Bekijk volle/desktop versie : 'Op mijn manier.'

Pagina's : 1 [2]

15-09-2002, 02:45
Verdrietig en moe kom ik thuis aan na de “oh zo leuke filmavondje” met mijn “vriendinnen”. Als ik de deur van mijn kamer open, verwelkomt de hangende geur van de wierook mij. Doordat ik altijd een wierookstokje aansteek als ik thuis kom, blijft de geur ervan in mijn kamer hangen. Wat hou ik van wierook. Het geeft je zo een ontspannend gevoel.
Ik gooi mijn kort leren jas op de grond en zit op mijn bed om mijn laarzen uit te trekken. Mijn hart begint weer pijnlijk aan me te knagen wanneer ik iemand op de gang hoor lopen richting mijn kamer. Het gezeur en gescheld komt eraan.
De deur gaat open en mijn moeder kijkt me aan.
‘Het mocht nog later hoor! Een meisje hoort niet zo laat over straat te lopen! Je bent geen straatwijf!’
Ik doe alsof ik haar niet hoor en trek rustig mijn laarzen uit, waarna ik ze naast mijn bed gooi en naar de kast loop om mijn roze pyjamabroek en slaaptopje te pakken.
‘Ik merk dat al mijn dochters naar de klote zijn! Ik zie de dochters van sommige mensen en die zijn heel geconcentreerd bezig met school en belangrijkere dingen dan alleen mode of de laatste trend,’gaat ze boos door.
‘Kijk hoe je erbij loopt! Je lijkt wel een hxxr die net klaar is met werken!’
‘Doe de deur alsjeblieft dicht en laat me met rust! Dat gezeur altijd van je!’
‘Ja, ik heb gelijk. Kijk hoe je erbij loopt, jij nietsnut. Je woont hier gratis, je drinkt en eet gratis, je doucht gratis. Je laat hier een puinhoop achter in je kamer in de ochtend als je naar je werk vertrekt, die IK voor je moet opruimen en eind van de maand wanneer je uitbetaald krijgt, krijgen je ouders niks. Jij bent net een boete! Je brengt geen enkel geluk mee!’
‘Laat me met rust, ik ben moe,’zeg ik terwijl ik mijn pyjamabroek ophijs en richting mijn nachtkastje loop om mijn wierook te pakken.

15-09-2002, 15:00

Tifah, doorgaan meid! Ik zie dat je online bent, dus ik verwacht het vervolg binnen nu en 5 min

15-09-2002, 15:21

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
Tifah, doorgaan meid! Ik zie dat je online bent, dus ik verwacht het vervolg binnen nu en 5 min
BLABLA!!

15-09-2002, 15:23
‘Je zet die troep niet aan hoor je me! Dat akelige geur en rook blijven aan de gordijnen hangen en de gordijnen heb ik kort geleden gewassen. Wat denk je wel? Dat ik je dienstmeisje ben? Jij flikt geen moer in het huishouden, je houdt er alleen van om je in je kamer te schuilen en hard muziek op te zetten!’
Ik doe godverdomme wél veel in het huishouden, ik geef godverdomme wél geld wanneer ik uitbetaald krijg, het is niet veel, maar het is beter dan niets. En ze weet godverdomme dat ik nog rekeningen heb die ik moet betalen. Ze opent in godsnaam mijn post, dus ze weet donders goed dat ik schulden heb die ik nog moet aflossen! Maar ik hou mijn mond, ik heb bonkende hoofdpijn en elke spier in mijn lichaam schreeuwt om rust, ik heb totaal geen zin in een discussie met haar. Ze luistert toch niet naar me.
Ik zet het wierook aan en loop naar mijn stereo om een relaxend cd op te zetten.

15-09-2002, 15:32

De saxofoon klanken beginnen steeds doffer en ver weg te klinken en ik begin steeds hoger en hoger te zweven. Ik zweef door de zijdezachte wolken heen, hoger en hoger. Wat voelt het heerlijk aan, ik wilde dat dit nooit stopte. Wat een vrede, wat een rust, wat een warmte.
Ik word verblind door een felle licht als ik langzaam naar boven zweef. Met mijn hand voor mijn ogen, zweef ik naar het licht toe. De warmte die uit het steeds doffer wordend licht komt lijkt me te hypnotiseren en me naar zich toe te trekken. Het licht is onweerstaanbaar, het licht is vredig, het licht zal me rust geven, het licht zal me gelukkig maken.
Ik vergeet alles en iedereen. Ik vergeet mijn tijdelijke baan, ik vergeet mijn schulden, ik vergeet mijn vriend, ik vergeet mijn familie, ik vergeet mijn vrienden en ik vergeet de twintig slaappillen die ik in één teug heb opgedronken.

THE END!

15-09-2002, 15:46
kom er nog een vervolg of is je verhaal al klaar?????????

15-09-2002, 15:48

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
kom er nog een vervolg of is je verhaal al klaar?????????
Hahaha het meisje is dood. Geen vervolg helaas.

15-09-2002, 15:52
ooooooooooooooowwwwwww jammer

16-09-2002, 08:44
Tifah, wat flik je me nou !!!
Je knoopt er zo snel een einde aan...
Dit vond ik een leuk verhaal om te lezen, jammer.

BlaBla

16-09-2002, 11:58

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
Tifah, wat flik je me nou !!!
Je knoopt er zo snel een einde aan...
Dit vond ik een leuk verhaal om te lezen, jammer.

BlaBla
Haha... tja, het heeft tenminte een einde!!
Ik ben niet zoals sommigen die kappen halverwege het verhaal!!
Be proud of me... I finished a story (although it's quite a short one).

16-09-2002, 14:48
well done.. wanneer ga je een nieuw verhaal schrijven??
Nadia

17-09-2002, 11:54

Citaat:
Origineel gepost door Nadiah
well done.. wanneer ga je een nieuw verhaal schrijven??
Nadia
Thank you.
Ik weet niet wanneer ik een nieuw verhaal zal gaan schrijven, maar zodra ik er aan begin dan zul je het natuurlijk wel merken.

17-09-2002, 19:14

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Raar genoeg zocht ik toch liefde bij die ene belangrijke persoon; God, Allah.
euhhhh..... hoe weet je zo goed dat het een Persoon in ?

allah SWT kan van alles zijn

allah oe a3lam

18-09-2002, 12:25

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD

euhhhh..... hoe weet je zo goed dat het een Persoon in ?

allah SWT kan van alles zijn

allah oe a3lam

Damn... dat is waar. Niet aangedacht. Thanxz!

Pagina's : 1 [2]