Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wenkbrauwen epileren voor de 1e x.. BIJ WIE!?



Pagina's : [1] 2 3

20-03-2008, 17:19
Nou de titel zegt t al, ben 23 en heb nog nooit aan mijn wenkbrauwen gezeten. Niet dat ik heilig ben of wat dan ook maar dat was gewoon voor mij NOT DONE.

Maar na verloop van de tijd worden mijn wenkbrauwen lang (haartjes) en als ik er geen vasaline in doe en in vorm zet dan lijk ik op meneer de Uil.

Ook is het zo dat de vorm er steeds meer uitgaat omdat het een geheel aan het worden is (blok).

Ik wil er geen vorm in maken dat heb ik namelijk van boven al maar het gaat er mij om de onderste haren. dit moet iets minder worden en ik hoor ook dat de wenkbrauwen zeg maar geknipt worden.

Ik wil het liefst met touw doen dat raad iedereen me aan. Maar ik ben bang dat als ik bij iemand ga dat ze te veel gaat doen ofzo.
Wie kent er voor mij iemand die het goed doet en ook iemand die luistert naar de wensen en niet gewoon zeg maar haar eigen ding doet! oh jah in Amsterdam aub..

Alvast bedankt.

20-03-2008, 17:36


Gewoon niet doen. Zodra je eraan begint, kom je erook niet meer vanaf.

20-03-2008, 17:41
Meid ik kan het je alleen maar afraden, wenkbrauwen waar nog nooit iets aan gedaan is, kunnen de meesten alleen van dromen. Naast het feit dat het echt een grote zonde is, ga je echt je weknbrauwen verpesten.

20-03-2008, 20:09
je gaat je wenkbeuwen gewoon verpesten

20-03-2008, 20:13


NIETTTTTTTTTTT doen had ik het maar nooit gedaan had vroeger zulke mooie gevormde wenkbrauwen en nu ben ik verplicht gesteld om ze te eppileren, heb het nu al maanden niet gedaan, maar het is echt geen gezicht. Dus ik moet het toch weer doen Doe het niet je gaat echt spijt krijgen.

20-03-2008, 20:15
Niet epileren, NIETTTTTTT doen enkel de lange haren bij laten knippen

20-03-2008, 20:36
ik sluit me aan bij de rest ze worden echt verpest allah swt heeft ons in de mooiste vorm geschapen geloof me aan als je er aan gaat zitten worden ze echt niet meer mooi

20-03-2008, 20:45

Citaat door City_Sister:
Meid ik kan het je alleen maar afraden, wenkbrauwen waar nog nooit iets aan gedaan is, kunnen de meesten alleen van dromen. Naast het feit dat het echt een grote zonde is, ga je echt je weknbrauwen verpesten.

precies!





en meid petje af voor jou..23 jaar en nog nooit ge-epileerd!!!!waarom zou je het nu verpesten dan?? ..ik kan je garanderen dat je zware spijt krijgt als je het doet én daarbij denk aan Allah(sobhanahoe wa ta3la)!

21-03-2008, 11:19
Knip die langere haartjes gewoon wat bij en ga niet epileren dat gaat het alleen maar erger maken aangezien je er je hele leven aan vast gaat zitten Ik ben 18 heb hamdoelillah ook nog nooit ge-epileerd en het enige wat ik doe is af en toe een beetje langere haartjes bij knippen

21-03-2008, 12:12
Sterker nog: Allah swt VERVLOEKT je als je je wenkbrauwen epileert! ook degene die dat doet bij jou , mensen die hun tanden vijlen om recht te maken en mensen die nep haar gebruiken!!!

Het is gewoon zo haram meid.... blijf er gewoon vanaf en vraag Allah swt om vergeving... nooit meer doen!

21-03-2008, 12:49
wel hoor gewoon doen, wenkbrauwen zegt veel over je gezicht en je moet er zeker een mooie vorm in hebben!

21-03-2008, 14:44
leidt je iemand tot het slechte, kryg je zelf ook de zondes!!




meid, zoiezo wat vind je belangrijker?Allah, of je wenkbrauwen?stel jezelf maar eens die vraag

21-03-2008, 14:53


Karizma...
Adres: Burg van Leeuwenlaan.
Turkse dames die het perfect doen!

21-03-2008, 16:44
Niet doen meid, als je het 23 jaar niet hebt gedaan waarom nu wel. Ze3ma als je je wenkbrauwen hebt geepileerd ben je ineens on top of the world.
Blijf bij jezelf, en ik hoef je denk ik niet te vertellen dat het Haram is.

21-03-2008, 16:58

Citaat door Fantaghiro:
Nou de titel zegt t al, ben 23 en heb nog nooit aan mijn wenkbrauwen gezeten. Niet dat ik heilig ben of wat dan ook maar dat was gewoon voor mij NOT DONE.

Maar na verloop van de tijd worden mijn wenkbrauwen lang (haartjes) en als ik er geen vasaline in doe en in vorm zet dan lijk ik op meneer de Uil.

Ook is het zo dat de vorm er steeds meer uitgaat omdat het een geheel aan het worden is (blok).

Ik wil er geen vorm in maken dat heb ik namelijk van boven al maar het gaat er mij om de onderste haren. dit moet iets minder worden en ik hoor ook dat de wenkbrauwen zeg maar geknipt worden.

Ik wil het liefst met touw doen dat raad iedereen me aan. Maar ik ben bang dat als ik bij iemand ga dat ze te veel gaat doen ofzo.
Wie kent er voor mij iemand die het goed doet en ook iemand die luistert naar de wensen en niet gewoon zeg maar haar eigen ding doet! oh jah in Amsterdam aub..

Alvast bedankt.


gaat niet om de leeftijd, ben 29 en heb mijn wenkbrauw nooit aangeraakt.
1. is haram
2. ik zie je me niet mijn hele leven gaan epileren

als je ze 1 keer aanraakt, dan ben je verplicht om elke kleine haartje weg te halen, anders geen gezicht.

dus meid, wat de andere ook hebben gezegd : NIET DOEEEEEEEEEN !!!

Pagina's : [1] 2 3