Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit ook voor op werk.



Pagina's : [1] 2

18-03-2008, 12:42
gisteren was ik een half uurtje vroeger door gegaan, omdat ik ziek was. vandaag trouwens nog maar toch gaan werken. dan is zo n collega van mij dat gaan door vertellen. aan de supervisor. dan heeft de supervisor een email gestuurd naar de bazen om door te geven dat ik een half uurtje vroeger ben vertrekken.

die collegas hier zijn echt schijnheilig en achterbaks en in je gezicht zo heel lief doen...

18-03-2008, 12:45


Gewoon vertellen hoe het zit... ze kunnen kiezen een half uurtje eerder gaan of dat je je de hele dag ziek gemeld had...

18-03-2008, 12:46

Citaat door fatt:
Gewoon vertellen hoe het zit... ze kunnen kiezen een half uurtje eerder gaan of dat je je de hele dag ziek gemeld had...



en die iromjen zijn hier allemaal zo. je moet maar een scheet laten en ze gaan het verder vertellen. ben dat hier zo beu

18-03-2008, 12:47
pppff...achterbakse rascisten..

18-03-2008, 12:48


niks van aantrekken, gewoon eerlijk zijn..
Ziek is ziek, als zij ziek zijn dan zijn ze rond 11en al naar huis.,.
ja gaat netjes een halfuurtje van te voren..

gewoon melden, en aangeven dat het echt niet ging!

Don't Worry!

18-03-2008, 12:52

Citaat door bassira:
pppff...achterbakse rascisten..



die gunnen je echt niets

18-03-2008, 12:53
volgende keer als je je niet lekker voelt en een half uur eerder weg gaat moet je het gewoon melden.
Desnoods stuur je een mail naar je supervisor, is niet meer dan normaal.
Doe ik ook als ik eerder wegga dan geef ik t wel zodat ze niet achteraf kunnen gaan zeiken van hey ze was zomaar eerder weg.

18-03-2008, 12:55
bij mij was het zo op mijn stageplaats..Kwas 10 min vroeger vertrokken..

Hebben ze mijn mentor gebeld en moestik op gesprek gaan..ik haat hun!!!

en het erge is dat ik die dag helemaal alleen zat .. (mijn verdieping)

18-03-2008, 12:55
Iemand vertelt wat door over je en het zijn racisten?
Dat is geen racisme hoor. Racisme is onderscheid maken op basis van etniciteit, geloof, geslacht etc.



Maar vind het wel achterbaks. Ik zou het recht in haar gezicht zeggen wat je ervan vindt, want nu doe je precies hetzelfde.

18-03-2008, 13:00

Citaat door hello2:
volgende keer als je je niet lekker voelt en een half uur eerder weg gaat moet je het gewoon melden.
Desnoods stuur je een mail naar je supervisor, is niet meer dan normaal.
Doe ik ook als ik eerder wegga dan geef ik t wel zodat ze niet achteraf kunnen gaan zeiken van hey ze was zomaar eerder weg.



ja maar er was niemand aanwezig van de supervisors, en er is ene hier die wilt echt graag doorgroeien. dus hij doet dat ten koste van de andere door te klikken. dus hij is dat gaan verder vertellen

18-03-2008, 13:00
Geloof me, als bazen ergens een hekel aan hebben dat zijn het wel kontenlikkers en klikkers!

18-03-2008, 13:00
Hoezo je was toch ziek dan mag je toch door? Sorry maar als ik het niet meer uithoud op het werk dan hier se en ik zal zelfs blij zijn als ze verklikken kan ik eindelijk men zegje doen

18-03-2008, 13:01



Citaat door ellouisa:
Iemand vertelt wat door over je en het zijn racisten?
Dat is geen racisme hoor. Racisme is onderscheid maken op basis van etniciteit, geloof, geslacht etc.



Maar vind het wel achterbaks. Ik zou het recht in haar gezicht zeggen wat je ervan vindt, want nu doe je precies hetzelfde.



liever zo dan dat ik hier ga klikken over hem op het werk. en ben gewoon het moment af aant wachten om hem eens goed op zijn plaats te zetten. had dat verteld aan mijn vriend en hij zo; laat me zien wie het is. die wou die direct al gaan aanpakken

18-03-2008, 13:04

Citaat door Super_Nina:
Hoezo je was toch ziek dan mag je toch door? Sorry maar als ik het niet meer uithoud op het werk dan hier se en ik zal zelfs blij zijn als ze verklikken kan ik eindelijk men zegje doen



en iedereen hier weet dat ik ziek ben. ik hield het echt niet meer vol
ken je dat benauwd gevoel dat je soms krijgt

18-03-2008, 13:05

Citaat door Limake:
en iedereen hier weet dat ik ziek ben. ik hield het echt niet meer vol
ken je dat benauwd gevoel dat je soms krijgt


Dat gevoel heb ik elke dag
Maar als je ziek bent dan moet je niets aantrekken van die fakkers, Allah swt straft hen nog, je zult wel zien.

Pagina's : [1] 2