Bekijk volle/desktop versie : "The other women" Geaccepteerd, omdat ik geen keus had



Pagina's : [1] 2 3 4

24-03-2008, 00:53
Dag iedereen.
Ik schrijf zelf heel veel verhalen, maar zet ze nooit hier. Deze wilde ik met jullie delen Het is een waargebeurd verhaal. Misschien komt iemand het ook bekend voor. Het komt wel vaker voor.....in het geheim. Veel leesplezier!

The Other Women

De tranen rollen over mijn wang. Niets nieuws. Hetzelfde als gisteren en hetzelfde als de dag daarvoor. Ik mag al blij zijn, dat het geen bloed is wat vloeit. Liever een traan.
Ik had mezelf beloof niet meer te huilen. Niet om hem. Niet om de situatie. Ik zou het accepteren zoals het was. Zoals ik had gekozen…Was het wel een keus? Zucht…Zelfs dát kan ik mij niet meer herinneren. Of het mijn keus is geweest.
Ik denk terug aan de chatsessie…
Het begon uit nieuwsgierigheid. Zijn wachtwoord opgezocht op sluwe wijze en ingelogd op zijn msn. Niets bijzonders…leek het. Er waren wat email adressen, maar niet veel. Tja, veel minder dan die van mij tenminste. Ik had er wel 300 uit mijn schooltijd nog. Hij had er maar een stuk of 8. 1 in het bijzonder trok mijn aandacht. Het was een meisje. Dat wist ik zeker. Maar wie was zij? Dat wist ik niet. Ik nam haar email en voegde haar toe.
Weken gingen voorbij. Ik was het al haast vergeten. Tot een keer heel laat. Ik logde in op msn en er was een vreemde naam. Ik keek wie het was. Mijn adem stokte. Zij was het. Ze reageerde niet. Ik reageerde op haar. Het leidde tot een “gezellige” chatsessie. Ze was heel aardig. Ik wist zelfs haar naam. Hanan. Ze kwam uit Marokko. Uit een dorpje waar HIJ ook vandaan kwam. Zijn zus? Ik wou niet gelijk vragen of ze ene Mohamed kende, die daar ook woonde, maar nu in Nederland leeft. Dus liet ik het maar zo…Ik zou er wel achter komen.

24-03-2008, 00:55


laat me weten of ik verder zal plaatsen.
Het is gebeurd (en gebeurt nog steeds) met een dierbare van mij. Ik zie iedere dag haar verdriet en vind het een hel wat ze moet doormaken.
Ik heb uiteraard voor de dicretie een aantal details veranderd.

GROETJESSSSSS!

24-03-2008, 00:57
nog een stukje

Dagen gingen voorbij, na die chatsessie. Tot op een zekere dag. Mohamed, mijn verloofde sprak me aan tijdens een ontmoeting van ons. Zeg, vraagt hij, heb jij een meisje toegevoegd op je msn uit mijn lijst? Ik ontkende het niet. Ik barstte juist in lachen uit. Wist ik, dat er eigenlijk niets te lachen viel? Hij keek eerst streng en besloot daarna mee te lachen. Hoe weet je dat? Vraag ik. Ik heb haar gezien op jouw lijst. Ik frons mijn wenkbrauwen en lach dan nog harder.”hahah, dus jij weet ook mijn wachtwoord?” We laten het zo. We lachen nog wat af, maar wisselen geen woord. Ik vraag zelfs niet wie zij is. Alsof ik binnen in mijn hart wist dat hij erover zou liegen.
Een maand later…
Schat, ik ga weer op zakenreis naar Marokko. Een zucht van mij…Ik was het onderhand wel gewend. Ik ken hem nu al 3 jaar en we hebben al 2 jaar een relatie waarvan 6 maanden verloofd. Hij gaat bijna iedere 2 maanden wel een paar weken op zakenreis naar Marokko. En naast zaken bezoekt hij ook zijn ouders en familie. Ik zeg er nooit iets van. Ik vond het natuurlijk nooit leuk, maar wat kon ik zeggen? Ga niet? Alsof hij zou luisteren. Hij zou 2 dagen later vertrekken. De dag voor hij vertrekt gaan we nog wat leuks doen en nemen dan afscheid van elkaar…

24-03-2008, 01:03
verder gaan oela?

