Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dunner haar gekregen en het word STEEDS EN STEEDS DUNNER



Pagina's : [1] 2 3 4

15-03-2008, 14:40
[ Soms denk ik echt van : Ik kam me eigen nog eens een keer kaal! ik schrik er gewoon van wat ik eruit kam heeft iemand er tips tegen? ]

15-03-2008, 15:54


dat had ik ook maar ik gebruik nu henna en heb nu minder haar uitval

15-03-2008, 15:56
ik wil net dunner haar

15-03-2008, 16:09
ik heb ook heel lang haar gehad heb het vandaag geknipt en je merkt echt verschil gwn bij blijven knippen bij mij is er echt meer dan 40 cm afgeknipt

15-03-2008, 16:38



Citaat door xsalouamarocx:
ik heb ook heel lang haar gehad heb het vandaag geknipt en je merkt echt verschil gwn bij blijven knippen bij mij is er echt meer dan 40 cm afgeknipt



wow meer dan 40 centimeter, mashallah!

15-03-2008, 16:56
Je haar meer aandacht geven wat betreft verzorgen.Elke meid die een hoofddoek draagt maakt dit wel mee.Je moet wanneer je thuis bent je hoofddoek meteen af doen zodat je haar wat kan luchten aangezien het de heel dag zo strak zat zonder wat fresh air(miss klinkt dit raar:gniffel
Ik zou elke week een oliemasker nemen met za3ter en henna en dit elke week blijven herhalen en PLUS knoflook. Na wat maandjes garandeert dit je een bos vol haren!

maar wel volhouden hea en wat vitamine pillen kunnen je ook helpen,biergistpillen bijv.

15-03-2008, 17:30

Citaat door nassima_sweety:
[ Soms denk ik echt van : Ik kam me eigen nog eens een keer kaal! ik schrik er gewoon van wat ik eruit kam heeft iemand er tips tegen? ]



Dat probleem had ik ook, echt niet normaal als ik mijn haar ging wassen, het viel er zo uit, kamde ook niet als mijn haar nat was...

mijn haar elastick zat altijd vol met haar, en als ik het over kammen heb dat deed ik bijna niet, wallah al zou ik de hele dag mijn haar kammen was ik nu kaal geweest... gelukkig draag ik hoofdoek


Heb echt alle soorten shampoo's geprobeerd niets hielp..

Weet je wat uiteindelijk de oplossing was..

http://www.islamproducten.nl/sehat-shampoo-olijf.html

Ik heb nu echt nergens last van, alleen een klein beetje droog haar maar allles beter dan kaal.

15-03-2008, 17:51
Ik gebruik Henna en heb ook minder haaruitval.

Gr Rokana

15-03-2008, 17:55
Ik wil ook henna in mijn haren gaan doen en heb net ook me haren geknipt, het voelt echter al wat dikker aan

en bij mijn is er ook een HEEL STUK vanaf gegaan...

15-03-2008, 18:11
knoflook samen met olijfolie mengen en daar een soort haarmasker van maken en die elke week of om de week in je haar doen.

Het helpt echt.

Henna schijnt ook goed te zijn, maar ik heb het niet geprobeerd want ik heb geverfd haar en dat verpest dan je haarkleur.

suc6 ermee

15-03-2008, 18:50
Bestaat er een kleurloze henna?

Ik heb best wel dun haar en wil henna proberen, maar het probleem is dat ik een lichte haarkleur heb. Ik ben bang dat m'n haar knaloranje zal worden als ik henna erin doe.

15-03-2008, 19:56

Citaat door Rokana:
Ik gebruik Henna en heb ook minder haaruitval.

Gr Rokana


Henna stinkt..

15-03-2008, 20:00


Dat probleem heb ik dus ook, ik heb veel haarverlies en mijn haar wordt ook steeds dunner. Dus goeie tips om dit tegenaan te gaan zijn van harte welkomen.

15-03-2008, 20:38
Hey meiden,,

Ik had ook last van haar uitval,sinds ik
Shampoo Vichy die rode gebruik is het veel minder geworden.
Je bij de kruidvat pilletjes kopen voor huid,haar,
en nagels.Als je die twee tegelijk doet dan helpt het zeker.

F.adila

15-03-2008, 20:44
Kleurloze henna bestaat ook, voor de meid dat vind dat henna stinkt, ik merk niets van de geur nadat ik het heb gewassen. daarnaast helpt het uistekend tegen haaruitval.

Pagina's : [1] 2 3 4