Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Doe me geen verdriet!

True_angel
06-09-2002, 21:47

Als ik je straks zie doe me dan geen verdriet als ik je straks knuffelen wil sla dan niet op tilt maar ontvang mij met open armen laat mij je met mijn liefde verwarmen ik weet dat het over is tussen ons maar geef me niet volledig de bons ik heb jou nodig in mijn leven ook al mag ik jou mijn liefde niet meer geven dus al ik straks voor je sta besef dan wel dat ik nooit uit je leven ga doe dus straks niet gemeen of raar tegen mij maar wees juist blij blij dat ik er nog altijd ben voor jou en wordt straks dus ook niet boos als ik zeg dat ik nog steeds van je hou je weet dat ik je probeer los te laten maar dat moet met kleine mate want ik heb tijd nodig om dit te verwerken en ik heb je dat duidelijk laten merken ook weet ik wel dat het niet meer is als toen maar toch krijg ik van jou nog atlijd graag een zoen straks zal ik proberen om je niet boos te maken maar gewoon met jou alles uit te praten liefs rizlane

manal18meknes
06-09-2002, 22:00
he rizlane mooi gedicht is dat waar xxx je weet wel wie

True_angel
06-09-2002, 22:03
thanks manal!!!!!!!!! liefs rizlane

True_angel
07-09-2002, 16:46
Gemoedelijk en vertrouwd glijden wij van de glijbaan zonder het te beklimmen eindeloos glijden op het zweet van liefde ik houd je vast we lachen en kussen gelukkig en tevreden zo dicht bij elkaar al verlies ik elke dag de loterij of de hele wereld ik verlies pas bij geen liefde van jou zelfs als mijn hart bevriest.

LieveMeisje
07-09-2002, 17:03

waajooow echt mooie gedichten zeggg SNIKKKKKKKKKKKKKK ga zo door :goedzo: veel liefs lievemeisje

True_angel
07-09-2002, 17:04
dankje wel lievemeisje

True_angel
07-09-2002, 18:14
maar het is maar een gedicht......... had ik voor een vriendin van me ge schreven die zich zo voelde.......

True_angel
07-09-2002, 18:15
de 1e is voor en vriendin ik zeg geen naam maar die gene weet wel wie.. de 2e wel.

jamila_nador
07-09-2002, 18:16
Doet me denken aan mijn jeugd:tranen::tranen::tranen:

True_angel
07-09-2002, 18:18
ahhhhhhh dat was de bedoeling helemaal niet om je aan het huilen te maken...... oke ik ga het goed maken oke! Voor jou ga ik door het vuur Voor jou bouw ik om ons een muur Dan beginnen we gewoon weer bij nul Anders kom je nooit af van die flauwe kul Want alleen de gene die je echt kent Die weet net als ik hoe jij bent De rest gaat gewoon af op het gevoel En als het nodig is verdraaien ze de boel Dat is iets wat iedereen graag vergeet Want er is bijna niemand die echt wat van je weet

jamila_nador
07-09-2002, 18:19
:boogie:die is mooi :D