Bekijk volle/desktop versie : Voor De Jongens Die Een Maagd Meisje Willen..



Pagina's : [1] 2 3

19-03-2008, 15:48
Ey Jongen Een Vraagje..?

Jullie Willen Persee Een Maagd..
Maar Stel Je Nou Eens Voor Dat Jullie Een Meisje Ontmaagden..
Wat Zouden Jullie Doen..??
Denken Van Zoals Ik Haar Heb Ontmaagd Zou Een Ander Dat Ook Gedaan Hebben Dus Kowed Met Die Kahba..
Of Zouden Jullie Denken Ik Heb Haar Ontmaagd Dus Ik Blijf Met Haar..want Ze Heeft Jullie Gegeven Wat Ze Heel Liefhad En Jullie In Vertrouwen Genomen..
Het Enige Wat Ze Dan Denkt Is Dat Ze Daarna Wel Veel Spijt Heeft En Hopen Dat Jullie Met Hun Blijven..
Maar Wat Zouden Jullie Doen..?
Ik Hoor Het Wel Beslemma

19-03-2008, 17:45

waah je hebt egt gelijk

19-03-2008, 17:57
zolang ze niet scheinhelig is waarom

niet


maar je hebt meisjes die ontmaagde zijn en spijt hebben die zal ik kunne vergeven.

maar iemand die er op los neuke hell no

19-03-2008, 18:11
Als je trots op jezelf was, of je maagdelijkheid heel lief had. Dan gaf je, je eer niet weg aan een ander voor 't huwelijk. Dat is de enigste wat je als een dame hebt, je enigste trots.

19-03-2008, 18:19


Citaat door cyborg:
ben je sinds kort ontmaagd of zo of afgewezen door een jongen als nietgeschikt voor het huewlijk

dont do the crime if you cant do the time

ik snap je niet

19-03-2008, 18:23

Citaat door cyborg:
1 het was niet voor jou bedoeld
2 ik bedoel er mee te zeggen dat ze waarschijnlijk zo boos is vanwege een nare ervaring in een relatie


ow soory dat ik er mee bedoeld ik vroeg me het gwn af dus....

19-03-2008, 18:31

Citaat door cyborg:
1 het was niet voor jou bedoeld
2 ik bedoel er mee te zeggen dat ze waarschijnlijk zo boos is vanwege een nare ervaring in een relatie


Kan toch ook puur uit nieuwsgierigheid? Hoezo, de dwang perse dat ze waarschijnelijk ontmaagd of afgewezen is, feshkell.

19-03-2008, 20:34

Citaat door Fuck0ff:
Kan toch ook puur uit nieuwsgierigheid? Hoezo, de dwang perse dat ze waarschijnelijk ontmaagd of afgewezen is, feshkell.


mwaah je hebt gelijk mieschien is ze benieuwd naa wat jOngens erOver denken..... tOgghh

19-03-2008, 21:46
Sommige marokkaanse jjongens voelen zicht hoog en denken dat ze allen kunnen maken

19-03-2008, 22:49
[QUOTE=rdamzuid_chick;45493212]Ey Jongen Een Vraagje..?

Jullie Willen Persee Een Maagd..
Maar Stel Je Nou Eens Voor Dat Jullie Een Meisje Ontmaagden..
Wat Zouden Jullie Doen..??
Denken Van Zoals Ik Haar Heb Ontmaagd Zou Een Ander Dat Ook Gedaan Hebben Dus Kowed Met Die Kahba..
Of Zouden Jullie Denken Ik Heb Haar Ontmaagd Dus Ik Blijf Met Haar..want Ze Heeft Jullie Gegeven Wat Ze Heel Liefhad En Jullie In Vertrouwen Genomen..
Het Enige Wat Ze Dan Denkt Is Dat Ze Daarna Wel Veel Spijt Heeft En Hopen Dat Jullie Met Hun Blijven..
Maar Wat Zouden Jullie Doen..?
Ik Hoor Het Wel Beslemma

als je sex heb ,ben je met twee.een meisje heeft evenveel schuld
daarom moet een meisje haar benen dicht houden voor haar toekomstige

