Bekijk volle/desktop versie : Zwanger zijn

14-03-2008, 12:28
Assalaam wa3likoum.

liefe zusters

ik heb een vraagje ik ben een jaar met de pil gestopt
ik moet ongestelt worden tussen 15 /17 van deze maand maar als ik ongestelt wordt dan voel ik het een dag of twee van tevoren erger buikpijn, maar dat heb ik nu niet ik krijg ook een raar gevoel ik me buik en me maag voelt zo vies als ik iets eet dan na een uur krijg ik een raar gevoel draairig maag en buik had gisteren echt buikkramp en heb van die rare kleine uitslag op me tong.

heeft dat iets te betekenen met zwanger zijn

ik hoop voor meer informatie

wa3likoum assalaam

14-03-2008, 12:29

de beste is naar de apotheek gaan een test te halen of naar de dokter dan weet je wat je hebt

14-03-2008, 12:30
inderdaad dan weet je het zeker!

gaire incha allah

14-03-2008, 12:31
en ik moet ook steeds om de tien minuten naar de wc dan kijk ik of
ik ongestelt ben en ik eet nu echt heel veel dan eerst en ik luste eerst geen
karnemelk maar nu wejoo zoveel glazen in een dag

14-03-2008, 12:31

ik heb de test maandag gedaan bleek Negatief

Citaat door Mokkiej:
de beste is naar de apotheek gaan een test te halen of naar de dokter dan weet je wat je hebt

14-03-2008, 12:37
ga naar de dokter..

14-03-2008, 12:42
ik wil eerst wachten of ik nog deze week ongestelt wordt

Citaat door Mokkiej:
ga naar de dokter..

14-03-2008, 12:54

Citaat door rabatje_fatiha:
ik heb de test maandag gedaan bleek Negatief

hee meid dat de test negatief aangeeft hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent...het kan zijn dat je tevroeg de test hebt gedaan en dat er nog onvoldoende zwangerschaps hormonen aanwezig aan...dus mijn advies is nog een weekje te wachten en de test nog een keer te doen.

14-03-2008, 12:59
zal ik doen ik wil ook nog een weekje wachten kijken of ik dan nog misschien ongestelt wordt dankje wel ik wil zo graag een kindje ik ben er dol op ik heb drie jaar met kinderen gewerkt ben er een jaar mee gestopt door omstandig heden heb veel mee moeten maken elke keer is het negatief als ik me broers en zussen zo zien wordt ik er een beetje verdrietig van koelshie mektab girh inshallah

Citaat door moedersliefde:
hee meid dat de test negatief aangeeft hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent...het kan zijn dat je tevroeg de test hebt gedaan en dat er nog onvoldoende zwangerschaps hormonen aanwezig aan...dus mijn advies is nog een weekje te wachten en de test nog een keer te doen.