkomt? Geen contact is beter nu ineens

Een echte kerel

24-03-2008, 18:40

Citaat door Shab_Playa:
Een echte kerel


niet in haar gezicht durven te zeggen, is dat een echte kerel? ach , jij zal vast ook een ''echte kerel'' zijn

24-03-2008, 18:52

Citaat door Lieveling_:
Dus het is volgens imam ongekend beter om het gebed te laten, en ze thuis allemaal achter elkaar te stuiteren?




Nee, het is beter volgens 'Imam Ongekend' om tegen de belastingdienst te liegen, voordoen dat je erg ziek bent en helemaal niet kunt werken terwijl je gezonder bent dan een vis, zodat je in de sociale dienst komt en van hunt kunt stelen Terwijl je vrouw moet werken en op randje van armoede leeft.
En dan als smoes gebruikt dat je op tijd wilt bidden, dus stelen en bidden. Terwijl de Islam zegt niet stelen en begrip heeft dat het niet mogelijk is om te bidden op dat moment

Denk voortaan na met je lompe reactie, écht lomp
Zo lomp, ik raak er spontaan geirriteerd van, yegh domheid

24-03-2008, 18:56

Citaat door Lieveling_:
Hey belg,

Ja daarom heb ik mn reactie ook verwijderd, ik heb hem op een verkeerde toontje gelezen.

Kijk niet zo vies joh



Belg?
Wat probeer je te doen uit hopeloosheid van je domme reactie grappig over te komen?

Met je achterlijke cynische reactie, denk je dat ik als moslim bedoel dat je bewust je gebed moet opsparen? Wat is dat voor een lompheid? Verwijdert of niet, het heeft er gestaan en ik heb het gezien en geciteerd. Wat reageer je dan zo bijdehand en dom
Op zijn minst, zegt een échte dame: Excuses zo bedoel ik het niet, reageerde te snel en onbezonnen. Basta klaar woordenwisseling, jij reageert na lomp ook nog bijdehand

Vies kijken? Echt een klein kindje, yegh

24-03-2008, 18:57


Wat een zwakkeling is hij.

24-03-2008, 19:00

Citaat door sultana86:
Wat vind je ervan dat iemand die zijn werk is kwijt geraakt en zijn school, zijn vriendin (ja okay, is eigenlijk haram) dumpt, nadat zij hem heeft proberen te helpen met alles? Ze zeurde teveel, want ze miste hem, maar hij kon geen aandacht geven. Zich ineens helemaal stort op het geloof en haar niet eens meer groet als hij haar tegenkomt? Geen contact is beter nu ineens


Nee hoor, zou niet weten waarom het schijnheilig zou zijn.

24-03-2008, 19:02

Citaat door Lieveling_:


Denk je nu werkelijk dat je slim bent? Ga toch heen, ik heb jouw reactie verkeerd gelezen en ook verwijderd. Dus wat is jouw fucking probleem?

Ga weg




Nee, ik ben dom. Jij? Jij bent professor. Ik? Ik weet niets. Jij weet alles

Jij bent slííím, professor lompheid. Jij bent intelligent en grappig

Op zijn minst, zegt een échte dame: Excuses zo bedoel ik het niet, reageerde te snel en onbezonnen. Basta klaar woordenwisseling, jij reageert na lomp ook nog bijdehand

Yegh, waadeloos gedachtegang...

Laten we vooral niet eerlijk zijn en even woorden terug nemen. Maar gewoon nog even 'stoer' doen. Met je 'Imam Ongekend' probeer maar bij koters interessant of grappig over te komen, lomperd

Pagina's : [1] 2