Bekijk volle/desktop versie : Blozen, Blozen en nog eens Blozen....



Pagina's : [1] 2 3 4

21-03-2008, 23:27
Blozen is het rood worden van iemands gezicht en soms ook nek. Blozen ontstaat door een verhoogde bloedtoevoer naar het hoofd. Vaak kleuren ook andere delen van het lichaam rood.

De term wordt vooral gebruikt indien dit rood worden optreedt als gevolg van schaamte, vernedering of andere emotie.


Wie heeft er soms ook last van?

Wanneer bloos je?

Ervaar jij het als lastig?

Wat vinden de mannen van blozen???

21-03-2008, 23:29


Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst moet blozen. Moet wel een lange tijd terug zijn. Maar het is over het algemeen vrij genant. Dan realiseer je je opeens dat je bloost... en dan wordt het nog erger!

21-03-2008, 23:30

Citaat door holysmokes:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst moet blozen. Moet wel een lange tijd terug zijn. Maar het is over het algemeen vrij genant. Dan realiseer je je opeens dat je bloost... en dan wordt het nog erger!



hahaha ja precies dat heb ik nou ook.

21-03-2008, 23:31

Citaat door holysmokes:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst moet blozen. Moet wel een lange tijd terug zijn. Maar het is over het algemeen vrij genant. Dan realiseer je je opeens dat je bloost... en dan wordt het nog erger!

Dat is inderdaad erg...
Ik bloos af en toe als ik een compliment krijg
Verder heb ik er geen last van, hmdl.
Wat vind je van vrouwen die blozen??

21-03-2008, 23:34



Citaat door Nadora84:
Dat is inderdaad erg...
Ik bloos af en toe als ik een compliment krijg
Verder heb ik er geen last van, hmdl.
Wat vind je van vrouwen die blozen??


Als iemand echt vaak bloost, dan is het teken van onzekerheid/te verlegen zijn. Maar af en toe blozen doet iedereen wel eens, dus heb er neit echt een mening over.

21-03-2008, 23:35
Dat is zo niet leuk !! ik heb het vooral als iemand van het mannelijk geslacht me aanspreekt.

En dan heb van me zelf al rode wangen maar dan worden die rode wangen nog erger.. i

k ben zo jaloers op de meiden waar je het niet aan kunt zien dat ze blozen
ik wil dat ook!!

21-03-2008, 23:37

Citaat door anissa2005:


k ben zo jaloers op de meiden waar je het niet aan kunt zien dat ze blozen
ik wil dat ook!!


Uhmm als je niet kan zien dat ze blozen... dan blozen ze niet

Of zeg ik iets geks

21-03-2008, 23:37

Citaat door anissa2005:
Dat is zo niet leuk !! ik heb het vooral als iemand van het mannelijk geslacht me aanspreekt.
En dan heb van me zelf al rode wangen maar dan worden die rode wangen nog erger.. i

k ben zo jaloers op de meiden waar je het niet aan kunt zien dat ze blozen
ik wil dat ook!!


oow ik ook en dan verspreek ik me en krijg het ineens heel erg warm niet normaal. maar dat heb ik over het algemeen ook als ik in een drukke omgeving ben. zou er graag vanaf willen komen.

21-03-2008, 23:38

Citaat door holysmokes:
Als iemand echt vaak bloost, dan is het teken van onzekerheid/te verlegen zijn. Maar af en toe blozen doet iedereen wel eens, dus heb er neit echt een mening over.

Klopt wel ja, onzeker, hmmm, het kan ook te maken hebben met besheidenheid

21-03-2008, 23:38
vrouw die schaamte kent is aantrekkelijker!

21-03-2008, 23:39

Citaat door anissa2005:
Dat is zo niet leuk !! ik heb het vooral als iemand van het mannelijk geslacht me aanspreekt.

En dan heb van me zelf al rode wangen maar dan worden die rode wangen nog erger.. i

k ben zo jaloers op de meiden waar je het niet aan kunt zien dat ze blozen
ik wil dat ook!!


Wat liefff , ik heb dat soms ook,,,maar ja,,,niets aan te doen joh.
Just a litle bit shy

21-03-2008, 23:39

Citaat door semir:
vrouw die schaamte kent is aantrekkelijker!


21-03-2008, 23:40



Citaat door keukeprinsesje:
oow ik ook en dan verspreek ik me en krijg het ineens heel erg warm niet normaal. maar dat heb ik over het algemeen ook als ik in een drukke omgeving ben. zou er graag vanaf willen komen.



Dit is dan wel extreem.
Kijk even op google.nl
Er zijn wel oplossingen ervoor.
Veel succes ermee

21-03-2008, 23:40

Citaat door keukeprinsesje:
oow ik ook en dan verspreek ik me en krijg het ineens heel erg warm niet normaal. maar dat heb ik over het algemeen ook als ik in een drukke omgeving ben. zou er graag vanaf willen komen.



Whaha ik weet hoe je voelt.

21-03-2008, 23:41
Ik bloos wanneer ik voel dat iemand naar me staart of wanneer een jongen op directe wijze een complimentje geeft. En wanneer diegene bevestigd dat ik bloos, zak ik 't liefst meteen door de grond.

Pagina's : [1] 2 3 4