Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie slikt hier de pil?



22-03-2008, 12:06
Zijn er ook nog niet getrouwde dames die de pil slikken bijv. voor regelmatige menstruatie? Ik zit te twijfelen om de pil te gaan nemen de dokter raadde me het wel aan maar heeft het geen consequenties voor kinderen krijgen later?

22-03-2008, 23:48



Citaat door Chouaffa...:
Zijn er ook nog niet getrouwde dames die de pil slikken bijv. voor regelmatige menstruatie? Ik zit te twijfelen om de pil te gaan nemen de dokter raadde me het wel aan maar heeft het geen consequenties voor kinderen krijgen later?



Hee meisje,,

zal wel niet de aangewezen persoon zijn om dat te vragen maar weet dat toevaliig van me vriendin dat,,,als je begint met de pil te slikken en je wilt bijvoorbeeld zwanger worden...dan duurt het zowieso een jaar totdat je zwanger kan worden..Al die troep moet dan je lichaaam eerst uit en je hormoonen moeten dan weer in de normale positie gaan werken.

Dus dat,,voor de rest heeft het niet efcht nadelen,,,behalve dat je bij sommige pillen wat voller word qua gewicht en rondingen,maar ook dat verschilt per persoon,,heb ik me laten vertellen...laters

23-03-2008, 09:38

Citaat door Gozer30:
Hee meisje,,

zal wel niet de aangewezen persoon zijn om dat te vragen maar weet dat toevaliig van me vriendin dat,,,als je begint met de pil te slikken en je wilt bijvoorbeeld zwanger worden...dan duurt het zowieso een jaar totdat je zwanger kan worden..Al die troep moet dan je lichaaam eerst uit en je hormoonen moeten dan weer in de normale positie gaan werken.

Dus dat,,voor de rest heeft het niet efcht nadelen,,,behalve dat je bij sommige pillen wat voller word qua gewicht en rondingen,maar ook dat verschilt per persoon,,heb ik me laten vertellen...laters



Thanx man aan dit heb ik iets

23-03-2008, 13:33
graag gedaan

23-03-2008, 13:38


Ik ben zelf ook pas getrouwd heb een paar dagen de pil ingeslikt en safi weggedaan ik heb er zo vreemd gevoel over

23-03-2008, 13:51
ik heb gehoord dat als je er vroeg mee begint dat je later onvruchtbaar kunt worden of heel moeilijk zwanger kunt raken

23-03-2008, 14:42

Citaat door Mami_Vanilla:
ik heb gehoord dat als je er vroeg mee begint dat je later onvruchtbaar kunt worden of heel moeilijk zwanger kunt raken



Jah dat heb ik dus ook gehoord, maar of het waar is


23-03-2008, 14:55
Wat een commotie.. Miljoenen vrouwen slikken de pil..
Wat een onzin dat het een paar jaar duurt voordat je zwanger kunt worden..

23-03-2008, 17:36

Citaat door Angel_Sweetness:
Ik ben zelf ook pas getrouwd heb een paar dagen de pil ingeslikt en safi weggedaan ik heb er zo vreemd gevoel over


wat gebruik je nu dan?of wil je kids?
Hoelang voor je huwelijksnacht ben je begonne?

24-03-2008, 16:14

Citaat door SamiaB:
wat gebruik je nu dan?of wil je kids?
Hoelang voor je huwelijksnacht ben je begonne?


Ik wil graag kids incha-allah. Was kort voor mn huwelijksnacht begonnen maar toen d8 ik waarom eigenlijk ik wil eerst weten of ik wel kinderen kan krijgen En zowiezo vind de pil maar niets

24-03-2008, 21:05

Citaat door Angel_Sweetness:
Ik wil graag kids incha-allah. Was kort voor mn huwelijksnacht begonnen maar toen d8 ik waarom eigenlijk ik wil eerst weten of ik wel kinderen kan krijgen En zowiezo vind de pil maar niets


Inshallah, ik wens je veel gezonde en gelukkige kinderen toe

24-03-2008, 21:10
Ja, ben ongetrouwd en slik de pil. Was erg onregelmatig ongesteld en dit helpt zeker.

26-03-2008, 19:06



Citaat door SamiaB:
Inshallah, ik wens je veel gezonde en gelukkige kinderen toe



Amien

Moge allah wa ta3la jouw ook zegenen met heel veel gezonde kindjes

27-03-2008, 09:22

Citaat door Angel_Sweetness:
Amien

Moge allah wa ta3la jouw ook zegenen met heel veel gezonde kindjes


Amien