Bekijk volle/desktop versie : Hoe vind je een Marokkaanse vrouw dat maagd is ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

15-03-2008, 18:29
Hoe vind je in hemelsnaam in deze tijd nog een marokkaanse vrouw dat maagd is en voor al die vrouwen die zeggen dat ze maagd zijn. Yeah Right !!

15-03-2008, 18:32


Ik denk dat Marokkaanse meisjes eerder die vraag kunnen stellen.
Zijn er nog maagdelijke mannen???

15-03-2008, 18:33

Citaat door Aislin:
Ik denk dat Marokkaanse meisjes eerder die vraag kunnen stellen.
Zijn er nog maagdelijke mannen???



Nee ik ga niet tegen je lieggen maar 99% van alle mannen zijn geen maagd maar je hebt die 1%. maar daar gaat deze topic niet over

15-03-2008, 18:34

Citaat door Moo_:
Hoe vind je in hemelsnaam in deze tijd nog een marokkaanse vrouw dat maagd is en voor al die vrouwen die zeggen dat ze maagd zijn. Yeah Right !!


1. Drop the attitude. Dat is je grootste probleem.
2. "Zoek" niet op de plaatsen waar je gewoonlijk te vinden bent. En aan je ot te zien, is dat overal en nergens.
3. Als jij niet serieus bent, ben je geen maagd waard. Heb je nogal ervaring met de ladies, laat je verleden dan voor wat het is en begin met een schone lei.

15-03-2008, 18:34



Citaat door Aislin:
Ik denk dat Marokkaanse meisjes eerder die vraag kunnen stellen.
Zijn er nog maagdelijke mannen???


wollahila




Als een dame haar woord geeft dat ze maagd is en je ziet het in haar ogen wanneer ze de waarheid spreekt... als ze tegenover je staat en ze liegt gewoon recht in je gezicht erover , dan zal derest van haar innerlijk ook niet echt wow zijn, dus dat merk je al van te voren denk ik ...

15-03-2008, 18:39
Ewa dan trouw je toch niet !

15-03-2008, 18:40

Citaat door DIDI_:
wollahila




Als een dame haar woord geeft dat ze maagd is en je ziet het in haar ogen wanneer ze de waarheid spreekt... als ze tegenover je staat en ze liegt gewoon recht in je gezicht erover , dan zal derest van haar innerlijk ook niet echt wow zijn, dus dat merk je al van te voren denk ik ...


Het zou geen issue moeten zijn.
Vraag je dan eens af waarom hij met je trouwt, om wat er tussen je benen zou moeten zitten of om je eigen persoontje.
Buiten dat is het iets tussen jou en je schepper en niet iets tussen jou en je aanstaande.

15-03-2008, 18:41

Citaat door Moo_:
Hoe vind je in hemelsnaam in deze tijd nog een marokkaanse vrouw dat maagd is en voor al die vrouwen die zeggen dat ze maagd zijn. Yeah Right !!


gaa tcoh weg man
de marokkaanse mietjes zijn het laatst die over maagde mogen praten
a stelletjes ........

15-03-2008, 18:42

Citaat door Moo_:
Nee ik ga niet tegen je lieggen maar 99% van alle mannen zijn geen maagd maar je hebt die 1%. maar daar gaat deze topic niet over


Als dat maagelijkheid zijn zo een issue voor je is, prik jezelf in je vinger, vang het op in een bakje en huw daarmee.
Asjeblieft zeg, wat is er belangrijker voor je, dat een meisje maagd is of het meisje zelf.

15-03-2008, 18:43

Citaat door Intoxicated:
1. Drop the attitude. Dat is je grootste probleem.
2. "Zoek" niet op de plaatsen waar je gewoonlijk te vinden bent. En aan je ot te zien, is dat overal en nergens.
3. Als jij niet serieus bent, ben je geen maagd waard. Heb je nogal ervaring met de ladies, laat je verleden dan voor wat het is en begin met een schone lei.



noo 1tje komt mij de les lezen ziekkk hahaha . het is geen attitude het is gwn de waarheid tegenwoordig zijn bijna alleen maar meisjes die ontmaagd zijn je wilt niet weten hoevaak ik het met me eigen ogen zie dan loop ik in de stad Bijv zegt iemand ja zie je die daarsow hij is pas met haar getrouwd ewa haar heb ik heb ontmaagd is een voorbeeld he !! en kifash die 2e zoek niet op de plaatsen hahaha meskinaa ik ben niet op ''zoek''.
kom niet zeggen wat ik wel waard ben wie ben jij om over mij te oordelen ???? Only God Can Judge Me. Er is een verschil tussen de waarheid en wat jij zegt ervaring !!

15-03-2008, 18:44

Citaat door Miss_magrebiya:
Ewa dan trouw je toch niet !



je moet trouwen als je trouwt dan heb je 50% van je geloof voldaan.

15-03-2008, 18:44

Citaat door Aislin:
Het zou geen issue moeten zijn.
Vraag je dan eens af waarom hij met je trouwt, om wat er tussen je benen zou moeten zitten of om je eigen persoontje.
Buiten dat is het iets tussen jou en je schepper en niet iets tussen jou en je aanstaande.




Hoe zou jij het vinden als man , als er al paar mannen boven je vrouwtje hebben gelegen .. Ik zou het niet fijn vinden als man zijnde dus ik begrijp heel goed hun standpunt en hoe ze er tegen aan kijken ....

15-03-2008, 18:45


iedereen die hier een reactie geeft voelt zich of persoonlijk aangevallen of persoonlijk aangesproken hahhaha

15-03-2008, 18:46

Citaat door Moo_:
iedereen die hier een reactie geeft voelt zich of persoonlijk aangevallen of persoonlijk aangesproken hahhaha



Nee hoor ... ZIe mijn reacties

15-03-2008, 18:46

Citaat door DIDI_:
wollahila




Als een dame haar woord geeft dat ze maagd is en je ziet het in haar ogen wanneer ze de waarheid spreekt... als ze tegenover je staat en ze liegt gewoon recht in je gezicht erover , dan zal derest van haar innerlijk ook niet echt wow zijn, dus dat merk je al van te voren denk ik ...



hahaha haar woord hahahha je laat me lachen wollah weet je niet dat vrouwen 99 duiveltjes hebben .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16