Bekijk volle/desktop versie : Traitor Bakkal houdt vast aan clausule



19-03-2008, 10:22
Otman Bakkal houdt vast aan de clausule van 2,5 miljoen euro die hij in zijn nieuwe contract opgenomen wil zien worden. De middenvelder van PSV laat dit via zijn zaakwaarnemer Søren Lerby weten.

"Die clausule willen we erin hebben om Bakkal in te dekken", aldus zaakwaarnemer Lerby tegen VoetbalVandaag. "Mocht de transfermarkt instorten of Bakkal in een vormcrisis raken dan is hij op deze manier betaalbaar voor andere clubs."

PSV staakte eind februari de contractonderhandelingen met de talentvolle middenvelder, wiens huidige contract nog tot medio 2010 doorloopt. Of beide partijen uiteindelijk nog tot een akkoord komen wil Lerby niks over kwijt. "Hopelijk weten we over een paar weken meer."

Mochten Bakkal en PSV niet nader tot elkaar komen, dan lijkt een verkoop in de zomer niet onlogisch.

19-03-2008, 11:29



Citaat door casaoui01:
Otman Bakkal houdt vast aan de clausule van 2,5 miljoen euro die hij in zijn nieuwe contract opgenomen wil zien worden. De middenvelder van PSV laat dit via zijn zaakwaarnemer Søren Lerby weten.

"Die clausule willen we erin hebben om Bakkal in te dekken", aldus zaakwaarnemer Lerby tegen VoetbalVandaag. "Mocht de transfermarkt instorten of Bakkal in een vormcrisis raken dan is hij op deze manier betaalbaar voor andere clubs."

PSV staakte eind februari de contractonderhandelingen met de talentvolle middenvelder, wiens huidige contract nog tot medio 2010 doorloopt. Of beide partijen uiteindelijk nog tot een akkoord komen wil Lerby niks over kwijt. "Hopelijk weten we over een paar weken meer."

Mochten Bakkal en PSV niet nader tot elkaar komen, dan lijkt een verkoop in de zomer niet onlogisch.


moet jij niet oprotten naar marokko vuile casaoui arabier?? als jij tegen NL bent dan moet je naar een arabische land oprotten

19-03-2008, 12:22
landverraaier

19-03-2008, 12:45
hou je bek gwoon a mogool.
Schaam je, als jy net zon talent was als bakkal en affelay zou je ook voetballe voor nl.
dus beter hou je je bek over hun, Begrepe

19-03-2008, 13:48



Citaat door lalaino:
hou je bek gwoon a mogool.
Schaam je, als jy net zon talent was als bakkal en affelay zou je ook voetballe voor nl.
dus beter hou je je bek over hun, Begrepe


Ik denk niet dat jij in staat bent om voor mij te spreken.

19-03-2008, 14:11
llah yahsan l3awan

19-03-2008, 17:52
sinds wanneer speelt bakkal voor oranje? die kans zal hij nooit krijgen, waarom denk je dat ie die clausule in zijn contract wil. Hij weet dat de vorm waarin hij nu verkeert maar tijdelijk is en daarna vertrekt ie naar Telstar ofzo

19-03-2008, 17:58
Niks landverrader. SLimme en beste keus ooit van hem om niet voor de racisten van marokko te spelen!! Het is lanverraad als je WEL voor marokko uit komt! Marokko heeft hem niks te bieden. Nivo is amateur en Nederland heeft hem zover gekregen!!

19-03-2008, 18:12

Citaat door Trissinti:
Niks landverrader. SLimme en beste keus ooit van hem om niet voor de racisten van marokko te spelen!! Het is lanverraad als je WEL voor marokko uit komt! Marokko heeft hem niks te bieden. Nivo is amateur en Nederland heeft hem zover gekregen!!



Bakkal werd door Fathi afgewezen hoor dus ik weet niet wat je zegt

19-03-2008, 18:18

Citaat door amstermoro:
Bakkal werd door Fathi afgewezen hoor dus ik weet niet wat je zegt


Een dikke Taz voor jou, alsof bakkal voor marokko wilt uitkomen, eigen tickets betalen? op de bank zitten bij marokko? meskien

bakkal is be3da een killer, kunnen we niet zeggen van die zoutzakken van marokko

19-03-2008, 18:33

Citaat door Mister_Riffi:
Een dikke Taz voor jou, alsof bakkal voor marokko wilt uitkomen, eigen tickets betalen? op de bank zitten bij marokko? meskien

bakkal is be3da een killer, kunnen we niet zeggen van die zoutzakken van marokko




Chamakh krijgt veel meer belanstelling dan bakkal hoor.

19-03-2008, 18:40

Citaat door amstermoro:
Chamakh krijgt veel meer belanstelling dan bakkal hoor.




Bakkal speelt bij een topclub, elk jaar zelfde liedje, belangstelling waha

als chammakh 35 is en nog steeds op de bank zit bij bordeaux of zelfs een lagere club dan hoor je ze hier nog steeds roepen chammakh naar chelsea

19-03-2008, 18:44



Citaat door Escapiste:
Kan iemand mij uitleggen wat bedoeld wordt met dat dekken? Ik snap niet waarom Bakkal op die 2,5 miljoen blijft hameren.


Om zo betaalbaar te zijn voor andere clubs bij een mogelijke verkoop.