Bekijk volle/desktop versie : waarom lopen marokaanse jongens erbij als homo's



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-12-2003, 13:24

Citaat door Blijf_lachen:
Eerlijk is eerlijk, als ik een keertje op een koopavond even de stad in ga dan zie ik van die marokkaanse jongens, die zich kleden als molukkers. Ze trekken van die strakke opgevouwde broeken, strakke blousjes en maat S korte jasjes, lange stekel kapsels, geepileerde wenkbrauwen, en walah ik betrapte een keertje een jongen die zijn beenharen had weggeschoren. Waarom toch? Ik bedoel ik kleed me ook stylevol, maar het hoeft toch niet allemaal zo xxxxxxxig!

Wat vinden jullie van deze moderne zogenaamde geintegreerde marokkaantjes? Ik zie ze voornamelijk in den bosch rondlopen.
.

10-12-2003, 13:28



Citaat:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Eerlijk is eerlijk, als ik een keertje op een koopavond even de stad in ga dan zie ik van die marokkaanse jongens, die zich kleden als molukkers. Ze trekken van die strakke opgevouwde broeken, strakke blousjes en maat S korte jasjes, lange stekel kapsels, geepileerde wenkbrauwen, en walah ik betrapte een keertje een jongen die zijn beenharen had weggeschoren. Waarom toch? Ik bedoel ik kleed me ook stylevol, maar het hoeft toch niet allemaal zo xxxxxxxig!

Wat vinden jullie van deze moderne zogenaamde geintegreerde marokkaantjes? Ik zie ze voornamelijk in den bosch rondlopen.
DenBosch?! AmsterDamse Marokkaanse Jongens Lijken Wel Wijfen.

10-12-2003, 13:29
jaaaaaa dat vind ik oooookkk wellll
sommige jongens van Nl als ik ze zieeeeee bahhhhh
echt gewoon wijven!!

10-12-2003, 13:30
Sorry ik ben het er niet met je eens RisLaine. Niet alle Amsterdamse marokkanen lijken net wijfen. Je hebt er echte toppers bij (moet ik toegeven , je hebt anderen die niet deugen, en anderen die gewoon zichzelf zijn. En de laatste vind ik helemaal top!!!

10-12-2003, 13:32


jaaa dat is waarrr...
ze zijn niet allemaal wijfjesss..
maar je hebt er echt wel rare tussen lopen..

10-12-2003, 13:38

Citaat:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Eerlijk is eerlijk, als ik een keertje op een koopavond even de stad in ga dan zie ik van die marokkaanse jongens, die zich kleden als molukkers. Ze trekken van die strakke opgevouwde broeken, strakke blousjes en maat S korte jasjes, lange stekel kapsels, geepileerde wenkbrauwen, en walah ik betrapte een keertje een jongen die zijn beenharen had weggeschoren. Waarom toch? Ik bedoel ik kleed me ook stylevol, maar het hoeft toch niet allemaal zo xxxxxxxig!

Wat vinden jullie van deze moderne zogenaamde geintegreerde marokkaantjes? Ik zie ze voornamelijk in den bosch rondlopen.
geepileerde wenkbrauwen? gescheerde benen? dat als man?....Damn..

Moet wel erg zijn daar in hollanda !!..

Allahyster...alleen de gedachte al......

10-12-2003, 13:39

Citaat:
Origineel gepost door gewoonsoumaya
Sorry ik ben het er niet met je eens RisLaine. Niet alle Amsterdamse marokkanen lijken net wijfen. Je hebt er echte toppers bij (moet ik toegeven , je hebt anderen die niet deugen, en anderen die gewoon zichzelf zijn. En de laatste vind ik helemaal top!!!
AanGezien Ik Jou Niet Bedoel, Denk Ik TenMinste, Begrijp Ik Niet, Waarom Je, Je AanGesproken Zou Moeten Voelen.
En De Marokkaanse Jongens Die Ik Ken, Yep, De AmsterDammers Dus, Zijn Echt Letterlijk King Of GayNess.

10-12-2003, 13:43
Wat is de volgende stap:

Make-up?

Maar ik vind wel dat een jongen er verzorgd uit moet zien, niet overdreven natuurlijk, maar wel verzorgd

10-12-2003, 13:46

Citaat:
Origineel gepost door aicha2003
Wat is de volgende stap:

Make-up?

Maar ik vind wel dat een jongen er verzorgd uit moet zien, niet overdreven natuurlijk, maar wel verzorgd
MakeUp Voor Mannen Is UitGebracht Trouwens.
Mascara En Poeder Van Armani. Vraag Me Af, Wat Er Nu Komen Gaat.

10-12-2003, 13:51
Een beter maatschappij begint bij JEZELF!!!!
ieder zijn eigen smaak, laat ze toch, idereen verschilt en dus respecteer je ze gewoon hoe ze zijn, zoals dat ook hoort!

10-12-2003, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door RisLaine
MakeUp Voor Mannen Is UitGebracht Trouwens.
Mascara En Poeder Van Armani. Vraag Me Af, Wat Er Nu Komen Gaat.
Aah nee he? Dan krijg je straks van die gozers die zichzelf opmaken in het toilet. "effe me neus poederen"

En met een beautycase in hun tas....................................

waar gaat de wereld heen??????

10-12-2003, 14:01

Citaat:
Origineel gepost door aicha2003
Aah nee he? Dan krijg je straks van die gozers die zichzelf opmaken in het toilet. "effe me neus poederen"

En met een beautycase in hun tas....................................

waar gaat de wereld heen??????
Man Tegen Vrouw;
'Schatje, Ik Moet M'n Neus Even Poederen, Bestel Jij Even?'

10-12-2003, 14:04



Citaat:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Eerlijk is eerlijk, als ik een keertje op een koopavond even de stad in ga dan zie ik van die marokkaanse jongens, die zich kleden als molukkers. Ze trekken van die strakke opgevouwde broeken, strakke blousjes en maat S korte jasjes, lange stekel kapsels, geepileerde wenkbrauwen, en walah ik betrapte een keertje een jongen die zijn beenharen had weggeschoren. Waarom toch? Ik bedoel ik kleed me ook stylevol, maar het hoeft toch niet allemaal zo xxxxxxxig!

Wat vinden jullie van deze moderne zogenaamde geintegreerde marokkaantjes? Ik zie ze voornamelijk in den bosch rondlopen.
Helemaal mee eens.
Maar ik moet wel wat kwijt....................
Zolang die bezems aandacht blijven krijgen van hyperactieve trutjes zullen ze zich zo blijven gedragen. Dus voor hun is het een succes formule............ze krijgen aandacht.
Maar ik ben het met jouw eens.


Kais

10-12-2003, 14:06
ja wallah ik zie tegenwoordig ook veel marokkaanse jongens kleren in h&m kopen, terwijl dat vroeger alleen van die extreem dure merkwinkels waren......ze zijn denk ik armer geworden met deze euro..

10-12-2003, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door Kais
Helemaal mee eens.
Maar ik moet wel wat kwijt....................
Zolang die bezems aandacht blijven krijgen van hyperactieve trutjes zullen ze zich zo blijven gedragen. Dus voor hun is het een succes forumule............ze krijgen aandacht.
Maar ik ben het met jouw eens.


Kais
Sorry hoor, maar ik houd niet van zulke mannen, én ik zou ze ook geen aandacht geven.

Dus de aandacht zal niet van mijn kant komen

Pagina's : [1] 2 3 4 5