Bekijk volle/desktop versie : Mannelijke Negafe??Wat vind jij hiervan

Pagina's : [1] 2

13-03-2008, 20:21
Wat vind jij hiervan een mannelijke negafe.

Wat doet een mannelijke negafe

1.Je haar
2.Je make up
3.Verhuurt de jurken en sieraden

Het aankleden gebeurd door een vrouwelijke collega

Wat vinden jullie hiervan Dames

13-03-2008, 20:35

het is een serieuze topic.. niemand die wil reageren???

13-03-2008, 20:37
Voor de mannen misschien een leuk idee

Ik zie het al helemaal voor me, ook het begeleiden naar mijn zitplek in de zaal. Denk dat mijn man niks van je over laat

Bij wijze van he

13-03-2008, 20:47
hahahaa oke..

Maar de mannelike negafe zit op de achtergrond doet alleen de make up en het haar en het recht zetten van de jurk..

De vrouwelijke collega begeleid je naar de stoel

13-03-2008, 20:49

Citaat door mounir19:
hahahaa oke..

Maar de mannelike negafe zit op de achtergrond doet alleen de make up en het haar en het recht zetten van de jurk..

De vrouwelijke collega begeleid je naar de stoel

Ik weet het niet, ik denk dat veel vrouwen zich op hun gemak voelen bij een vrouwelijke negeffa.

13-03-2008, 20:54
oke en de make up en het haar doen in een kapsalon.

en die jurken alleen huren.. en de vrouwelijke assitentie die blijft bij de bruis..

Wat vindt je van dit idee

13-03-2008, 20:59
BELACHELIJK ahahah ik zie het al voor me

zou never nooit een mannelijke negaffa nemen kan me ook nie voorstellen dat een man een negaffa wilt worden

GEEN GOED IDEE.. maar goed das mijn mening

13-03-2008, 21:06
Ik denk dat tussen een vrouwelijke negaffa en een bruid een beter band onstaat dan wanneer een mannelijke negaffa een bruid opmaakt.

13-03-2008, 21:14
Nee het zou niet kunnen. Geen enkele man zou het op prijs stellen als zijn kersverse bruid wordt aangeraakt door een andere man.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen als ik een jongen/man was.

13-03-2008, 21:20
dit gaat toch nergens meer over!!!!!!!!!!

13-03-2008, 21:25
Nou mannen kunnen best mooi opmaken hoor vergis je daar niet in. Maar goed ik denk niet dat je aantstaande of je ma of pa daar op zit te wachten

13-03-2008, 21:27
Nou k zou het nooit doen...je eigen man zou dat niet op prijs stellen denk ik..dat jij wordt aangeraakt door een man zelf Nee ik zou me meer op mijn gemak voelen door een vrouwelijke...K heb mijn haar wel es gewoon laten knippen en een kapsel laten zetten en geloof me hij heeft het perfect gedaan naar mijn wens!! Maar een neggafa als man? gaat een beetje te ver...

13-03-2008, 21:27

ik denk dat niet veel meiden een mannelijke negaffa zullen nemen, tenminste ik niet allereerst vanwege geloofsovertuiging en daarnaast denk ik dat manlief hem zal flippen en dan heb ik me ma en pa nog niet opgenoemd

maar dit is mijn mening maar heel veel succes toegewenst

13-03-2008, 21:32

Citaat door Voetbaleria:
Nou mannen kunnen best mooi opmaken hoor vergis je daar niet in. Maar goed ik denk niet dat je aantstaande of je ma of pa daar op zit te wachten

Idd, er zijn heel wat mannen die het goed en mooi kunnen doen. Alleen denk ik dat het in de Marokkaanse cultuur zo raar zal overkomen als een man een vrouw opmaakt. Vooral als het een Marokkaan is.

14-03-2008, 10:11
Awreyellah

Pagina's : [1] 2