Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk vraagje over blonderen voor rood haar?



14-03-2008, 23:05
hooii

k heb altijd rood haar gehad, en k wil het feller...

k dacht zelf dus, ik ga het maar bleken/blonderen en dan een rood kleurtje overheeen, zodat het echt goed rood wordt..

maar is dat handig, gebeurd er niks raars, of wordt het geen andere kleurr..

weet iemand er iets over..

x

14-03-2008, 23:06


Beter niet doen, anders krijg je oranje!

14-03-2008, 23:09

Citaat door zitoen_hoceima:
Beter niet doen, anders krijg je oranje!



mijn moeder heeft grijs haar, uitgroei, en ik heb het gister bij haar uitgeprobeerd en het werd idd oranje, maar neit eens zo lelijk ofzo..

ben bang dat het lelijk oranje word...

maar k heb dus rood haar met donker uitgroei, als ik het blondeer word het toch niet blond blond, blijft toch wel beetje gouderig toch???


14-03-2008, 23:18
Als je blond doet over rood wordt het echt geen blond, rood overheerst alle kleuren. Zelfs als je zwart verft behoud je nog zo'n rode gloed.

14-03-2008, 23:20



Citaat door m0kertJeeh:
Als je blond doet over rood wordt het echt geen blond, rood overheerst alle kleuren. Zelfs als je zwart verft behoud je nog zo'n rode gloed.


serieusssss???

hoe verlicht me haar dan ?

k wil zoooooo graag wat feller rood hebben..

14-03-2008, 23:27
Sowieso nooooooooooooooit bleken! Dat is 't aller slechtste wat je kunt doen. Ik heb zelf vuurrood oranje achtig mix, wat ik heb gedaan is Féria van L'Oréal nummer 7.70 die is sowieso supersterk en goed,die blijft ook langer zitten. En daarover heen heb ik een koper kleur gedaan en daardoor wordt het lichter, en je moet wel speciale shampoo's gebruiken aangezien rood heel snel vervaagt.

Je kunt ook gewoon een sterk oranje kleurtje kopen,want meestal wordt het niet zo oranje als op de foto. En helemaal omdat je al rood haar hebt wordt het alleen maar feller rood.

Succes.

14-03-2008, 23:31

Citaat door m0kertJeeh:
Sowieso nooooooooooooooit bleken! Dat is 't aller slechtste wat je kunt doen. Ik heb zelf vuurrood oranje achtig mix, wat ik heb gedaan is Féria van L'Oréal nummer 7.70 die is sowieso supersterk en goed,die blijft ook langer zitten. En daarover heen heb ik een koper kleur gedaan en daardoor wordt het lichter, en je moet wel speciale shampoo's gebruiken aangezien rood heel snel vervaagt.

Je kunt ook gewoon een sterk oranje kleurtje kopen,want meestal wordt het niet zo oranje als op de foto. En helemaal omdat je al rood haar hebt wordt het alleen maar feller rood.

Succes.


dangg das een prachtigeee kleurr...

loveeee it

k heb dat kleurjte verf nooit gekocht..

mijn ervaring was juis gwn rood kopen en dat werd vanzelf licht, want oranje werd juist donkerrood bij mij...
die brillance gedoe is dikke bulshit, kreeg paars donkerroood, dikke fout!

maar ik ga die wat jij net voorstelde morgen dan maar proberenn..

klopt dat het vervaagt, echt vervelend, elke dag vragen mensen om me heen of ik weer me haar heb geverfd, zeg ik; nee heb gedoucht, ahaha

14-03-2008, 23:35
Haha,maar dat is niet een kleur hoor. Ik heb zoveel verschillende rode kleurtjes gehad dat het op een gegeven moment paars,rood,oranje etc. is geworden vind 't zelf wel tof. Over 2 maanden verf ik 't weer, InshaAllah.

Sowieso geen oranje kopen,hoor. Als je richting oranje wilt doen,moet je koperkleur halen dat is 't beste.

Haha,ja dat is 't nadeel van rood he. Daarom moet je echt speciale shampoo's ervoor gebruken anders kun je na 2 weken alweer een nieuwe kleurtje in doen.

Haha,succes!

14-03-2008, 23:39
dat heb ik ook gedaan. Het werd heel mooi rood ook heel donker.

dus eerst gebleekt en daarna rode verf

Alleen vervaagde het later en nu heb ik blond

14-03-2008, 23:40

Citaat door m0kertJeeh:
Haha,maar dat is niet een kleur hoor. Ik heb zoveel verschillende rode kleurtjes gehad dat het op een gegeven moment paars,rood,oranje etc. is geworden vind 't zelf wel tof. Over 2 maanden verf ik 't weer, InshaAllah.

Sowieso geen oranje kopen,hoor. Als je richting oranje wilt doen,moet je koperkleur halen dat is 't beste.

Haha,ja dat is 't nadeel van rood he. Daarom moet je echt speciale shampoo's ervoor gebruken anders kun je na 2 weken alweer een nieuwe kleurtje in doen.

Haha,succes!



ahaha ik ook, k heb al 3 jaar alleeee soorten rood gehad..
en nu heeft het een mix van alles door elkaar...alleen mag het van mij wel wat fellerr

k ga het maar proberen, als het niet lukt boeie...andere keer beter, ahaah

bedanktt

14-03-2008, 23:42
Ik had heeeel donker haar (zwart) en liet het ZONDER te bleken fel rood maken bij de kapper, het was echt vuurrood.

Gr Rokana

15-03-2008, 08:52
hmmm

jaaaa

dussss

k heb al rood haar, alleen k wil het dus feller.

nog meer tipssss.

15-03-2008, 15:31



Citaat door Meisjeh:
ahaha ik ook, k heb al 3 jaar alleeee soorten rood gehad..
en nu heeft het een mix van alles door elkaar...alleen mag het van mij wel wat fellerr

k ga het maar proberen, als het niet lukt boeie...andere keer beter, ahaah

bedanktt



Als je geen hijaab draagtkun je het beste experimenteren in de mei vakantie etc. Maar als je hijaab draagt (zoals ik hehe) kun je experimenteren wanneer je wilt,lekker handig haha.

Graag gedaan!