Bekijk volle/desktop versie : Op stap met je bengel...



Pagina's : [1] 2

22-03-2008, 19:16
We willen morgen of overmorgen met de kleine op stap. Ik zat te denken in de richting van Plopsaland, maar die gaat helaas pas vanaf april weer open. Wie weet er een leuk GROOT BINNENspeelparadijs ofzo? Aangezien de weersverwachtingen niets van de lente hebben wil ik graag ergens binnen kunnen zijn. Er moet wel genoeg te doen zijn voor een kleine van 2, locatie maakt me niet zoveel uit...NL, Belgie, Duitsland..


ladies, hebben jullie tips?

P.s. Wie heeft er overigens ervaring met deze 2 plaatsen?
http://www.dippiedoe.nl/cuijk/index.php?item=20
http://www.binkie.nl/

22-03-2008, 19:17


Onze volgende uitstap is Pirateneiland in Antwerpen maar om daarvoor tot naar België te komen voor jou vind ik niet zoooo de moeite.

22-03-2008, 19:21
Pirateneiland?
Zou een kleine van 2 dat leuk vinden? Is dat iets met Piet Pieraat ofzo?
Als het echt leuk is voor een 2 jarige en hij kan zich de hele middag vermaken why not? waar ligt het?

22-03-2008, 19:23
Ballorig in Rotterdam.
Superleuk voor de kleine!

22-03-2008, 19:24


Hm...Ballorig is er ook in Amsterdam en Almere..wat kunnen de kids daar allemaal precies doen behalve in de ballenbak spelen?

22-03-2008, 19:28

Citaat door Maroc_Meissie:
Hm...Ballorig is er ook in Amsterdam en Almere..wat kunnen de kids daar allemaal precies doen behalve in de ballenbak spelen?


Ja, ballorig is er overal.
Je kunt daar veel meer doen dan alleen in de ballenbak. Er zijn allerlei hindernisjes, springkussens, glijbanen enz.

22-03-2008, 19:31
NOg meer ideeen?

22-03-2008, 19:35
slecht weer inderdaad anders had ik graag met de kids de euromast willen bezoeken. maar dat doe ik nog wel een keer.

wij gaan sleeen morgen en maandag ga ik genezen

22-03-2008, 19:52
Weet je wat ik heel leuk zou vinden, om te gaan zwemmen, maar ik weet niet of er eentje speciaal een zwemparadijs is voor vrouwen alleen..

Dan zou ik echt gaan... me kind heeft nog nooit een zwembad van binnen gezien

22-03-2008, 21:25
Hey JIJ!!

Kolschi mlih? en met je prinsesje?

Hm...zwembad, gaat die kleine van me bijna wekelijks met paps heen..we willen echt naar een speelparadijs toe waar hij zijn ogen uitkijkt en helemaal uit zijn dak gaat van alle activiteiten, speeltjes enzo..

Ik denk dat we naar Dipidoe gaan in de Cuijk en anders Plopsaland Indoor te Hasselt.

22-03-2008, 21:56

Citaat door Maroc_Meissie:
Pirateneiland?
Zou een kleine van 2 dat leuk vinden? Is dat iets met Piet Pieraat ofzo?
Als het echt leuk is voor een 2 jarige en hij kan zich de hele middag vermaken why not? waar ligt het?


Ja anders zou ik niet gaan
Nee heeft niets te maken met Piet Piraat zelf. Denk dat het te kort is om ervoor tot Antwerpen te rijden. Indoor Hasselt wilden we ook doen maar dat is ook te kort, in een uur of twee ben je klaar. Dan kan ik beter naar een binnenspeelplaats gaan hier in de buurt en wachten tot het mooi weer is voor Plopsaland in de Panne.

http://www.pirateneiland.be/index2.htm

22-03-2008, 21:57
Plopsa te Hasselt echt binnen 2 uur klaar? nou dan gaan we daar ook niet naartoe...dan wacht ik liever tot 2 april dat ze open gaan in de Panne..Thanks voor de tip..scheelt weer een ritje BE.

22-03-2008, 22:00



Citaat door Maroc_Meissie:
Plopsa te Hasselt echt binnen 2 uur klaar? nou dan gaan we daar ook niet naartoe...dan wacht ik liever tot 2 april dat ze open gaan in de Panne..Thanks voor de tip..scheelt weer een ritje BE.


Ik had hier een topic geopend voor ervaringen en moeders die al geweest waren raadden mij aan om beter te wachten op mooi weer naar de Panne. Als je kijkt op de site dan blijkt idd dat je heel weinig attracties hebt voor peuters van twee jaar.

23-03-2008, 12:48

Citaat door Maroc_Meissie:
Plopsa te Hasselt echt binnen 2 uur klaar? nou dan gaan we daar ook niet naartoe...dan wacht ik liever tot 2 april dat ze open gaan in de Panne..Thanks voor de tip..scheelt weer een ritje BE.


Sprookjeswonderland in Enkhuizen

Is heel goed te doen voor kleine kinderen!!! Wil der ook een keertje heen gaan, weet alleen niet of het al open is en het is niet binnen.

23-03-2008, 12:49

Citaat door Maroc_Meissie:
Hey JIJ!!

Kolschi mlih? en met je prinsesje?

Hm...zwembad, gaat die kleine van me bijna wekelijks met paps heen..we willen echt naar een speelparadijs toe waar hij zijn ogen uitkijkt en helemaal uit zijn dak gaat van alle activiteiten, speeltjes enzo..

Ik denk dat we naar Dipidoe gaan in de Cuijk en anders Plopsaland Indoor te Hasselt.



Ja gaat wel, hamdolilah met jou ook?

Pagina's : [1] 2