Bekijk volle/desktop versie : 2 de divisie club van Marokko wint van de NR 2 van tunis



22-03-2008, 23:08
rachad barnousi een kleine club uit casa wint van de grote esperance de tunis met 3-1 ...die zijn 1 van de beste teams van tunesie schandaalig hahahahaha verliezen van een 2 de divisie team... en olympic khouribga wint met 2-0 van ESS algerije

22-03-2008, 23:09


ojaah en hisham aboucharoune deed mij bij esperance

22-03-2008, 23:57

Citaat door Soes_Power:
rachad barnousi een kleine club uit casa wint van de grote esperance de tunis met 3-1 ...die zijn 1 van de beste teams van tunesie schandaalig hahahahaha verliezen van een 2 de divisie team... en olympic khouribga wint met 2-0 van ESS algerije



hahahahaha

23-03-2008, 11:35

Citaat door Soes_Power:
rachad barnousi een kleine club uit casa wint van de grote esperance de tunis met 3-1 ...die zijn 1 van de beste teams van tunesie schandaalig hahahahaha verliezen van een 2 de divisie team... en olympic khouribga wint met 2-0 van ESS algerije


ik heb de laaste 15 minuten gekeken....

wel goed van rachad barnousi..

23-03-2008, 11:55


hahaha ik had 2e helft gekeken van die wedstrijd...ik stond echt verbaast te kijken..

een fatsoenlijk pass over t veld zag ik niet..want de bal hobbelde alle kanten op

maar echt heel leuk voor Barnoussi..ik vond het leuk om te zien..Abousorwal (zoiets) was echt dramatisch!! totaal geen inzet en lef..

23-03-2008, 13:04
yeps had die wedstrijd gisteren gezien

ik vond die marokkanen best wel goed spelen

23-03-2008, 13:05

Citaat door Jeblie:
hahaha ik had 2e helft gekeken van die wedstrijd...ik stond echt verbaast te kijken..

een fatsoenlijk pass over t veld zag ik niet..want de bal hobbelde alle kanten op

maar echt heel leuk voor Barnoussi..ik vond het leuk om te zien..Abousorwal (zoiets) was echt dramatisch!! totaal geen inzet en lef..


Dit is echt triest, je kunt z'n naam niet eens spellen, wat voor mountakhabfan ben jij

23-03-2008, 17:56

Citaat door Mister_Riffi:
Dit is echt triest, je kunt z'n naam niet eens spellen, wat voor mountakhabfan ben jij



Jij bent fan van amazigh elftal...dus wat praat jij over el mountak7ab

23-03-2008, 18:12

Citaat door Jeblie:
hahaha ik had 2e helft gekeken van die wedstrijd...ik stond echt verbaast te kijken..

een fatsoenlijk pass over t veld zag ik niet..want de bal hobbelde alle kanten op

maar echt heel leuk voor Barnoussi..ik vond het leuk om te zien..Abousorwal (zoiets) was echt dramatisch!! totaal geen inzet en lef..



Als Aboucherouane meespeelde, was dit tegen zijn ex ploeg waar het allemaal begon voor hem.

23-03-2008, 18:45
whahaha heb net gekeken rachad barnousi staat 7 de in te 2 de divisie