Bekijk volle/desktop versie : Politie grijpt piepkleine inbrekers in de kraag



20-03-2008, 16:17
Politie grijpt piepkleine inbrekers in de kraag

Uitgegeven op donderdag 20 maart 2008

(Novum) - Een 37-jarige vrouw uit Utrecht heeft de politie woensdagnacht in de armen gedreven van de kleinste inbrekers ooit. Toen zij gestommel hoorde op de benedenverdieping, belde zij het alarmnummer. Bij nader inzien bleek dat muizen verantwoordelijk waren voor de geluiden.

Nadat de politie rond 03.30 uur een melding had gekregen, snelden 'verschillende politie-eenheden' zich naar de woning van de vrouw aan de Regentesselaan. Die inspecteerden de woning en stuitten op muizen die door het huis dartelden.


Bron


Was zeker de kat van huis

20-03-2008, 16:23


De politie bellen omdat je huisdieren actief zijn..

20-03-2008, 16:25

Citaat door DjFrodo:
Politie grijpt piepkleine inbrekers in de kraag

Uitgegeven op donderdag 20 maart 2008

(Novum) - Een 37-jarige vrouw uit Utrecht heeft de politie woensdagnacht in de armen gedreven van de kleinste inbrekers ooit. Toen zij gestommel hoorde op de benedenverdieping, belde zij het alarmnummer. Bij nader inzien bleek dat muizen verantwoordelijk waren voor de geluiden.

Nadat de politie rond 03.30 uur een melding had gekregen, snelden 'verschillende politie-eenheden' zich naar de woning van de vrouw aan de Regentesselaan. Die inspecteerden de woning en stuitten op muizen die door het huis dartelden.


Bron


Was zeker de kat van huis

Serieus, ik moest gewoon aan een kind van 4 denken, en dacht echt van. De wereld draait door

Ik en mijn fantasie ook