Bekijk volle/desktop versie : ???????????koffie Kijken?????????



18-03-2008, 11:31
salamu alaykom broeders en zusters,


Ik denk dat ik iets goeds fout heb gedaan '''koffie kijken'' jullie kennen het wel een vriendin van me had me zo overtuigd dat dat vrouwtje bij wie zij het vaker deed dingen zei wat klopte en dingen die ze zei gebeurde ook dus heb ik het gedaan astagfoerulah maar dat had ik dus ook die vrouw kende me niet en zei dingen waarvan ik dacht hoe weet je dat en ook bepaalde dingen die gingen gebeuren gebeurde ook. Ik weet dat shirk is en diep vanbinnen wil ik het niet maar het is die nieuwsgierigheid wat je gek maakt oftewel (cetan) om het nog een keer te doen
om de 4 weken kan je het weer doen ik wil het niet maar ik ben bang dat ik weer ga ik word gek het lijkt net een drug. Wie kan mij adviseren hoe ik dit uit mijn hoofd zet en ik hoop dat ik serieuze reacties krijg niet dat ik word aangevallen.

salam

18-03-2008, 13:16


dit is shirk en heel haraam en dat is de grootste zonden die allah niet kan vergeven en jou gebeden zullen 40 dagen niet aanvaard worden.
verbreek het contact met die vrouw. lees qoran en beluister de qoran vaak .
je moet listigfaar doen en tesbeh.

18-03-2008, 13:35

Citaat door warda22:
salamu alaykom broeders en zusters,


Ik denk dat ik iets goeds fout heb gedaan '''koffie kijken'' jullie kennen het wel een vriendin van me had me zo overtuigd dat dat vrouwtje bij wie zij het vaker deed dingen zei wat klopte en dingen die ze zei gebeurde ook dus heb ik het gedaan astagfoerulah maar dat had ik dus ook die vrouw kende me niet en zei dingen waarvan ik dacht hoe weet je dat en ook bepaalde dingen die gingen gebeuren gebeurde ook. Ik weet dat shirk is en diep vanbinnen wil ik het niet maar het is die nieuwsgierigheid wat je gek maakt oftewel (cetan) om het nog een keer te doen
om de 4 weken kan je het weer doen ik wil het niet maar ik ben bang dat ik weer ga ik word gek het lijkt net een drug. Wie kan mij adviseren hoe ik dit uit mijn hoofd zet en ik hoop dat ik serieuze reacties krijg niet dat ik word aangevallen.

salam


Bismi lahi rahmani raheem.

Zuster ik ben een imaam en ik zou je eventueel kunnen helpen bi idni laah.
Allah is degene die jou heeft geschapen, waarom heeft hij jou geschapen? dat weten veel mensen niet. Hij heeft jou geschapen met als doel hem te aanbidden. Allah weet als sinds jij nog in de buik van je moeder zat al wat er met je ging gebeuren wanneer je geboren zou worden tot en met wanneer je zou sterven. dus waarom wil jij weten wat er met je gaat gebeuren als allah het al weet. Waar jij mee bezig bent zuster dat is shirk en wat zegt allah over shirk (inna shirka la dolmon 3adieeeem) dat betekent de de shirk is een geweldige zonde. En allah zegt waman josrik bilaah fakad harrama alllaaahoe 3alayhi aljannah. (dat betekent en de gene die shirk pleegt allah heeft voor diegene de hemel verboden) het is haraam om voor diegene de hemel te betreden. Dus zuster ik raad je aan om je tot allah te richten en magfirah te vragen, want al3ula maa de geleerden zeggen ook, man taab fa taba allaho 3alaih. (degene die tauba doet allah zal dat inshallah aanvaarden mits dat niet meer gebeurt) wassalaam oe aleikom.


Sorry als ik te lang heb gereageerd of dat ik heb gereageerd ik bedoel het goed.

18-03-2008, 14:41
sokran voor je ingrijpende reactie het heeft mij ontzettend geraakt je hebt me wakker gemaakt ik hoop dat allah het mij vergeeft. je hebt helemaal gelijk alleen allah weet wat er met de mens gebeurt van je geboorte tot de dood soms is een mens gewoon hopeloos en dan doe dingen zonder erbij na te denken. allahi hedini oe jegverli ena wa azma3 il muslimin.

allahi zazik ghir.