Bekijk volle/desktop versie : Stofzuigers zonder stofzak.



Pagina's : [1] 2

19-03-2008, 16:57
Zijn die dingen idd handiger? Heeft iemand er 1? Merk maakt niks uit, het gaat mij om het zakloze gebeuren en of dat idd handig is?

19-03-2008, 17:03


Ik heb me destijds goed laten informeren in verschillende witgoed zaken en allemaal hetzelfde:

Harsikke slecht en een echte onding...heel veel problemen met de motor ...we zijn dus voor een phillips gegaan met zak.
Is alweer een aantal jaar geleden...misschien dat er nieuwe technieken zijn...laat je goed informeren in de winkel

En niet meteen aannemen wat de verkoper zegt...immers hij moet verkopen dat is zijn werk!

Dus informeer bij verschillende zaken en vergelijk.

Succes


19-03-2008, 17:04
Yep ik heb er een en het werk uitstekend. Gewoon die plastic opvangbak losdraaien en zo het afval dumpen in de prullenbak

19-03-2008, 17:04
Het is erg handig
je hebt geen zak meer nodig ,dus bespaar je daarop en kan je binnen de 3 jaar een mooie jaguar kopen.hihi

Tip ; gooi er een beetje waspoeder in en het geeft een lekker geurtje af terwijl je stofzuigt

19-03-2008, 17:06



Citaat door googa:
Het is erg handig
je hebt geen zak meer nodig ,dus bespaar je daarop en kan je binnen de 3 jaar een mooie jaguar kopen.hihi

Tip ; gooi er een beetje waspoeder in en het geeft een lekker geurtje af terwijl je stofzuigt


O voor dat gebruik ik D&G parfum

19-03-2008, 17:06

Citaat door RENTMEESTER:
Yep ik heb er een en het werk uitstekend. Gewoon die plastic opvangbak losdraaien en zo het afval dumpen in de prullenbak



Hoe vaak gebruik jij je stofzuiger...?

En welk merk?

19-03-2008, 17:06
Super handig! Bak losdraaien en omkiepen in een vuilniszak.... is de bak vies, lekker schoonmaken met water en klaar!

Voo rmij geen zakken meer!

19-03-2008, 17:07
http://www.kieskeurig.nl

19-03-2008, 17:07

Citaat door missy1979:
Hoe vaak gebruik jij je stofzuiger...?



Alleen op de vrijdagavond

19-03-2008, 17:15
Heeeeeeeeel handig!!

19-03-2008, 17:35

Citaat door RENTMEESTER:
Alleen op de vrijdagavond


Paar kruimeltjes

Topicstartster laat je geod informeren.

Het schijnt dat die stofzuigers bij veelvuldig gebruik terug komen met een defect aan de motor!

Miss magrebia...jij hebt er ook een...gebruik jij je stofzuiger dagelijks...?


19-03-2008, 17:37

Citaat door najibsri:
Jezus, beginnen we weer met zulke topics? Wat is het volgende crap shitty topic? "Wat is beter: wc eend of bleekwater?"


Ik vind dit nog wel kunnen...snap heel goed dat ze hier even wil informeren of het verstandig is of niet


Da's best een dure aankoop (als je een goede wilt) en dan is het wel fijn om te horen van mensen of het produkt naar behoren werkt.

Kijk bleekmiddel en w.c. eend...tja wat kan ik daar over zeggen...koop van elk een fles en probeer het uit zou ik zeggen


19-03-2008, 17:50


Thanks Missy1979 en de rest!


Citaat door najibsri:
Jezus, beginnen we weer met zulke topics? Wat is het volgende crap shitty topic? "Wat is beter: wc eend of bleekwater?"



Shut the fuck up, turnslet. And for your information, Wc eend is beter.

En als wc-borstel kan je dat typische Marokkaanse Hassan-hoofd van je gebruiken, je tanden zijn na alle dozen van veertigplussers die je hebt gelikt het beste schrob-materiaal ooit.

19-03-2008, 17:56
Ik heb eentje in de aanbieding voor je 2000 watt ---> is nu denk ik niet eens 600 watt

Ze zijn erg handig en gebruiksvriendelijk maar op den duur is de zuigkracht niet meer wat het moet zijn. Ik moest het elke keer uit mekaar halen en met een tandestoker zo een ding (een soort buisje weet niet hoe het heet) schoonmaken omdat het verstopt zit door de stof. Pokkewerk, je hebt er een stofzuiger nodig om het goed schoon te krijgen zodat de zuigkracht weer optimaal is.

Neem gewoon een ouderwetse stofzak- stofzuiger, die zijn uiteindelijk veel en veel beter

19-03-2008, 18:24
Mijn ouders hebben er onlangs een gekocht. Werkt prima.

Pagina's : [1] 2