Bekijk volle/desktop versie : Nabil Dirar staat in de belangstelling van SC Heerenveen



17-03-2008, 18:02
Nabil Dirar staat in de belangstelling van SC Heerenveen. De 22-jarige Marokkaanse flankspeler maakt dit seizoen indruk bij Westerlo. Ook Anderlecht en Standard Luik volgen hem nauwgezet. (Diverse Belgische media) bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=56972

17-03-2008, 18:35


dat is een goeie speler. Heerenveen zou een goede stap voor hem zijn

17-03-2008, 18:53

Citaat door Taouzani:
dit gedeelte begrijp ik dus niet bij jullie (Nederlanders)...

Hoe kan Heerenveen nu een stap voorwaarts zijn, als hij interesse geniet van ANDERLECHT (elk jaar champions' league).

Heerenveen is te vergelijken met zijn huidige club Westerlo: een subtopper.

Maar ja, ik lees ook vaak dat mensen over b.v. Amrabat zeiden:
"Hij moet naar NAC"
dan zeg ik: WTF??? NAC?? en wat gaat hij daar doen??
In het voetbal bestaat niet zoiets als een "tussen"stap in de eigen competitie. Ik neem aan dat een speler wel eerst naar een topclub in eigen land gaat, en nadien naar het buitenland, maar wat baat het hem om van de ene naar de andere middenmoter te verhuizen?



omdat hij dan max 3 keer per seizoen in de champions league speelt en de rest van het seizoen in een zwakke competitie. Bij Heerenveen speel je je ook veel sneller in de kijker van de topclubs dan bij Anderlecht.

17-03-2008, 18:54
Hij moet naar anderlecht gaan hij op links boussoufa op 10. Is een hele technische speler en ook snel maar fysiek heeft hij nog veel om aan te werken.

17-03-2008, 19:38



Citaat door Taouzani:
dit gedeelte begrijp ik dus niet bij jullie (Nederlanders)...

Hoe kan Heerenveen nu een stap voorwaarts zijn, als hij interesse geniet van ANDERLECHT (elk jaar champions' league).

Heerenveen is te vergelijken met zijn huidige club Westerlo: een subtopper.

Maar ja, ik lees ook vaak dat mensen over b.v. Amrabat zeiden:
"Hij moet naar NAC"
dan zeg ik: WTF??? NAC?? en wat gaat hij daar doen??
In het voetbal bestaat niet zoiets als een "tussen"stap in de eigen competitie. Ik neem aan dat een speler wel eerst naar een topclub in eigen land gaat, en nadien naar het buitenland, maar wat baat het hem om van de ene naar de andere middenmoter te verhuizen?



wil je westerlo vergelijken met Heerenveen

heerenveen is echt niet slechter dan anderlecht,en standard, en in nederland heb je meer kans om gescout te worden door een europese topclub dan in belgie.....

een middenmoter in nederland zou een topclub zijn in Belgie PUNT

17-03-2008, 19:50

Citaat door outland:

een middenmoter in nederland zou een topclub zijn in Belgie PUNT

dat is weer overdreven..topclubs in belgie zijn te vergelijken met nederlandse subtop (heerenveen, twente etc.) alleen dan met iets meer geld.