Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over Bruidsjurken..

Pagina's : [1] 2

13-03-2008, 20:07
Stel je trouwt over zo'n 9 maanden, dan is het toch niet handig om nu al een Bruidsjurk te ''kiezen'', omdat er dan over een paar maanden nieuwe modellen zijn?

Of blijven Bruidsjurken heel lang in ''de mode''?

13-03-2008, 20:13

Citaat door miss_schien:
Stel je trouwt over zo'n 9 maanden, dan is het toch niet handig om nu al een Bruidsjurk te ''kiezen'', omdat er dan over een paar maanden nieuwe modellen zijn?

Of blijven Bruidsjurken heel lang in ''de mode''?

ik vind dat 'in de mode' echt onzin de gasten die op je bruiloft komen zullen toch niet weten wat er dan in of uit zou zijn qua bruidsjurken... wat je kan doen als je dat nu al wilt is gaan kijken of je iets vind dat bij jou past en als je een jurk vind wat je echt heel mooi vind, dan zou ik zeggen neem m... het gaat erom dat je jurk eruit ziet zoals jij dat wilt

13-03-2008, 20:16

Citaat door just_curious:
ik vind dat 'in de mode' echt onzin de gasten die op je bruiloft komen zullen toch niet weten wat er dan in of uit zou zijn qua bruidsjurken... wat je kan doen als je dat nu al wilt is gaan kijken of je iets vind dat bij jou past en als je een jurk vind wat je echt heel mooi vind, dan zou ik zeggen neem m... het gaat erom dat je jurk eruit ziet zoals jij dat wilt

Dat dacht ik dus ook, toen ik al aan het rond kijken was, zei mijn nichtje wat kijk je nu al rond, ze zijn dan allang al uit de mode

Maar ja, beter kijk ik nu alvast.

13-03-2008, 20:25

Citaat door miss_schien:
Dat dacht ik dus ook, toen ik al aan het rond kijken was, zei mijn nichtje wat kijk je nu al rond, ze zijn dan allang al uit de mode

Maar ja, beter kijk ik nu alvast.

daar moet je je niks van aantrekken joh... ik was zelf al een jaar van tevoren aan het zoeken, maar heb m dan in december gevonden en besteld en ik trouw inshallah eind juni.... nu heb ik m lekker thuis hangen

13-03-2008, 20:29

daar moet je je niks van aantrekken joh... ik was zelf al een jaar van tevoren aan het zoeken, maar heb m dan in december gevonden en besteld en ik trouw inshallah eind juni.... nu heb ik m lekker thuis hangen

Hoop wel in een ruime kast ofzo

Insha'Allah, allahiekemel bighair.

13-03-2008, 20:30

Citaat door miss_schien:
Hoop wel in een ruime kast ofzo

Insha'Allah, allahiekemel bighair.

ik heb er een aprte ruimte voor gemaakt dat ie lekker vrij kan hangen (wel in een hoes natuurlijk :hihi

ameen en jij ook allahikemelbigayer

13-03-2008, 20:31

ik heb er een aprte ruimte voor gemaakt dat ie lekker vrij kan hangen (wel in een hoes natuurlijk :hihi

ameen en jij ook allahikemelbigayer

Mooi, en nu nog volhouden

Amien, dankje.

13-03-2008, 20:39
"

kijk op http://www.sarasbridal.nl ik heb bij haar mijn bruidsjurk gekocht en tis ook een schat van een vrouw....

13-03-2008, 20:42

"

kijk op http://www.sarasbridal.nl ik heb bij haar mijn bruidsjurk gekocht en tis ook een schat van een vrouw....

Hey daar zit deze ook bij die ik wilde

13-03-2008, 20:47

Citaat door miss_schien:
Hey daar zit deze ook bij die ik wilde

heb je m in het echt al gezien of niet?

13-03-2008, 20:49

"

Ik ga zeker bij haar bestellen Insha'Allah.. en de prijzen zijn TOP.. Niet al te prijzig vind ik..

13-03-2008, 20:50

Citaat door Tamazight_097:
Ik ga zeker bij haar bestellen Insha'Allah.. en de prijzen zijn TOP.. Niet al te prijzig vind ik..

ik heb mijn jurk bij haar gekocht en ben er helemaal tevreden mee het wordt trouwens op je eigen maat gemaakt he en sarasbridal is ook echt een schatje

13-03-2008, 21:14

ik heb mijn jurk bij haar gekocht en ben er helemaal tevreden mee het wordt trouwens op je eigen maat gemaakt he en sarasbridal is ook echt een schatje

Heb 'm nog niet in het echt gezien, voor hoeveel heb jij die van jou?? Al ik vragen mag

13-03-2008, 21:27
het gaat per seizoen. we zitten nu in seizoen 07/08 en na de zomer wordt het 08/09

13-03-2008, 21:30
9 maanden dan heb je nog wel wat tijd...je kan al rond kijken wat je zou willen en uit de mode dat vind ik niet, het blijft toch altijd een keuze van wat jij mooi vind!

Bruidsjurken te koop, elk gewenst model op maat
voordelige prijs.
mocht iemand interesse hebben...

Pagina's : [1] 2