Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Ik Haat Je En Ik Heb Je Lief...

Cina
07-09-2002, 18:49

Ik weet niet wat ik voel Ik weet niet hoe het komt Ik weet alleen dat ik iets voel En dit gevoel heeft zich vermomd Ik weet dat ik van je hou Ik voel het in elke cel Maar ik weet ook dat ik je haat Ik wil het niet voelen, maar voel het wel Ik begrijp mezelf niet Mijn gevoel is net een dief Soms steelt de haat in mij de liefde Ik haat je en ik heb je lief...

PABLO_ESCOBAR
07-09-2002, 19:03
Haat me niet maar heb me lief Voor mij blijf jij altijd m'n hartedief Jij en ik samen niets kan ons scheiden Laat je niet door je gevoel misleiden Ik weet dat je soms angstig bent Ik weet dat je me soms niet herkent Geef me tijd ik maak het goed Jouw liefde voor mij die smaakt zo zoet Dus haat me niet maar heb me lief Luister niet naar hen je bent niet naief

Cina
08-09-2002, 17:07
Ik hou van jou Jij bent mijn leven Aan jou alleen heb ik Mijn hartje gegeven En toch voel ik iets Al een hele tijd Dit gevoel lijkt erg op haat Haat om de onzekerheid Ik hou van jou en jij van mij Tot nu toe is alles fijn Maar wie kan mij garanderen Dat het niet morgen over zal zijn? Ik haat je, omdat ik je lief heb.... :(

Uitgeblust
08-09-2002, 17:35
Haat is de duivel Liefde onze Heer Moet je gaan vechten Altijd maar weer Sjatan verdrijven Liefde laten winnen En in zijn armen Gaan liggen spinnen Liefde verslaat haat Laat de duivel niet toe Kan ik jou niet zeggen Ik weet ook niet hoe Maar dat je moet knokken Dat weet ik wel Geef het nooit op het is satans spel Maar De Heer zal je leiden En verslaat hij haat voor jou En zul je weer zeggen .... Ik hou zoveel van jou :(

Cina
08-09-2002, 17:53

Ik hoop dat onze liefde sterk is En de duivel overwint De onzekerheid verwoest En niet door twijfels wordt verblind Ik hoop dat onze liefde De overwinning zal behalen En voor altijd In onze harten zal schijnen Tot dat moment Leef ik in angst en onzekerheid Zal onze liefde het aankunnen Zullen wij worden verblijd?

Uitgeblust
08-09-2002, 18:15
NOOIT de moed opgeven Inscha Allah is hij voor jou En beloof je dan hem je eeuwige trouw Zul je gelukkig zijn Elkaar steunen dag en nacht en ben je achteraf pas blij dat je op hem hebt gewacht Ik weet het is moeilijk Lijden doe je iedere dag omdat je als ik De HEMEL zag Maar lieve Cina heb gewoon geduld als hij het waard is en jou hartje vult ...... is het voor mij en dat is ALLES waard omdat wij beide weten Hij heeft ons voor elkaar bewaard zo zul jij je ook voelen en begrijp jij heel goed hoe hard het nu voelt Als een hartje bloed Maar als gezegd geduld hebben voor een tijd en weet je dan zeker Ik heb echt geen spijt :(

Cina
08-09-2002, 18:20
Ik zal wachten Totdat het bloeden stopt Mijn ogen weer kunnen zien En mijn oren worden ontstopt Ik zal wachten Vol liefde en geduld Totdat ook mijn hartje Helemaal is gevuld Ik zal wachten De pijn doorstaan Ik zal vele malen sterven Maar toch verdergaan Ik zal wachten Al duurt het m'n hele leven Ik zal er voor vechten Nooit opgeven Thx :)

Uitgeblust
08-09-2002, 21:55
Als liefde mooi en zuiver is laat dan je hart eens spreken Schakel je verstand dan uit en laat het hem dan weten Hij zal je voeren naar de hoogste top door bergen en door dalen en deze mooie liefdesdroom zal zich eindeloos herhalen Is liefde mooi en zuiver dan ben je pas bereid Je hart heeft dan gesproken je krijgt dan nimmer spijt Liefde, mooi en zuiver dan ben je niet bevreesd Je kan alleen maar zeggen 'k ben even weg geweest :Iluvu:

Cina
10-11-2002, 21:04
Origineel gepost door Uitgeblust Als liefde mooi en zuiver is laat dan je hart eens spreken Schakel je verstand dan uit en laat het hem dan weten Hij zal je voeren naar de hoogste top door bergen en door dalen en deze mooie liefdesdroom zal zich eindeloos herhalen Is liefde mooi en zuiver dan ben je pas bereid Je hart heeft dan gesproken je krijgt dan nimmer spijt Liefde, mooi en zuiver dan ben je niet bevreesd Je kan alleen maar zeggen 'k ben even weg geweest :Iluvu: :Iluvu:

Cina
14-11-2002, 21:39
Origineel gepost door kautar537 CINA EN UITGEBLUST!! MIJN VELE COMPLIMENTEN VOOR JULLIE, WOLLAAH IK HEB ECHT HEEEEEEL VEEEL WAARDERING VOOR DE GEDICHTEN VAN UITGEBLUST.... MAAR CINA JIJ KAN ER OOK WA VAN MEID!! TBARK ALLAH HLIEKOEM!! BESLEMMA Thanx Kautar :kusgrijs: Uitgeblust is NUMBER 1!

Uitgeblust
15-11-2002, 06:57
Origineel gepost door Cina Thanx Kautar :kusgrijs: Uitgeblust is NUMBER 1! Nee mijn lieve Cina Jij hebt het verkeerd Al mijn gedichtjes Heb ik van JOU geleerd Jij bent voor de meesteres Koningin van het mooiste woord Luister nu toch eens naar mij Jij nummer één, heb je het goed gehoord Bescheidenheid siert je Daarom hou ik van jou Van dichteres tot koningin Op en top de liefste vrouw Laat Tijgertje het maar niet horen HAHAHA :D

Cina
15-11-2002, 11:35
Origineel gepost door Uitgeblust Nee mijn lieve Cina Jij hebt het verkeerd Al mijn gedichtjes Heb ik van JOU geleerd Jij bent voor de meesteres Koningin van het mooiste woord Luister nu toch eens naar mij Jij nummer één, heb je het goed gehoord Bescheidenheid siert je Daarom hou ik van jou Van dichteres tot koningin Op en top de liefste vrouw Laat Tijgertje het maar niet horen HAHAHA :D Ik heb het al een keer gezegd: Jij bent té bescheiden Probeert iedereen gelukkig te maken Alle mensen te verblijden Zoals jij, Uitgeblust Bestaat er op deze aarde geen één Jij bent bijzonderder dan bijzonder Zo anders dan iedereen Jij bent de persoon Die iedereen verrast Met zo'n groot hart Dat heel de wereld erin past!

drafatje
15-11-2002, 11:37

dames jullie kunnen er wat van hoor Amaj twarkelah hliek meisjes xxxx :zwaai: :zwaai:

Cina
15-11-2002, 11:38
Origineel gepost door drafatje dames jullie kunnen er wat van hoor Amaj twarkelah hliek meisjes xxxx :zwaai: :zwaai: Dank je wel Drafatje :kusgrijs: