Bekijk volle/desktop versie : wie kan mijn helpen of advies geven



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

19-03-2008, 11:47
salaam beste broeders en zussters

ik heb een hele groote fout gemaakt naar mijn gevoel dan ik hem mijn man aan gegeven bij de politie afgelopen donderdag hij heeft mijn geprobeerd te wurgen en hij zit nu vast ik heb spijt dat ik te sel gehandeld heb het is gekomen door een uit dehand gelopen gesprek schelden en vadaar naar fisieke geweld ik heb deze week al 3 briefen naar de officier van justitie gestuurd ik hou van hem ik wil de zaak intrekken hij zit tot heden nog vas bijna 1 week de probleem is dat er 3 zaken tegen hem zijn zaak 1 moord op een ongeboren kind 2 mishandeling 3 poging tot moord wie heeft er tips of advies voor mijn hafakoum aleen serieuse reacties

19-03-2008, 11:51


En jij hebt spijt?

Zoek eerst naar jouw gezond verstand, vooraleer jij in een houten kist enkeltje Marokko vliegt..


Is je man nog wel 100%?

19-03-2008, 11:52
3 zaken oke ... Ik begrijp het niet precies moord op een ongeboren kind?? Was jij zwanger toen hij je fysiek mishandeld heeft? En hij wurgde jou op dat moment met de gedachte om jou te vermoorden? Dat wordt dan denk ik op deze manier verwerkt in de aangifte.. Ik heb geen verstand van het rechtssysteem maar als jij de aanklacht wil intrekken dan moet je dat officieel doen en misschien zelfs een advocaat inschakelen.. Die weet dan op welke manier dat moet.. Verder zou ik je niet kunnen helpen op dat gebied..

Ik wens je veel sterkte en succes toe met je leven wat je keuzes ook zullen zijn.

19-03-2008, 11:54
Spijt? Je bent niet goed bij je hoofd. Alleen al om het feit dat hij die andere dingen heeft geflikt. Wat een enge meneer zeg! Hoe kan je ooit met zo iemand iets moois opbouwen? Hoe?

19-03-2008, 11:54


mss wordt het eerst eens tijd dat je een stapje terug doet, je emoties af laat koelen en dan nog eens terugkijkt naar wat er feitelijk gebeurd is.

De aanklachten zijn (voor zover je die geplaatst hebt) wel heeeeeel erg zwaar.. waar rook is, is vaak ook vuur.. dus mss beter even rustig praten met iemand die je vertrouwt want dit is niet niks..

Lees je wel wat je opschrijft dame.. WURGEN, ONGEBOREN KIND..

zowiezo hoort een man met zn handen van een vrouw af te blijven, maar een zwangere vrouw

Tijd om ff op adem te komen voor jou en eens goed na te denken..

19-03-2008, 11:54
volgens mij kan je het niet meer intrekken omdat de om hem dan aanklacht of zoiets

19-03-2008, 11:54

Citaat door youssra naoual:
salaam beste broeders en zussters

ik heb een hele groote fout gemaakt naar mijn gevoel dan ik hem mijn man aan gegeven bij de politie afgelopen donderdag hij heeft mijn geprobeerd te wurgen en hij zit nu vast ik heb spijt dat ik te sel gehandeld heb het is gekomen door een uit dehand gelopen gesprek schelden en vadaar naar fisieke geweld ik heb deze week al 3 briefen naar de officier van justitie gestuurd ik hou van hem ik wil de zaak intrekken hij zit tot heden nog vas bijna 1 week de probleem is dat er 3 zaken tegen hem zijn zaak 1 moord op een ongeboren kind 2 mishandeling 3 poging tot moord wie heeft er tips of advies voor mijn hafakoum aleen serieuse reacties



agresief ventje

wat heb je gedaan dat hij zo woest werd?? als het om niets is zou ik m laten zitten...

heb je iets vreselijks gedaan?? jah trek dan de aanklacht in...mischien valt het uit te praten..


ik begrijp dat je je schuldig voelt...maar niemand geeft hem het recht om jou aan te raken.
je kan verder niets doen...met andere zaken heb jij niets te maken..zijn eigen schuld!

p.s je wordt echt niet zomaar nog langer vastgehouden...blijkbaar vond de politie terecht dat hij eventjes zit...of je hem nou wel of niet aangaf uiteindelijk zou hij toch daar belanden als ik het zo hoor...

19-03-2008, 11:55
laat hem maar rustig afkoelen in de cel

19-03-2008, 11:55
Sorry ik zou echt geen spijt van hebben hoor, hij heeft je geprobeerd te vermoorden??????????? Hij is echt niet 100%, hij moet maar inzien dat hij verkeert bezig is.

19-03-2008, 11:57

Citaat door fashionitaa:
agresief ventje

wat heb je gedaan dat hij zo woest werd?? als het om niets is zou ik m laten zitten...

heb je iets vreselijks gedaan?? jah trek dan de aanklacht in...mischien valt het uit te praten..

ik begrijp dat je je schuldig voelt...maar niemand geeft hem het recht om jou aan te raken.
je kan verder niets doen...met andere zaken heb jij niets te maken..zijn eigen schuld!

p.s je wordt echt niet zomaar nog langer vastgehouden...blijkbaar vond de politie terecht dat hij eventjes zit...of je hem nou wel of niet aangaf uiteindelijk zou hij toch daar belanden als ik het zo hoor...



Wat een bull!! Is dat een reden om jouw vrouw te wurgen, goh dan was de helft van alle vrouwen op deze aarde al doodgewurgd.

Je geeft een postief signaal om mannen vrouwen te mishandelen mochten vrouwen iets verkeerds doen. Het moet niet gekker worden.

19-03-2008, 11:58
Nu zal hij wel een tweede keer nadenken voor hij met z'n tengels je probeert te vermoorden, je hoeft geen spijt te hebben hoor.

19-03-2008, 12:01
Dames,

Wat hij heeft gedaan is zwaar mis en wat zij daar verder mee wil zijn haar zaken. In deze topic vraagt ze denk ik hoe ze nu verder moet als zij haar aanklacht wil intrekken..

Denk dat alle dames die hier zullen reageren negatieve gedachtes over deze situatie hebben net zoals ik en terecht maar denk niet dat wij haar daarmee helpen.

19-03-2008, 12:01



Citaat door Moedervan2:
En jij hebt spijt?

Zoek eerst naar jouw gezond verstand, vooraleer jij in een houten kist enkeltje Marokko vliegt..


Is je man nog wel 100%?


wallahila!

19-03-2008, 12:02
je man wurgt je en jij heb tspijt? jij moet vake rnaar oprah kijken.,......volgende keer ben je wel echt dood.

19-03-2008, 12:02

Citaat door Moedervan2:
Wat een bull!! Is dat een reden om jouw vrouw te wurgen, goh dan was de helft van alle vrouwen op deze aarde al doodgewurgd.

Je geeft een postief signaal om mannen vrouwen te mishandelen mochten vrouwen iets verkeerds doen. Het moet niet gekker worden.



Dit is geen bull, ze bedoelt te zeggen misschien is er iets wat zij heeft gedaan wat echt erg is, denk aan vreemdgaan enz, en uit woede heeft gehandeld terwijl hij haar daarvoor nooit heeft aangeraakt. Maar dat weet alleen zijzelf, en misschien dat ze daarom spijt heeft want ik zou geen spijt hebben als een man mijn kidn heeft vermoord, plus mij wil vermoorden zomaar. We weten niet echt wat zij bedoelt, maar allah oe3alam, hoop dat zij haar verstand gebruikt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13