Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ik mis je

True_angel
06-09-2002, 22:01

Ik mis je lieve woordjes, En je armen om me heen. Ik mis je nog steeds, Ook al liet je me alleen. Ik voelde wat voor jou, Dat is waarom ik je mis. Ik dacht jij ook voor mij, Maar ik weet dat ik me vergis. Klinkt stom, Maar ik wil je niet meer. Ik hou nog wel van je, Maar die pijn elke keer. Ik vind het moeilijk, Ben te vaak voorgelogen. En ook een paar keer, Gewoon onwijs bedrogen. Ja ik dacht dat je anders was, Maar je ben dat niet. En je doet me gewoon, Heel veel verdriet. Ik ga wel ff proberen, Gewoon door te gaan. Wel moeilijk, Er weer in me 1tje tegenaan ... liefs rizlane

Uitgeblust
06-09-2002, 22:29
Dan zijn er vriendinnen Die helpen je erdoor Laten we je niet alleen Daar zijn je vrienden voor We gaan gewoon wat lachen Gek doen soms op z'n tijd Springen we in de pl.assen Maar ja, dan komt de spijt We hebben natte schoen Lopen te soppen dan die dag Maar hebben we bereikt Dat jij Rizlane weer lach :D

True_angel
06-09-2002, 22:32
Was het dan te mooi om waar te zijn? Want wat wij hadden voelde zo fijn! 5 maanden liefde en geluk, En nu zo ineens is alles stuk, Ik heb niks aan zien komen, Geloofde misschien toch teveel in dromen, Zo onverwachts brak jij mijn hart, Nu is mijn hele ik verward, Was het dan te mooi om waar te zijn? Want wij hadden voelde zo fijn!

Uitgeblust
06-09-2002, 22:42
Je schrijft hier mijn verhaal Klopt het woord voor woord Maar ik laat mijn gevoel niet leiden Want dan wordt ik gestoort Ik doe dan mijn gebedjes Wat extra voor de nacht Zo het ik van HEM geleerd En ik ook niet meer op je wacht Al die tijden van geluk Jij maakte die kapot Ik voel mij weer vrolijk en vrij Denk ... misschien voel jij je nu nog wel rot

True_angel
06-09-2002, 23:03

woorden vloeien niet zoals ze soms doen komt het door het verdriet of het grote geluk woorden blijven steken bij het begin van de pen zelfs met smeken komen ze er niet uit momenteel te veel om te denken om ook deze gedachten extra veel aandacht te schenken ze zullen verwaarloosd worden gevoelens door elkaar eerst een echt puinhoop werd stilaan gewaar wat de volgorde was ben er nu misschien achter gekomen hopelijk vind ik ooit een structuur waar ik alleen maar kon van dromen veel te verkennen zoveel nieuwe dingen om aan te wennen voor mezelf dan stilaan tot openheid overgaan als de tijd zover is daarom nu minder tijd om te schrijven voorlopig afscheid is misschien wenselijk?

True_angel
07-09-2002, 22:10
some people say I'm so lucky I'm a pretty woman they say have many great friends can get every boy I want so now I must be lucky? I know I've nothing to complain about but still it feels empty inside of me the tears are coming in my sleep so am I really a lucky girl?

chirihane
14-09-2002, 22:35
jeetje dit is wel heel erg mooi

True_angel
14-09-2002, 23:13
een klein teken van liefde een klein teken dat je om me geeft een klein teken dat je me mist dat is alles wat ik wil een beetje hoop in mijn leven een beetje liefde in mijn hart een beetje blijdschap door mijn tranen dat kan jij me geven een klein gebaar kan mij gelukkig maken een klein gebaar maakt mijn dag weer goed een paar kleine woordjes en ik ben blij en er is maar een persoon die dat met me doet en dat ben jij jij die me zo gek maakt jij die me zo verdrietig maakt jij die ik niet kan vergeten