Bekijk volle/desktop versie : Quran prive lessen nu ONLINE!!



17-03-2008, 13:41
Salaam oe3alaykoem warahmatoellahi wabarakatoe,

Subha'Allah ik ben wat leuks tegen gekomen via google gister namelijk dat het voor ons nu mogelijk is om koran lessen te volgen thuisss prive lessen online. met name voor onze zusters is dit idiaal!

http://www.HomeQuran.com Dit is de site... Ik heb me ingeschreven voor een proefles en ze zouden me deze week bellen of mailen.

Graag wilde ikdit met jullie delen.. Mijn vraag is ook wie volgt er al zulke lessen online ( trouwen wel in het engels gegeven ennatuurliujk arabisch voor mensen die het spreken)???

Wat zijn jullie ervaringen er meee???

Spannnedddddd moge allah ta'allah ons allemaal begunstigen met het memorizeren van de koran

Salaam oe3alaykoem warahmatoellahi wabarakatoe

17-03-2008, 13:50


Jammer mijn engels is nog niet helemaal volmaakt!

17-03-2008, 13:51

Citaat door Sgatige_Moslima:
Jammer mijn engels is nog niet helemaal volmaakt!


aah gair insah'Allah

17-03-2008, 13:54

Citaat door Dienares18:
aah gair insah'Allah


InschAllah !
Bedankt voor de moeite

18-03-2008, 13:36


iemand ervaringen, ben gister gebeld door hun en ze hebben me uitgeled hoe ze te werk gaan. ik heb een programme opgetuurd gekregen waardoor het mogelijk is dat ik precies kan zien wat er op de beeldscherm van de juffrouw afspeeld zie het als een bord en haar stok is de muis echt heel machallah... je leert eerst arabisch schrijven en lezen dan krijg je tazjweed lessen insahallah

18-03-2008, 14:04
zou leuk mashaa-Allaah

18-03-2008, 18:45
jammer dta het niet in het nederlands is gair inshAllah

19-03-2008, 06:39

Citaat door OemMaysaatje:
zou leuk mashaa-Allaah


I knowwwww, ben er zoo blij mee subhanallah, ik kon a.s zaterdag al proefles krijgen maar wegens verhuizing heb ik 5 april mij eerste proefles inshalalah ik hou jullie op de hoogte!!

19-03-2008, 06:40

Citaat door UmmRedouan:
jammer dta het niet in het nederlands is gair inshAllah


insahallah, hihihi ik dacht dat hier in Nl iedereen engels spreekt.