Bekijk volle/desktop versie : Filmaanrader : Arranged !!



Pagina's : [1] 2

14-03-2008, 22:56
Ik ben nu al tien minuten van deze film aan het kijken en ik wil m graag met jullie delen. Deze film is van 2007 en het gaat om de vriendschap tussen een streng islamitisch en streng joods meisje die beiden uitgehuwelijkt gaan worden. Door de vele overeenkomsten ontstaat er tussen beide een hechte vriendschap.......

Ps geen ondertiteling aanwezig, je moet dus engels kunnen verstaan...druk op play en na tien seconden op pause en wacht ongeveer twintig minuten, hierna kun je de film kijken zonder haperingen...

http://v.youku.com/v_show/id_XMTU1MDQ4OTY.html?full=true

14-03-2008, 23:04


ik wil straks wel een bedankje zien , a dames !!!!

14-03-2008, 23:05
Je krijgt morgen een bedankt inshallah, ik ga de film straks kijken ik heb m al bij favorieten opgeslagen

heb jij de film al helemaal gezien

14-03-2008, 23:08

Citaat door pourquoi:
Je krijgt morgen een bedankt inshallah, ik ga de film straks kijken ik heb m al bij favorieten opgeslagen

heb jij de film al helemaal gezien



nee ik ga m straks afkijken, maar wat ik ervan gezien heb, belooft wel wat moois te worden...

14-03-2008, 23:13



Citaat door kerimeh:
nee ik ga m straks afkijken, maar wat ik ervan gezien heb, belooft wel wat moois te worden...


Oh ok ben benieuwd maare wil je toch wel bedanken voor het plaatsen

14-03-2008, 23:19

Citaat door pourquoi:
Oh ok ben benieuwd maare wil je toch wel bedanken voor het plaatsen



ik lig hier in mijn eentje in een deuk, want ben nu bij de scene dat die joodse jongen kennismaakt met het meisje, allatief.....

14-03-2008, 23:24
bedankt meid. ik verveelde me te pletter en nu heb ik eindelijk wat te doen
Check je hoekje!

14-03-2008, 23:33

Citaat door kerimeh:


ik lig hier in mijn eentje in een deuk, want ben nu bij de scene dat die joodse jongen kennismaakt met het meisje, allatief.....




14-03-2008, 23:44

Citaat door kerimeh:
Ik ben nu al tien minuten van deze film aan het kijken en ik wil m graag met jullie delen. Deze film is van 2007 en het gaat om de vriendschap tussen een streng islamitisch en streng joods meisje die beiden uitgehuwelijkt gaan worden. Door de vele overeenkomsten ontstaat er tussen beide een hechte vriendschap.......

Ps geen ondertiteling aanwezig, je moet dus engels kunnen verstaan...druk op play en na tien seconden op pause en wacht ongeveer twintig minuten, hierna kun je de film kijken zonder haperingen...

http://v.youku.com/v_show/id_XMTU1MDQ4OTY.html?full=true


15-03-2008, 00:56
ik heb nu een half uur gekeken, tot die stukje waarin die joodse moeder zei dat die moslimmeisje weg moest

15-03-2008, 01:19
ik heb de film net uitgekeken!

Mooie film die een keer niet de islam in een slechte kijker neerzet, veel humor, veel herkenning en een leuk verhaal .....

een aanrader voor iedereen..

15-03-2008, 01:22

Citaat door kerimeh:
ik heb de film net uitgekeken!

Mooie film die een keer niet de islam in een slechte kijker neerzet, veel humor, veel herkenning en een leuk verhaal .....

een aanrader voor iedereen..

ik ga 'm morgen incha allah afkijken. ik vond de begin wel leuk man

15-03-2008, 11:53


Ik wil m zien maar bij mij blijft ie steeds hangen

15-03-2008, 11:55
is die film ook op dvd te zien?

15-03-2008, 13:58
bij mij hangt ie ook steeds

Pagina's : [1] 2