Bekijk volle/desktop versie : Helemaal zat



15-03-2008, 21:21
Salaam aylekoem beste broeders en zusters,

WORDEN JULLIE ER OOK ZIEK VAN?

De anti islamfilm van Geert Wilders, “fitna”, komt waarschijnlijk uit op 28 maart aanstaande.

Hoe kunnen we daar op reageren???

Natuurlijk zijn er heel veel verschillende reacties mogelijk.
Sommige reacties zijn heel goed, andere zijn dat niet.

Wilders heeft al lang en breed zijn “mening” gegeven over de islam, de Koran, de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) en over de moslims.

Wat hij nu zoekt is een bevestiging van zijn mening.
De film die hij heeft gemaakt heeft niets meer te maken met vrije meningsuiting!

Hij wil enkel en alleen reacties uitlokken waarmee hij zijn gelijk kan behalen, zijn mening kan bevestigen!

Laten we hem niet de reactie geven waar hij op hoopt!!!

Wij stellen nu de volgende reactie voor:

IEDERE MOSLIM MELDT ZICH ZIEK NA HET VERSCHIJNEN VAN DE FILM

Wanneer?: De eerste maandag, dinsdag en woensdag die volgt op de publicatie van de film.

Laat fabrieken, kantoren, universiteiten, scholen, winkels enzovoort, het drie dagen moeten doen zonder moslims. Inderdaad, het geldt voor iedereen! Of je nu werkt, studeert of op school zit. Heb je een winkel of zaak, sluit deze drie dagen.

LAAT MERKEN DAT WIJ MOSLIMS ER ZIEK VAN ZIJN!

Wanneer iedere moslim in Nederland hieraan mee doet zal dit een grote impact hebben om de samenleving.

Tijdens de drie dagen dat je ziek thuis bent kan je de tijd zinvol besteden aan je gezin, familie en kinderen.

Of besteed je tijd aan het lezen van de Koran en gebed, thuis of in de moskee.

Hoe dan ook, zorg dat deze ziektedagen bijdragen tot je innerlijke rust en draag zodoende ertoe bij dat Wilders niet de reactie krijgt die hij zo graag wil.

Stuur deze oproep door aan alle zusters en broeders in je email.

Print het uit en deel het uit aan andere moslims.
Eventueel vertaal je deze oproep schriftelijk of mondeling in het Arabisch, Turks, Urdu of andere taal zodat iedereen wordt bereikt.

Actiecomité “wij moslims zijn er ziek van”

19-03-2008, 22:06


Asalam aleykum,

IK hoop dat er een aantal getalenteerden een film als reactie maken op Geert Wilders. Een film over de schoonheid van de Islam of een film over bekeerlingen of iets in die richting.
Dat lijkt mij de beste reactie..reageren op de zelfde manier.
Als ik er de skills voor had zou ik het zelf doen.