Citaat:
Origineel gepost door 2stepper
Nou wat dacht je van een olie boycot voor het uitvoeren naar westerse landen, die macht die ze hebben door de olie voorraden is niet te beschrijven, dus als je het zo bekijkt kunnen ze makkelijk voor eigen baas spelen.
Olie boycot vriend..één keer hebben ze dat gedaan (ik denk in 1973..ik kan ook naast zitten)..en heel de wereld was geschokt..bijna alles lag stil..autosnelwegen werden fietssnelwegen, écht waar..
Maar vanaf dat moment hebben de Amerikanen hun invloed zwaar opgevoerd..
Geen enkele beslissing zal nu zomaar genomen worden zonder ze eerst te raadplegen en hun toestemming te vragen..
Lijkt hard..het is ook zo..en het is waarheid..
Eigenlijk moet je geen economissche of andere wetensschappen hebben gestudeerd om dit begrijpen..ik geef nog voorbeelden..
Kijk..Arabieren hebben enorme voorraden olie..maar dat is ook alles wat ze hebben..en hiermee heb ik alles gezegd.
De boor machines en installaties, olie raffinaderijen, know how (boortechniek, raffinagetechniek, analyse, structuur, infastructuur, opbouw, machines, technologie en opvolging daarvan zijn in handen van "buitenlanders" (lees Amerikanen onder meer veel joden en Europeanen)
Heel de infastruktuur van ruwe olie die nog onder de grond zit..tot de olie die wij aan de pompstation in onze auto tanken..is in handen van multi-nationals die allemaal buitenlanders zijn.
Dus..ze kunnen beter zwijgen..neem maar het van mij aan..
Heb je geen eigen know how..dan moet je buitenlanders toelaten..met de gevolgen die je accepteerd om te dragen.