Bekijk volle/desktop versie : nog 6 uur te gaan en dan komt mn bezoek



22-03-2008, 09:45
.
.
.
. Mijn allereerste visbestilla proeven

Ik hoop dat ze em lekker vinden.. het is een recept van Dordje22 dus als ie mislukt klaag ik haar aan..

Ik maak normaal altijd een nieuw gerecht voor mij en mn man, maar dit keer dacht ik moet lukken en de gasten zijn mn ouders en broer en zus dus die zullen me nooit scheef aankijken gelukkig maar..

Wie heeft weleens een gerecht gemaakt voor gasten dat volkomen is mislukt!??

22-03-2008, 09:52


Gelukkig nog nooit! Moest er nog eens bijkomen..

Maak je geen zorgen, ze zullen je visbestilla vast heerlijk vinden!!

22-03-2008, 09:54

Citaat door Ghatar_tangawia:
Gelukkig nog nooit! Moest er nog eens bijkomen..

Maak je geen zorgen, ze zullen je visbestilla vast heerlijk vinden!!



haha bedankt schatje..

Ik had ene keer pangafilet gekocht en wilde dat bakken .. die filet werd uiteindelijk een papje schaamde me diep, gelukkig had niemand het gezien..

22-03-2008, 09:55
heb nooit mensen uitgenodigd om te eten alleen voor de koffie
dan maakte ik hapjes meer niet....

maar me man vind me eten wel lekker hahahah

22-03-2008, 09:56


Vaak zat dat ik er NET iets te veel zout erbij ingegooid heb! Was met ramadan afgelopen jaar. en mijn schoonvader heeel lief, het is lekker a benti!! t was gewoon RhAZJ!!!

22-03-2008, 09:57
he schatje het gaat je zeker lukken, kom op als het mij lukt dan lukt het iedereen, ik bel je he. laterr

22-03-2008, 10:04

Citaat door Nnefertiti:
Vaak zat dat ik er NET iets te veel zout erbij ingegooid heb! Was met ramadan afgelopen jaar. en mijn schoonvader heeel lief, het is lekker a benti!! t was gewoon RhAZJ!!!



potjandozie en jij maar denken dat het lekker was

22-03-2008, 10:04

Citaat door dordje22:
he schatje het gaat je zeker lukken, kom op als het mij lukt dan lukt het iedereen, ik bel je he. laterr




22-03-2008, 10:20

Citaat door ambitiontje:
potjandozie en jij maar denken dat het lekker was


Nee ik wist dat het te zoutig was!! Maar kon er niets meer aan doen had m al op tafel gelegd!

22-03-2008, 10:22

Citaat door ambitiontje:
haha bedankt schatje..

Ik had ene keer pangafilet gekocht en wilde dat bakken .. die filet werd uiteindelijk een papje schaamde me diep, gelukkig had niemand het gezien..



Krijg jij vaak bezoek? Ik woon echt ver van mijn familie en mijn schoonfamilie. Dus ze hebben liever dat wij langs komen..

Kortom, krijg niet zo vaak echte bezoek waarbij ik marokkaans eten moet maken. Maar meer een vriendin met man of een schoonzus en man of mijn zus en man! Dan kook ik lekkere makkelijke gerechten met lekkere hapjes..

22-03-2008, 10:51

Citaat door Ghatar_tangawia:
Krijg jij vaak bezoek? Ik woon echt ver van mijn familie en mijn schoonfamilie. Dus ze hebben liever dat wij langs komen..

Kortom, krijg niet zo vaak echte bezoek waarbij ik marokkaans eten moet maken. Maar meer een vriendin met man of een schoonzus en man of mijn zus en man! Dan kook ik lekkere makkelijke gerechten met lekkere hapjes..



Bij mij krijg ik zeker 1 keer in de maand iemand van mn schoonfamilie op bezoek.. mijn familie niet zo vaak echt heel weinig omdat ik in de buurt woon en iedereen bij mn ma komt elke zondag..

Ik kan nog steeds geen couscous maken en JIJ????