Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : kleine gebedskleedjes als bedankjes

Pagina's : [1] 2

Houdda_25
21-03-2008, 22:38

wel of niet doen?? of toch maar voor de grote gebedskleedjes gaan?? help me out dames. of toch maar voor de hoofddoekjes mooie inpakken met een mooie lintje omheen

Ahlem_19_84
21-03-2008, 22:40
Lijkt me prijzig als je voor gebedskleedjes gaat. Wel superschattig die kleine kleedjes!!! Ik zelf ga voor sjaaltjes en dat mooi inpakken. Met een sjaal stoot je meiden zonder hoofddoek niet zo voor het hoofd; zij kunnen dit ook dragen om de nek bijvoorbeeld.

Houdda_25
21-03-2008, 22:45
Lijkt me prijzig als je voor gebedskleedjes gaat. Wel superschattig die kleine kleedjes!!! Ik zelf ga voor sjaaltjes en dat mooi inpakken. Met een sjaal stoot je meiden zonder hoofddoek niet zo voor het hoofd; zij kunnen dit ook dragen om de nek bijvoorbeeld. ze waren niet prijzig..ik heb ze in brussel gezien en ze waren 1.95 heb je dezelfde kleur genomen of alle kleuren van de regenboog

Ahlem_19_84
21-03-2008, 22:50
ze waren niet prijzig..ik heb ze in brussel gezien en ze waren 1.95 heb je dezelfde kleur genomen of alle kleuren van de regenboog Dat valt inderdaad nog mee! Wanneer je er meerdere neemt zal er vast nog wat van de prijs afgaan. :hihi: nee niet alle kleuren van de regenboog. Het wordt waarschijnlijk (gebroken) wit, dit pak ik in met doorschijnende folie en goudkleurige lint. Dit doe ik dan in 2 grote manden in dezelfde stijl.

Houdda_25
21-03-2008, 22:57

Dat valt inderdaad nog mee! Wanneer je er meerdere neemt zal er vast nog wat van de prijs afgaan. :hihi: nee niet alle kleuren van de regenboog. Het wordt waarschijnlijk (gebroken) wit, dit pak ik in met doorschijnende folie en goudkleurige lint. Dit doe ik dan in 2 grote manden in dezelfde stijl. ook heel erg leuk.. dacht aan die kleine gebedskleedjes..vooral als de ouders bidden dat de kleintjes het gebruiken

Houdda_25
21-03-2008, 23:16
damessss reageer aubbbb

caftanb
21-03-2008, 23:20
ja leuk......... ik had een koraan cd met een hangertje met koraan tekst ook heel leuk....

Amandel_Oogjes
21-03-2008, 23:23
Ik zou geen 1 van die 3 genoemde nemen. Hoofddoek draag niet iedereen. Gebedskleedje vind ik iets voor wanneer je terugkomt uit mekka. En koran cd ofzo kan ik niet aan nederlandse/belgische collega's meegeven. Ik ga gewoon voor andere leuke bedankjes waar iedereen iets aan heeft. ;)

Houdda_25
21-03-2008, 23:23
ja leuk......... ik had een koraan cd met een hangertje met koraan tekst ook heel leuk.... okk heel erg leuk :goedzo:

Houdda_25
22-03-2008, 17:55
Ik zou geen 1 van die 3 genoemde nemen. Hoofddoek draag niet iedereen. Gebedskleedje vind ik iets voor wanneer je terugkomt uit mekka. En koran cd ofzo kan ik niet aan nederlandse/belgische collega's meegeven. Ik ga gewoon voor andere leuke bedankjes waar iedereen iets aan heeft. ;) ik wil de gebedskleedjes of hoofddoeken voor onze mensen misschien zijn er mensen die het niet draag naar buiten..maar wel zeker thuis,tijdens het bidden,koken..noem maar op en mijn NL collega's ga ik wat anders geven.

Az_Zochrof
22-03-2008, 18:01
Ik zou gaan voor de gebedskleedjes. Het gebed is verplicht voor iedere Moslim en een leuk klein gebedskleedje kan je best meegeven aan Nederlandse collega's als aandenken aan de bruiloft of Islaam.

_Juweeltje_
22-03-2008, 18:16
ik vind het een mooi idee dat van die gebedskleedjes! mijn zus heeft voor haar trouw dua boekjes uitgedeeld en tesbieh voor de oudere vrouwen. daarbij heeft ook iedereen een doosje gekregen met een mooie lint eromheen. daar zaten van die kleine chocolatjes in zoals snickers, mars, twix, ... haar belgische vriendinnen wilden ook zo'n duaboekje omdat ze zeiden dat het iets anders was en er misschien iets van kunnen leren...

thmazight
22-03-2008, 18:26

Ik zou geen 1 van die 3 genoemde nemen. Hoofddoek draag niet iedereen. Gebedskleedje vind ik iets voor wanneer je terugkomt uit mekka. En koran cd ofzo kan ik niet aan nederlandse/belgische collega's meegeven. Ik ga gewoon voor andere leuke bedankjes waar iedereen iets aan heeft. ;) stagfiroellah. kan je mij iets noemen waar je meer aan hebt dan een hoofddoek, koran of gebedskleedje?? bonbons?, beeldjes?, doosjes?? la hawla walka koewati illa billah.

Houdda_25
22-03-2008, 18:44
stagfiroellah. kan je mij iets noemen waar je meer aan hebt dan een hoofddoek, koran of gebedskleedje?? bonbons?, beeldjes?, doosjes?? la hawla walka koewati illa billah. zo zie je maar weer he...:jammer: :jammer: insa allah ga ik dan voor de gebedskleedjes of hoofddoekjes..

thmazight
22-03-2008, 18:54
zo zie je maar weer he...:jammer: :jammer: insa allah ga ik dan voor de gebedskleedjes of hoofddoekjes.. ik vind het echt een heel leuk idee meid, Allah ie kemal bigair inchAllah. een vredige groet

Pagina's : [1] 2