Bekijk volle/desktop versie : SBS6 undercover reportage



19-03-2008, 23:52
Echt heftig joh. Een jongetje van 14 gaat snachts uit huis om betaald seks te hebben met mannen. Hij maakt afspraken in het bos via internet en nu heeft ie dus afspraak met die man van undercover.

19-03-2008, 23:55


Ziek! Dat meen je niet! Maar hoordde die jongen bij de undercover team? Of die mannen? Hoe zat dat dan?

En waar zijn die ouders?
Ik krijg hier echt kippeval van!

19-03-2008, 23:58
ja heb het gezien, gewoon te erg voor woorden... gewoon ziek dat ze dat zelf willen... ik snap er geen bal van...

20-03-2008, 09:38
Vreselijk!!! T wordt steeds gekker, wat er allemaal niet gebeurt waar wij niks van weten


maar vaak zijn het ook ouders diehun eigen kind zo verkopen, dat was ook een keer bij die undercover. Ouders die hun kind van 9 verhuurden aan mannen om seks te hebben en foto's te maken.

20-03-2008, 12:42


Jaa bah had ik ook gezien, is al een tijd geleden op tv geweest toch. Zo ontzettend ziek!!

Maar daarom, tegenwoordig moet je als ouder echt goed bijhouden wat je kinderen op internet allemaal doen. Je weet maar nooit. De mijne is gelukkig nog klein, maar straks ga ik echt wel van dat software op de computer zetten en de pc komt ook in de woonkamer. Niet op haar kamer ofzo.

20-03-2008, 12:52
Die kinderen echt zo zielig onschuldig en NAIEF zoals die presantator zei gister avond, maar die mannen die daar misbruik van maken, vuile viezerikken, die moeten ze op een brandstapel leggen één voor één..

20-03-2008, 13:16
Vrouwen kunnen er ook wat van, hun dochters verhuren voor een zakcentje etc. Maar over het algemeen zijn het inderdaad meer mannen.