Bekijk volle/desktop versie : Cadeautje kraambezoek



17-03-2008, 15:27
Volgend weekend ga ik bij een kennis op kraambezoek, maar ik weet echt niet wat ik moet kopen. Ze is nogal 'streng' qua geloof (weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen) en ik ben bang dat ik iets verkeerds koop. Geen kleertjes met afbeeldingen, of parfum o.i.d. dus, maar wat wel?

Ik wil iets voor de moeder en het kindje kopen.. weet iemand iets?

17-03-2008, 15:30


je kan een mandje kopen en daar zelf dingentjes indoen.. zoals handoekje, babyspulletjes speen enz

17-03-2008, 15:34
of een luiertaart

zonder beertje dan

wat je ook in het mandje kan doen is een dekentje met de naam van de baby

http://www.koterkado.nl/categories.asp?cat=56&gclid=CPT8k8WulJICFQ93MAodID Un7Q

17-03-2008, 15:37
Wat Pw zegt..

Je kan een mandje maken met allemaal babyproducten van Zwitsal, Natusan, Etos Baby enz..
Denk aan babyshampoo, babywasgel, badmelk, babybodylotion..
En voor de moeder precies zo een zelfde pakket maar dan met lekkere verwenproducten voor de huid, maskertjes voor t haar/huid, lekkere douchegel..

Ik heb laatst nog zo een 'babypakket' aan een kennis gegeven...

17-03-2008, 16:52


wat je ook kunt doen ga naar een islamitische winkel die hoofddoek enz verkoopt. daar verkopen zij tegenwoordig mandjes voor bruiloften of geboorte van een kind hele leuke samen gestelde pakketjes.

17-03-2008, 16:57
waarom geen parfum?? Ze kan dat toch alleen binnenshuis dragen..

Maar waar je gewoon dan moet opletten is afbeeldingen en verder zal alles wel zo een beetje in de smaak vallen. Het gaat immers om t gebaar

17-03-2008, 17:18
Dank jullie wel! Hele leuke ideeen! Ga denk ik inderdaad een mandje maken met vanalles erin!