Bekijk volle/desktop versie : marktplaats kampioenen --> een vraag



14-03-2008, 20:20
Hoe doen jullie dat eigenlijk als iemand iets komt ophalen

Ik heb iets te koop staan en die mensen willen komen kijken maar nu puntje bij paaltje vind ik het eng

Vreemde mensen mijn huis in...stel dat ze....

Hoe doen jullie dat?

14-03-2008, 20:25


niks ing s aan doe het gene wat je wil verkpen in de gang, komen ze checken als ze het geljk willen kopen betalen ze meegeven en weg zijnze.

14-03-2008, 20:36
hmmm ik heb een kleine gang

14-03-2008, 20:43

Citaat door 3anood:
hmmm ik heb een kleine gang


ik vind het zelf niet fijn om mensen in mijn woonkamer te laten die ik nooit heb gezien en noit meer ga zien, dus ik doe het altijd in de gang en als het zelfs kan buiten. vind het geen fijne ged8e.

moeem, dan weet ik het ook niet, doe gewoon snel.

ze komen kijken en dan gaan ze weer weg.

14-03-2008, 20:56


Ik heb wel wat dingen kwijt kunnen raken via m-plaats, ik laat ze gewoon binnen, zonder over na te denken, vaak spreek ik af als me man er ook is, gaat wat makkelijker... Ligt er dus net aan waar de spullen staan, schuur woonkamer keuken of boven op kamer...
afrekenen en wegwezen...

14-03-2008, 21:04
Zoals Fatt al zei...proberen af te spreken op een tijdstip dat je man ook aanwezig is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik negen van de tien keer kopers had (vrouwelijke) en die wilden liever overdag langs komen en dat is altijd goed gegaan.

Niets om je zorgen over te maken...hoe is het contact tot stand gekomen...via e-mail?

Heb je de geintereseerde ook al aan de telefoon gehad...wat zegt je gevoel...en als je het alsnog niet vertrouwd dan alleen afspreken als je man erbij is...of in ieder geval iemand anders.

14-03-2008, 21:06
ik heb dat een keertje gehad, dat ik een luxaflex had liggen.. en had kopers gevonden via marktplaats.. bij mij kun je achterom parkeren.. dan kom je viade achtertuin de tuin zeg maar in... iwa ik vertelde dat telefonisch dat ze achterom kan parkeren..
wat doen die gasten.,. parkeren ze achterom.. komt de vrouw omlopen aanbellen... dus moest ik helaas toch nog door het huis laten lopen.. en die man kwam via de achterpoortje open.. (Die ik had expres open laten staan).. gelukkig was et snel afgehandeld.. floes in de handen en hopla wegwezen..
verder nooit wat binnenshuis afgehandeld viamarktplaats
eerder omgekeerd.

14-03-2008, 21:11
ik heb er geen problemen mee hoor, me man is er altijd bij, en als hij aan het werk is, dan bel ik gewoon mijn pa, die woont hier om de hoek

14-03-2008, 21:13
wejoo jullie hebben echt lef


nou ja kan niet anders dan, ik moet dat spul kwijt en mijn man handelt de boel zowiezo af, ik ben er dan niet bij

14-03-2008, 21:18

Citaat door 3anood:
wejoo jullie hebben echt lef


nou ja kan niet anders dan, ik moet dat spul kwijt en mijn man handelt de boel zowiezo af, ik ben er dan niet bij

hahaha ik had volgens mij ergens gelezen dat je niqaab draagt of niet?
Zie je al voor me dan..
rennen die mensen weg voordat je iets verkocht hebt