Bekijk volle/desktop versie : Wat is nou een goed meisje?



Pagina's : [1] 2 3

23-03-2008, 14:23
[Bij elke topic die ik open lees ik 'Goede meisjes zijn heel erg zelden.'

Ik ben nu toch wel benieuwd wat een meisje een 'Goed' meisje maakt.]

Dus vertel eens aan tante Rukia.

23-03-2008, 14:26



Citaat door dammit:
heey ikke kom niet uit een marokkanse afkomst en moslim !
maare ik heb tijdje geleden zo'n marokkanse meisje ontmoet ze is heel erg mooi ene !! ze is heel erg verliefd op mij en ik op haar maare ik wil graag haar ouders ontmoeten maar ze blijft maar nee zeggen en ze wil niet met mij samen buiten op straat lopen en is altijd heel erg bang dat iemand haar ziet weet iemand hoe dat zal komen? heeft het iets met geloof of cultuur te maken??

Dit hoort hier denk ik niet?

23-03-2008, 14:27
Ik vind dat een goed meisje een meisje is met zelfrespect, iemand die van Allah swt houdt en dit ook laat zien, iemand die van haar ouders houdt, iemand die haar grenzen kent, iemand vriendelijk en sociaal is.. En nog veel meer!!

23-03-2008, 14:27

Citaat door dammit:
heey ikke kom niet uit een marokkanse afkomst en moslim !
maare ik heb tijdje geleden zo'n marokkanse meisje ontmoet ze is heel erg mooi ene !! ze is heel erg verliefd op mij en ik op haar maare ik wil graag haar ouders ontmoeten maar ze blijft maar nee zeggen en ze wil niet met mij samen buiten op straat lopen en is altijd heel erg bang dat iemand haar ziet weet iemand hoe dat zal komen? heeft het iets met geloof of cultuur te maken??


Moet dit nou perse in 'MIJN' topic?

Maar goed, to the point. Je zegt net dat je niet Marokkaans bent noch moslim, ik denk dat daar het probleem al ligt. Haar ouders zien hun dochter echt niet met een 'niet moslim' thuiskomen dus vandaar die nee.
Over dat buiten lopen op straat, ik denk gewoon dat ze bang is om gezien te worden.

23-03-2008, 14:29



Citaat door moslimaamal:
Ik vind dat een goed meisje een meisje is met zelfrespect, iemand die van Allah swt houdt en dit ook laat zien, iemand die van haar ouders houdt, iemand die haar grenzen kent, iemand vriendelijk en sociaal is.. En nog veel meer!!


Uiteraard!

Ik ben toch wel nieuwsgierig wat de jongens hier over te zeggen hebben.

23-03-2008, 14:32

Citaat door Rukia_San:
[Bij elke topic die ik open lees ik 'Goede meisjes zijn heel erg zelden.'

Ik ben nu toch wel benieuwd wat een meisje een 'Goed' meisje maakt.]

Dus vertel eens aan tante Rukia.

volgens mij weet jijzelf ook wel wat een goed meisje is tog??

23-03-2008, 14:32

Citaat door dammit:
ja dat is waar zal best wel kunnen ja !
good answer thxx!!


Your welcome. Succes!

23-03-2008, 14:35

Citaat door bosenrommel:
volgens mij weet jijzelf ook wel wat een goed meisje is tog??


Offcourse!

Ik ben toch wel benieuwd naar andermans meningen. Wat jij een 'Goed' meisje vind, kan de ander geen 'Goed' meisje vinden.

23-03-2008, 14:35

Citaat door zina_guess_who:
Volgens de meeste topics, borsten en billen


Oke, los van dat dan!

23-03-2008, 14:40

Citaat door zina_guess_who:
Hahah ik weet niet.. Wat is goed, wat is slecht..

Iemand met een goed hart, en die gewoon rechtvaardig is.. En uiteraard het geloof niet vergeet.

Denk ik dan..



23-03-2008, 14:47
Up!

23-03-2008, 14:50
De perfecte vrouw woont in mijn hoofd.

23-03-2008, 14:58



Citaat door C0MPLICATED:
De perfecte vrouw woont in mijn hoofd.



Fijn!

23-03-2008, 15:00
Zelfrespect
Waarde
Trots
Vooruit denkend
Serieus
Goede moslima
Denkt vanuit het geloof
Onaangeraakt
Geen relaties
Kent schaamte
Beleefd
&
Schreeuwt niet om aandacht
Zelfbeheersing
Slaat haar ogen neer...

23-03-2008, 15:03
Een 'Goed' meisje leeft wel in iedere dame. Het is maar net wat 't mannelijke geslacht vindt dat moet opvallen bij een dame. Bij de één is 't geloof, bij de ander weer de uitstraling. Iedere dame heeft een duistere kant maar ook weer een goede kant. Dus ja, deze vraag kan je nooit 't in het algemeen stellen maar wel individueel. De prioriteiten liggen bij iedereen anders. Zo is 't ook bij de dames.


Pagina's : [1] 2 3