Bekijk volle/desktop versie : Help me lieve mensen



22-03-2008, 00:40
Ik ben onlangs op papier getrouwd..we waren bezig met voorbereidingen voor het huwelijk...maar we kregen de laatste tijd vaak kleine ruzies..ik houd van hem en hij van mij..Alleen zegt hij dat het niet gaat en dat we beter voor de bruiloft moeten scheiden. Hij wilt dat zo snel mogelijk regelen. Het helpt niet dat anderen met hem praten. Alleen Allah swt kan hem op andere gedachtes brengen. Willen jullie een du3a doen voor mij:

Ja rabi kemal djzawazna bigair
fa sturna wa r7amna wa zidna iman
wa a7fidna min al sjar


Shokran

31-03-2008, 09:43


Broeders en zusters..doe alsjeblieft een du3a met mij.



Ya rabi kamal dzjawazi bigair

31-03-2008, 09:52
komt wel goed insha allah,,,,sbar en allah beloont jou,,,,praat alleen met hem, zeg dat kleine ruzies erbij horen omdat je je stresst voor op je bruiloft.

iedereen heeft weleens een kleine ruzie,,hij wilt het zo, en jij wilt het weer anders...en zo gaat dat maar verder, iedereen heeft zijn eigen mening.

maar schat, ik doe die du3a zeker voor je:
Gun je het allerbeste.
Ja rabi kemal djzawazna bigair
fa sturna wa r7amna wa zidna iman
wa a7fidna min al sjar


Allahj kemmelkom bel gir..

31-03-2008, 10:28

Citaat door Tangerbabe4live:
komt wel goed insha allah,,,,sbar en allah beloont jou,,,,praat alleen met hem, zeg dat kleine ruzies erbij horen omdat je je stresst voor op je bruiloft.

iedereen heeft weleens een kleine ruzie,,hij wilt het zo, en jij wilt het weer anders...en zo gaat dat maar verder, iedereen heeft zijn eigen mening.

maar schat, ik doe die du3a zeker voor je:
Gun je het allerbeste.
Ja rabi kemal djzawazna bigair
fa sturna wa r7amna wa zidna iman
wa a7fidna min al sjar


Allahj kemmelkom bel gir..



Dank je wel schat.
Hij wil graag bij me zijn..maar door zijn boosheid laat hij alles gaa, astaghforoh allah.