Hij zou nu onderhand al aangekomen moeten zijn, bedenk ik me. Straks bel ik wel even. Ik laat hem rusten. Ik moest nog naar zijn huis, een wasje draaien. Daar had hij geen tijd voor en een paar dingen afwassen. Ik kijk op de klok. Het is nog vroeg. Ik ga wel nu, voordat ik naar werk ga. Eenmaal thuis, bespeur ik echt een afwezigheid. Het is er kil en eenzaam zonder hem. Ik vind het nooit leuk om daar te zijn als hij weg is. Ik draai de was en was af. Dan berg ik nog wat kleren op. Wanneer ik zijn jas wil ophangen valt er een bonnetje uit. Ik herken het gelijk. Het is een bonnetje van mijn favoriete lingeriewinkel. Ik shop er altijd. Ik wil het weer terug stoppen, als ik mij bedenk, dat het toch wel een tijdje geleden is, dat hij lingerie voor mij had gekocht. Ik kijk op de bon. Zou het een verassing zijn voor mij? Ik zoek alle kasten af, maar zie geen –zoals het op de bon omschreven staat- Red Lace Bra en String in M. Jammer. Het klonk mooi. Misschien in de auto verstopt? Wanneer ik het terugwil stoppen valt mijn oog op de achterkant. De maten staan erop. 75B en string M. Mijn hart verzwakt. Dat lijkt op de verste verte niet op mijn Bhmaat. En dat weet hij ook! Hij heeft wel vaker lingerie gekocht voor mij. Ik heb een Dcup. Oh, misschien een fout en heeft hij het teruggebracht? Nee. Dat lijkt mij stug. Namelijk staan er nog andere artikelen op. Een pakje hipsters –die ik niet aantrek- maat M en nog een BH van 75B. Ik zie zwart voor mijn ogen. Duizenden verklaringen schieten door mijn hoofd. Maar als ik die nacht ga slapen, verschijnt het bonnetje met duizend vraagtekens weer door mijn hoofd.

24-03-2008, 01:18


ik ga aleen door met fans!!
Er komt nog een hoop spanning, dat beloof ik

24-03-2008, 01:20
je MOET egt verder ggaan je schrijfwijze is egt mooi mashallah

24-03-2008, 01:21
Alsjeblieeeeeeeeeeef

24-03-2008, 01:36
DAnk je wel meid.
Ik plaats nog een kort stukje. Morgen ga ik verder Het is nu laat

thanks!

Hoelaat is het bij hen? 12 uur. Ik pak de telefoon en besluit hem te bellen. Hij klinkt normaal. Het is druk op de achtergrond. De hele familie is bij elkaar. Ik hoor hem weglopen van de menigte. Hij vraagt hoe het gaat en vertelt over zijn familie en hoe blij ze waren hem te zien. Ik luister met een half oor. Uit het niets hoor ik mezelf vragen, van wie is die rode lingerie maat 75B. Stilte. Hallo? Nog steeds stilte. Dan hoor ik hem zeggen, wat zeg je? Wat voor lingerie gekkie? Ik zucht. Ik haat het als hij zich van de domme houd. Doe niet stom. Ik zag het bonnetje in je jas. En de datum van eergister. Die maat is niet van mij. Van wie is het wel?? Hij lacht. Ik word nog bozer. ZEG!! Opeens een stilte aan de andere kant. Hij heeft mijn boosheid niet aan zien komen. Hij schraapt zijn keel en klinkt opeens heel serieus. Doe normaal, dat heb ik gekocht voor mijn zus. Ze vroeg er expliciet om. Mijn maag draait zich op. Ik weet niet of het kwam omdat ik zo misselijk werd van het idee, dat MIJn verloofde sexy lingerie koopt voor zijn zus of om het idee dat hij denkt dat ik zo achterlijk ben, dat ik dat geloof. Ik ben stil. Ik zeg niets. Hij zweert het op zijn dood en zweert nog een aantal keer. Ik zeg niets. Misschien omdat ik het WIL geloven. Of omdat ik de waarheid niet wilde horen. Of omdat ik wist, dat hij de waarheid toch nooit zou vertellen. Ik liet het zo, wenste hem een goedeavond en hing op…

24-03-2008, 01:39
ja je moet door gaan alsjeblieft wollah je kan heel mooi schrijven ga alsjeblieft door

24-03-2008, 01:39
alsjeblief nog een stukje voor mij dan,,, behalve als je egt niet meer kan dan hoef niet

24-03-2008, 01:43
mashALLAH je kan egt mooi schrijven meid ga zo door

24-03-2008, 01:45
Mooie begin!!
Nieuwe fann!!
Weltrusten
morgen een grote vervolg

24-03-2008, 01:49



Citaat door bnibouayach_k:
Mooie begin!!
Nieuwe fann!!
Weltrusten
morgen een grote vervolg



he ik kom ook uit bni bouayach

24-03-2008, 01:53

Citaat door Mercedey250:
he ik kom ook uit bni bouayach

oh echt
dorpsgenoot

24-03-2008, 19:49
ga snel verder alsjeblieeeeeef

Pagina's : [1] 2 3 4