20-03-2008, 12:10

Citaat door cyborg:
ben je sinds kort ontmaagd of zo of afgewezen door een jongen als nietgeschikt voor het huewlijk

dont do the crime if you cant do the time



no jongen ben nog maagd alhamdoelilah..
het was gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid..
wou gewoon weten hoe bepaalde jongens erover dachten.
ik weet ook wel dat een meisje haar benen niet moet verspreiden voor het huwelijk..
maar was gewoon nieuwsgierig

20-03-2008, 12:24

Citaat door Fuck0ff:
Als je trots op jezelf was, of je maagdelijkheid heel lief had. Dan gaf je, je eer niet weg aan een ander voor 't huwelijk. Dat is de enigste wat je als een dame hebt, je enigste trots.



Maagdelijkheid is bij lange na niet de engiste trots van een dame.
Als dat de enigste trots zou zijn, zou de dame echt laag zijn ..
Dames betekenen veeeeeel en veeel meer dan dat

20-03-2008, 12:31

juist daar ben ik het ook mee eens...
een vrouw met als een diamant worden behandeld door een man..
maar sommige denken alleen aan hun p.ik..
ze spelen met meisjes en lachen ze uit..
maar ze weten niet dat hun ook zusjes hebben die dat zou kunnen overkomen.. en zou hun zusjes niks overkomen dan krijgen ze vandaag of morgen dochters..
dan mogen ze toekijken hoe pijnelijk het is om met andermans meisjes te spelen...
ik zeg niet dat wij meisjes heilig zijn...!
maar wij meisjes als we met een jongen gaan en krijgen gevoelens voor een jongen dan denken we gelijk aan een toekomst en spelen en bedriegen niet..
maar jongens als ze zien dat een meisje gevoelens krijgt voor ze dan gaan ze meer spelen..en denken van ik heb haar toch in mij macht...
dus vandaar dat ik deze topic heb geopend..

20-03-2008, 12:43

Citaat door ashelhi:
[QUOTE=rdamzuid_chick;45493212]Ey Jongen Een Vraagje..?

als je sex heb ,ben je met twee.een meisje heeft evenveel schuld
daarom moet een meisje haar benen dicht houden voor haar toekomstige



UUUhhh ik weet niet, maar dit geld evenveel voor een jongen hoor... in dit leven denken jongens echter er mee weg te kunnen komen, maar Allah swt ziet en weet alles, dus wat je zegt het is fout van beiden.....

Maagdelijkheid is een obsessie geworden bij 'marokkaanse-onwetende' en dat zijn er nogal veel moet ik helaas constateren... maar meisjes spelen het spel gewoon mee en ook al zijn ze geen maagd meer, vinden ze er wel wat anders op: bv operatie of pil. Ik ben hier persoonlijk zwaar op tegen, maar het is de gemeenschap die dit heeft doen onstaan!

21-03-2008, 15:35

Citaat door rdamzuid_chick:
juist daar ben ik het ook mee eens...
een vrouw met als een diamant worden behandeld door een man..
maar sommige denken alleen aan hun p.ik..
ze spelen met meisjes en lachen ze uit..
maar ze weten niet dat hun ook zusjes hebben die dat zou kunnen overkomen.. en zou hun zusjes niks overkomen dan krijgen ze vandaag of morgen dochters..
dan mogen ze toekijken hoe pijnelijk het is om met andermans meisjes te spelen...
ik zeg niet dat wij meisjes heilig zijn...!
maar wij meisjes als we met een jongen gaan en krijgen gevoelens voor een jongen dan denken we gelijk aan een toekomst en spelen en bedriegen niet..
maar jongens als ze zien dat een meisje gevoelens krijgt voor ze dan gaan ze meer spelen..en denken van ik heb haar toch in mij macht...
dus vandaar dat ik deze topic heb geopend..


Ben het helemaaaaaal met je eens

Pagina's : [1] 2 3