Bekijk volle/desktop versie : Seizoenen in de zon



22-03-2008, 23:50

Inleiding

Dit verhaal gaat over een meisje dat Nazjet heet.
Ze heeft hele grote plannen ze wilt het gaan maken in de mode wereld.
Ze is 19 jaar oud en woont bij haar ouders thuis.
Ze heeft een relatie met 'Soufian'
maar door omstandigheden die in dit verhaal
gaan voorkomen verbreekt ze de relatie.

Nazjet is afgestudeerd aan de Mode Acedemie Amsterdam.

Hoofdstuk 1

Een eind of een nieuw begin?

Het was een vervelend en druk jaar geweest voor Nazjet.
Ze zocht al een hele tijd naar een stage maar ze kon maar niks vinden wat haar beviel.
En toen ze bezig was met haar drukke zoektocht
hoorde ze ook via haar beste vriendin Yasmina dat haar vriend Soufian met iemand anders had gezoend.

Dit viel Nazjet heel erg zwaar. Ze was al sinds de 1e klas van de middelbare school verliefd op Soufian. En het klikte zo goed tussen die twee. Ze hadden nu al een relatie van 4jaar en, Nazjet wou daar geen einde aanmaken. Maar, dit zat haar zo dwars dus ze belde Soufian op. Ze pakte de telefoon en drukte zijn 06 nummer in. Soufian nam op: 'Hey'
Nazjet: 'Hey met mij, ik moet je dringend spreken heb je vanavond tijd?'
Soufian: 'Ja, ik kom tegen 7uur is dat goed?'
Nazjet: 'Is goed zie je dan' Soufian: 'Zie je dan schat'.
Met een diepe zucht legde Nazjet de hoorn erop. Waarom? waarom? dacht ze.


22-03-2008, 23:52


Ben je eerste fan !!
Ga snel verder

23-03-2008, 00:15
Oke


Ze pakte haar laptop en ging op google zoeken naar een school in het buitenland.
Ze wou weg hier uit dit koude kikkerland.
Dat was haar droom die ze waar wou maken.
Ze had het helemaal al gepland.
Ze zou het uitmaken met Soufian en kiezen voor zichzelf.
En een nieuw leven starten in een ander land.
Alleen nu zat ze met het probleem welk land?
De Verenigde Staten sprak haar wel erg aan.
Omdat het daar altijd wel heerlijk weer was.
En omdat er veel bekende mensen wonen. Ook waren daar alle mode bedrijven zoals Teen Vogue, Star Magazine wat wou ze daar graag werken. Hmm kwam die droom maar uit dacht ze. Ze ging verder googlen naar een school in de buurt van de VS ze keek op vele site's en ineens zag ze Laguna Beach staan. Ze zoekte en zoekte en vond een leuke school die helemaal aan haar eisen voldeed. De school genaamd: FIDM Fashion Institute of Design & Merchandising. Ze had alles al in haar hoofd uitgeprent. Hoe het daar zou zijn. De bel ging ineens. Ze was helemaal vergeten dat Soufian kwam. Ze opende de deur daar stond hij de man waar ze zoveel van hield. Maar nu niet meer dacht ze bij haarzelf. Ze liet zichzelf niet als vuil behandelen dacht ze. Soufian we moeten is goed praten zei ze meteen. Soufian schrok. Waarom moeten we is goed praten? Hou me niet voor de gek Soufian ik heb via via gehoord dat jij in de Dancing Star met Fouzia heb gezoend. Waarom doe je me dit aan? Heb je niet genoeg aan mij schreeuwde Nazjet het uit. `Schatje rustig aan ik heb inderdaad met Fouzia gezoend maar het was niks geloof me nou helemaal niks je weet toch dat ik veel van je hou`. Zo eindigde Soufian ze zin.
Nazjet werd nog bozer en bozer van binnenin

30-03-2008, 13:53
Iemand die nog leest?