Bekijk volle/desktop versie : Lezing 27ste wie gaan er ook?



Pagina's : [1] 2

16-03-2008, 01:17
Salam broeders en zusters,
Mijn vraag is wie er ook op 27 maart naar een lezing gaat in Rotterdam.
Ik ben zelf nog nooit naar een lezing geweest en insa'allah ga ik.

Waha'salam

16-03-2008, 14:31


Heb je daar meer informatie over?

M3a Salaam.

16-03-2008, 21:57
Wa Salam Ma3alaykoem,

Is hier nog meer informatie over mogelijk?

Hoor het graag!

17-03-2008, 00:00
Ik heb het gehoord via een vriendin van me verder weet ik er ook niets over. Hoopte dat jullie me konden helpen.

17-03-2008, 13:43


Als je meer weet hoor ik het wel.
En ik ben erg benieuwd door wie en hoelaat het is.
Dan kan ik mischien ook komen InshaAllaah.

17-03-2008, 19:20
.. oegtie als je meer weet, plaats het dan aub (smile)

17-03-2008, 19:54
UP UP
Ik ben eerlijk gezegt nog nooit naar een lezing geweest.
Insa'allah weet iemand hier meer over,,

17-03-2008, 19:54

Citaat door Ouahiba_87:
UP UP
Ik ben eerlijk gezegt nog nooit naar een lezing geweest.
Insa'allah weet iemand hier meer over,,

Owh Oki dan Gair insha Allah, voor alles is een eerste keer insha Allah.

je hebt ook lezingen in Rdam west elke zaterdag na salaat al Magreb. bij marconiplein. Als je kan en wilt gaan (smile).

Wa Salaam alaikumm (f)

17-03-2008, 19:55
Het enige wat ik weet is dat het in Rotterdam is op erasmus universiteit van 3 tot 5 uur,,

17-03-2008, 20:16

Citaat door Ouahiba_87:
Het enige wat ik weet is dat het in Rotterdam is op erasmus universiteit van 3 tot 5 uur,,

Serieus mashaAllaah!

Ik ben wel benieuwd door wie.

17-03-2008, 20:18
Ik ook, want ik heb het nooit meegemaakt en eens moet de eerste keer zijn insa'allah. Hebben jullie weleens een lezing meegemaakt. Kan je ook vertellen hoe het ongeveer gaat.
Dank jullie wel!

17-03-2008, 20:26

Citaat door Ouahiba_87:
Ik ook, want ik heb het nooit meegemaakt en eens moet de eerste keer zijn insa'allah. Hebben jullie weleens een lezing meegemaakt. Kan je ook vertellen hoe het ongeveer gaat.
Dank jullie wel!

Ik ben wel eens na wat lezingen van zusters gegaan.
& zoals oukht Zustertje__ zei: zijn er in Rotterdam-West lezingen op Zaterdag na Salaat el me3reb door Adil Q.
En er is een salafistichting geopend in Rotterdam-Noord, walakien zo ver ik weet worden daar alleen nog lessen gegeven voor broeders en ze gaan ook wat regelen voor zusters InshaAllaah.

17-03-2008, 20:26



Citaat door Ouahiba_87:
Ik ook, want ik heb het nooit meegemaakt en eens moet de eerste keer zijn insa'allah. Hebben jullie weleens een lezing meegemaakt. Kan je ook vertellen hoe het ongeveer gaat.
Dank jullie wel!


yepss, alleen dan meestal in de moskee. 1 keertje ook bij erasmus universiteit..Ik zeg eerlijk het was wel een mooie lezing alleen was het broeders en zusters samenin 1 zaal, en dan zaten de broeders voor en de zusters achter..Maar toch was niet egt goed vond ik zelf.

Wa Salaam Alaikum

17-03-2008, 20:35

Citaat door Zustertje__:
yepss, alleen dan meestal in de moskee. 1 keertje ook bij erasmus universiteit..Ik zeg eerlijk het was wel een mooie lezing alleen was het broeders en zusters samenin 1 zaal, en dan zaten de broeders voor en de zusters achter..Maar toch was niet egt goed vond ik zelf.

Wa Salaam Alaikum

Doorr wie werden die lessen gegeven sis?

Wa3alaikoemsalaam.

17-03-2008, 20:49

Citaat door Zustertje__:
yepss, alleen dan meestal in de moskee. 1 keertje ook bij erasmus universiteit..Ik zeg eerlijk het was wel een mooie lezing alleen was het broeders en zusters samenin 1 zaal, en dan zaten de broeders voor en de zusters achter..Maar toch was niet egt goed vond ik zelf.

Wa Salaam Alaikum



Ow echt ik weet niet wat ik daarvan zou vinden. Ik moet het echt meemaken voordat ik erover kan praten. Insa'allah word het een mooie leerzame lezing.

Alaikoum Salam

Pagina's : [1] 2