Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haaruitval..!



Pagina's : [1] 2

23-03-2008, 00:24
Ik heb zo erg haaruitvall
Begin gwn egt bang te w0rden dat ik kaaal w0rdtt
wie kan my aub tipss geven..!

23-03-2008, 01:23


Geen gel gebruiken. Niet meer stijlleren. Naar de dokter gaan?

23-03-2008, 14:06

Citaat door moOie_mOker:
Geen gel gebruiken. Niet meer stijlleren. Naar de dokter gaan?



ik gebruik geen gell en k styl et 0ok niet heb gwn krullen en k ga zekker naar de d0kterrrr

23-03-2008, 14:23
Ik heb ook zo'n haar uitval niet gewoon meer bij mij komt het sinds ik afgelopen zomer naar marokko ben geweest heb veel gezwommen daar en dat zoute water was heel slecht voor mn haar eerst kreeg ik kapot veel roos echt gewoon mn hoofd huis kon je niet zien dikke lagen roos ik was naaar de huisarts geweest heb ik pilletjes er voor gekrgen maar is alleen erger geworden en mn haar valt er nou in grote plukken uit ik had vroeger heel dik haar en nu heb ik er gewoon niks meer van over ikheb zelf kale plekken er door gekregen,

echt heel vervelend maar de huisarts kan er weinig tegen doen ze geven je pilletjes enz maar word alleen erger.

ikben ook ten einde raad,

23-03-2008, 14:26



Citaat door Soumaya190:
Ik heb ook zo'n haar uitval niet gewoon meer bij mij komt het sinds ik afgelopen zomer naar marokko ben geweest heb veel gezwommen daar en dat zoute water was heel slecht voor mn haar eerst kreeg ik kapot veel roos echt gewoon mn hoofd huis kon je niet zien dikke lagen roos ik was naaar de huisarts geweest heb ik pilletjes er voor gekrgen maar is alleen erger geworden en mn haar valt er nou in grote plukken uit ik had vroeger heel dik haar en nu heb ik er gewoon niks meer van over ikheb zelf kale plekken er door gekregen,

echt heel vervelend maar de huisarts kan er weinig tegen doen ze geven je pilletjes enz maar word alleen erger.

ikben ook ten einde raad,


is wel erg man en n0g wel je haarr 0p je h0ofdddd

23-03-2008, 14:28
Ik geef je 1 tip:

Gebruik biershampoo!

Helpt echt!

Succes!

23-03-2008, 14:30

Citaat door Lil_Laila:
Ik geef je 1 tip:

Gebruik biershampoo!

Helpt echt!

Succes!

waaar kan ik die halen?

23-03-2008, 14:34

Citaat door mar0kaantj0e:
waaar kan ik die halen?



In de Kruidvat, het merk is " Guhl"

Maar, ik zou zeggen wacht ermee voor je het gebruikt,want ik weet niet of het halaal is. Ik heb dit enkele personen gevraagd, en ze ging dit navragen .... MAar bij mij helpt het wel. Ik ben er nu even mee gestopt omdat ik niet weet of het haraam is of niet...

Ik gebruik namelijk ook een Conditioner voor dun/futloos haar van het merk "guhl'.
Sinds ik die gebruik, heb ik al veel meer haren gekregen! Want ik begon echt kale plekken te krijgen.


Succes meid!

Maar Rhenni, is ook een tip, maandelijks Rhenni in je haar doen IS ook heel gezond.

23-03-2008, 15:54
mischien heb je ijzer te kort in het bloed, ga naar de dokter

23-03-2008, 16:38
misschien heb je bloedarmoede ga naar de huis arts

23-03-2008, 16:50

Citaat door mar0kaantj0e:
Ik heb zo erg haaruitvall
Begin gwn egt bang te w0rden dat ik kaaal w0rdtt
wie kan my aub tipss geven..!



Salaam oualaikom

Ik had sinds vorig jaar last van zwaar haaruitval. Maar toen ging ik
folligrow gebruiken. Dit is een shampoo. Je kan het kopen bij de tuinen
en het kost 12.95. En nu alhamdoelillah heb ik geen haaruitval meer. (wel een beetje maar dat is normaal). Je kan het ook gebruiken in combinatie met vitamine B pillen.

Ik hoor het wel van je.

samiratz4

24-03-2008, 13:45
lieve schat wat je ook kan gebruiken en dat is meer biologisch en gezond voor je haar en niet schadelijk is argan olie maar een echte van marokko ik had afgelopen maanden ook erg last van haaruitval maar na een paar keer gebruiken hmdlh is het stukken beter geworden en natuurlijk is haar uitval best normaal alleen dan niet met bos plukken mohim probeer het een paar keer in de week gedurend twee weken er mee slapen natuurlijk het stinkt niet en je houdt geen geur aan over en als het niet helpt heb ik meer ideen voor je

24-03-2008, 13:51


Bij jongens die alleen maar petjes dragen sterven de haren sneller af.
Vrouwen hebben zowiezo dunner en langer haar, die moeten het veel beter bijhouden.
En met hoofddoekjes...geen zware dikke stoffen. Zolang het materiaal (en dus je haren) maar kunnen ademen. Dus ook niet teveel vet enzo erin.

24-03-2008, 13:53
dat klopt ook wat je zegt hindustan het is niet de bedoeling dat ze hele dag mee lopen alleen mee slapen en de volgende ochtend uitwassen en verder niets meer insmeren

24-03-2008, 13:54
wat erg zeg, mijn haar is iets minder mooi als vroeger, het lijkt ook minder vol dan vroeger...maar heb gelukkig geen haaruitval. hmdl.
succes, ik zou als ik jullie was naar de dokter, vitaminen slikken, en naar de kapper gaan en speciale shampoos gebruiken.

Pagina's : [1] 2